Aza en Pat1979 voorzichtig gefeliciteerd. Pat1979 zou een leuk bruiloftcadeau zijn..... Aza Ik zou gewoon maandag weer testen. Even 1 dag overslaan. Madamav wat grappig van je verstandkies. Dat zou echt wel iets zijn als je straks echt zwanger bent. Hier nog nergens last van. Gisteravond wel ineens wat hoofdpijn maar zit nog 1 week voor nod dus zegt niets. Alleen heb ik wel wat pijn ver onderin mijn buik en lage rugpijn. Net of er iets aan het groeien of veranderen is daar onderin in de buik. O nu zijn het ineens wel wat kwaaltjes hé. Tja we zullen het over 1 week weten.
Pat wat goed! Gefeliciteerd meid! Hopelijk gaat het nu goed. Azain het begin heb je weinig hcg dus als het verdubbelt is het ook niet meteen heel veel. Je hebt overmorgen vast een duidelijker streepje. Anoniem, ja een ander bed en andere omgeving kunnen een andere invloed hebben op je temp. Ben je echt niet lekker of noem je het verhoging omdat het 37.3 is? Boven de 37.8 wordt er pas gesproken van verhoging. Kairi ik had dat gisteren inderdaad ook gezien. Haar laatste bericht was dat se er minder mee bezig wilde zijn. Maar ze kan nu sowieso niet meer met deze naam terugkomen dus ik zak haar van de lijst halen. Als ze zich dan met nieuwe naam wilt melden horen we het wel.
Het kan soms wel, sommige vrouwen testen al positief. Ik zou het dan wel met ochtendurine doen omdat die het meest geconcentreerd is.
💗💙NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💗💙 1. (8) Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 anoniem - 28jaar - tweede kindje - ronde 5 Traum -31 jaar - derde kindje - ronde ? AzA - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 2. (6) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na ma) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Loeselijn - 28 jaar - eerste kindje - ronde 4 Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 3. (10) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Skippy87 - 29 jaar - tweede kindje, ronde 2 na mk Mell0408 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Verkap0109 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 6 applejo, 29 jaar, eerste kindje, ronde 32 4. (6) Merelv - 30 jaar - eerste kindje - ronde 7 (11 mnd bezig) MMM Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 Sasjuh83 - 33 jaar - derde kindje - 2e ronde Patricia33 -33 jaar - tweede kindje - ronde 1 na mk 5. (8) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 (1 na bbz) PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Pffwhattodo - 28 jaar - derde kindje - ronde 1 lovelyyX93 - 22 jaar - eerste kindje - ronde 1 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk 6. (8) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 16 (5 na mk) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home - 37 jaar - tweede kindje - ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 12 Mamasugar - 32 jaar - vierde kindje - ronde 1 7. (4) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 2 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Leeuwinnetje - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 51 Wachtbankje (46),Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Voor degene met een licht streepje, ik zie ze bij allemaal!! Ik heb ook een twijfel streep, 12 dagen na Pregnyl dus het kán nog van Pregnyl zijn.. Hoop het niet gisterochtend boven en vanochtend onderste
Miszy die van vandaag lijkt donkerder dan die van gisteren Hoe lang zit de hcg vd pregnyl in je lichaam? Ik duim voor een donkerdere streep morgen!
@frummels ik zie een vierkantje op de plek van je banner. @miszy ik zie licht streepje op de onderste maar zit in het zonnetje dus misschien komt het door mn scherm😀 Spannend zeg! Eerste testen gaat t zo kriebelen 😬😬 vandaag weer geen krampen meer 😩 Kan beter maar doorzetten maar niet die onzekerheid ☹️
Ik zie ook een vierkantje frummelss Wat worrd het hier al spannend zeg krijg ik ook testdrang van! Nu pas 6 dpo dus heeft niks geen nut haha!
En ik ben al zo ongeduldig van aard hè 😂 alle zwangeren, want ja, positief is zwanger, van harte gefeliciteerd! Ik ben knettermoe en blijf gezeur voelen in m'n onderbuik met name aan de linkerkant. Zucht😅 Zowel de tampons als de zwangerschapstesten gaan in m'n koffer😂
Voorzichtig gefeliciteerd Aza Pat1978 en miszy! Hopelijk lopen ze nog mooi op. Ik heb vandaag bij het afvegen wat roze graad en daarna wat bruinig. Kan 2 kanten opgaan. heb hoofdpijn en reageer chagrijnig, heb ik ook altijd tijdens menstruatie. Kan ook beide kanten opgaan. Lichte blauwe aders naar tepels, maar idem. Nog steeds raar gevoel in onderbuik en dat heb ik dan nooit bij menstruatie, alleen bij mijn 2 zwangerschappen. Ga 5 juni pas testen. Hopelijk houd ik dat zolang vol. Spannende weken voor iedereen, hopelijk heel roze.😊🙏🏼
Aza, Pat en Miszy, voorzichtig gefeliciteerd! Frummels ik zie ook alleen een vierkantje. Ik krijg ook testdrang van die testen! Twijfel of ik er morgen eentje zal doen. Is dan 10 dpo dus super vroeg.. Ik kijk het even aan.. Eergisteren een heeeel klein beetje bloedverlies gehad, bij 3 plasbeurten achter elkaar. Ik moet ontzettend vaak naar de wc, kleine plasjes. Ik moet al meer dan gemiddeld maar dit is helemaal erg nu. Had ik bij mijn zoon ook. Verder gevoelige tepels maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Lichte krampjes in de onderbuik en dat kan ook van beide mogelijkheden komen.. Al met al is alleen het vaak plassen dus anders deze keer. Aan de ene kant wil ik morgen wel testen, andere kant wel bang voor een witte test. Wat natuurlijk goed mogelijk is voor 10 dpo. Als de kleine bloeding van de innesteling is geweest zal er 3/4 dagen later al iets van meetbare hcg zijn? Geen idee hoe snel dat oploopt..
💗💙NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💗💙 1. (8) Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 anoniem - 28jaar - tweede kindje - ronde 5 Traum -31 jaar - derde kindje - ronde ? AzA - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 2. (6) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Indy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 5 (na ma) Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Loeselijn - 28 jaar - eerste kindje - ronde 4 Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 3. (10) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Skippy87 - 29 jaar - tweede kindje, ronde 2 na mk Mell0408 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Verkap0109 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 6 applejo, 29 jaar, eerste kindje, ronde 32 4. (5) Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 Sasjuh83 - 33 jaar - derde kindje - 2e ronde Patricia33 -33 jaar - tweede kindje - ronde 1 na mk 5. (8) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 (1 na bbz) PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Pffwhattodo - 28 jaar - derde kindje - ronde 1 lovelyyX93 - 22 jaar - eerste kindje - ronde 1 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk 6. (8) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 16 (5 na mk) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home - 37 jaar - tweede kindje - ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 12 Mamasugar - 32 jaar - vierde kindje - ronde 1 7. (4) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 2 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Leeuwinnetje - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Datumloos. (1) Cins - 34 jaar - eerste kindje - ronde 14 Buiten de lijst. (0) Totaal: 50 Wachtbankje (46),Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik maakte een grapje vanaf 37.5 is het verhoging en zit op 37.3 vanmorgen dus nog ff omhoog en wel verhoging, maar voel me.gewoon prima hoor geen idee wat temp morgen doet want slapen ergens anders vandaag dus zie het wel