Ik zeg ook niet dat je er wat aan af kunt leiden sasjuh dat weet ij. Meer dat ik gewoon blij ben dat ie zo hoog is. Ik ben vrij zeker dat mijn ei zondag is geweest dus 5dpo
Weet ik dat dat niks betekend was er gewoon blij mee. Vroeg me meer af of het nog uitmaakte dat ik het zelf.zo warm had
Ben heel benieuwd hoe het verder gaat vlinder. Heb je nog weer een vervolg afspraak? Als goed is weet je over een week meer.toch?
Oh sorry vlinder ik lees dat je woensdag weer terug moet. Welkom mamasugar. Je verteld dat het je eerste ronde is. Hebbben jullie een pauze gehad? ( ivm je mk.die ik lees je.onderschrift )
Hoi dames, Even voorstellen. Mijn man en ik zijn bezig voor ons eerste kindje. Ik zit in ronde 1 dus kom nog maar net kijken. haha Vandaag wel een hele gekke dag. Heel veel witte afscheiding en een rommelende buik. Vanmiddag ook ineens diarree terwijl ik daarvoor niks had gegeten.... mijn nod is 4 juni.
Dames, Denk einde cyclus , nog geen bloed maar al wel echt krampen. Vorige cyclus ook gehad en 2/3 dagen later ongesteld. Met mijn korte lf klopt dat ook wel want zit op 6dpo en gemiddelde lf van 9😕
Hoi Dames! Klets graag met jullie mee. Ik en mijn vriend gaan voor ons eerste kindje! Ben 24 jaar en mijn vriend 31. We zitten nog maar in Ronde 1 dus mag nog niet teveel hopen. Maar ik heb al 3 dagen een super gek gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld wordt. En een gekke stoelgang. Verder geen klachten. Mijn NOD is 3 juni. Dus nog eventjes in zenuwen. Heb 18 mei een positieve ovulatie test gehad dus 19/20 mei de eisprong denk ik dan?
Hey meiden, Nee het is echt m'n 'feestweek'. Deze maand natuurlijk rustmaand van ziekenhuis dus voor het eerst in 3 maanden weer zonder pillen en prikken. We gaan nog even door met relaxen en eind juni dan weer richting ziekenhuis. 19 dagen 'pauze' is me te kort. Thanks voor alle lieve berichtjes! 😘
Ha dames! Ik wou eigenlijk niet mee schrijven ivm meelezers. Maar het boeit me eigenlijk niet meer. Dan weten ze het maar. Ik ben gewoon veel te enthousiast en moet het delen! Ik ben AzA en ben 30 jaar. Dit is mn 4e ronde voor een 2 kindje. 1 juni is mn nod. (Zou iemand dit willen aanpassen op de lijst? ) Deze ronde ben ik weer begonnen met tarwekiem olie. (Net als de ronde waarin ik zwanger werd van mn zoontje!) En ik geloof dat het weer resultaat heeft. Of het dan aan de tarwekiemolie ligt?? Op 8 dpo heb ik een testje gedaan. En daar zag ik een super lichte streep. Lastig op de foto waar te nemen. Gisteren (9dpo) weer een testje gedaan en dat streepje is al een stuk beter waar te nemen. Vandaag een testloze dag. Morgen ochtend weer 1 doen! Ik vind het heel spannend! Ook omdat de laatste 2x in een vroege mk eindigde. Alhoewel ik nu goede hoop heb omdat ik zo vroeg positief test. Al wil dat uiteindelijk ook niets zeggen natuurlijk. 🙈 Hierbij de foto met de 2 testen.
💗💙NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💗💙 1. (8) Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 anoniem - 28jaar - tweede kindje - ronde 5 Traum -31 jaar - derde kindje - ronde ? AzA - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 2. (7) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na ma) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Maantje93 - 22 jaar - tweede kindje - ronde 5 Loeselijn - 28 jaar - eerste kindje - ronde 4 Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 3. (9) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Skippy87 - 29 jaar - tweede kindje, ronde 2 na mk Mell0408 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Verkap0109 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 6 4. (6) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 Sasjuh83 - 33 jaar - derde kindje - 2e ronde Patricia33 -33 jaar - tweede kindje - ronde 1 na mk 5. (8) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 (1 na bbz) PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Pffwhattodo - ? jaar - derde kindje - ronde 1 lovelyyX93 - 22 jaar - eerste kindje - ronde 1 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2(?) na mk 6. (8) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 16 (5 na mk) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home - 37 jaar - tweede kindje - ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 12 Mamasugar - 32 jaar - vierde kindje - ronde 1 7. (4) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 2 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Leeuwinnetje - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 51 Wachtbankje (42),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Oja over dat warme. Ehm als je in dezelfde kamer slaapt met hetzelfde aan en dezelfde deken dan denk ik niet dat het heel veel uitmaakt. Ik word ook wel eens zwetend wakker maar bijv voor ei heb ik dan nog steeds een lage temp, ondanks dat ik het heet heb.
Gefeliciteerd aza ik zie hem ook! Thanc frummels. Idd gewoon in dezelfde kamer etc. Nu is het 0.1 gezakt terwijl ik het weer zo warm heb dus maakt idd niet uit. Het word nog gezellig druk hier zo op t laatst haaha. Veel die pas na ei "aanmelden" valt me op. Drukke lijst het begint spannend te worden dames!