Ik kon t niet laten want vond mn borsten gevoelig en dat zijn ze nooit... vamdaar vandaag voor zekerheid CB gekocht. Ik had een kruidvat early indictor oid gebruikt. En dan moet je een plusje zien
Ik heb eigenlijk ook nog nooit eerder getest. (Tenminste niet zooo vroeg, ik begin altijd zo rond 12 dpo te testen)Maar ik kon op 8 dpo alles wel kort en klein slaan en had ook nog een enorme huilbui. Ik dacht; wauw waar komt deze vandaan? Dus vandaar dat ik dacht; laat ik gewoon testen. Haha Ik wil trouwens ook nog niet op roze. Ik wacht op de knaltest. Ik heb nu geen testen meer. En morgen middag is pas de kruidvat open. Dus ik denk dat ik er morgenavond weer 1 tegen aan gooi. Haha
SUper dat jullie zo vroeg al zulke goede testen in handen hebben zeg! Zou voor jullie duimen! Ik wacht nog braaf af tot 4/5 juni.
Weer dus vals streepje op zwanger&kids dipstick gisteren. Net getest met wondfo, is zelfde als kv2v5, en omowit.. Pas 8 dpo dus weet dat alles nog kan maar toch stiekem ff balen. Kreeg die dipsticks gratis bij mn bestelling, weet nu ook waarom! Ze liggen nu in de prullenbak.
Ladies! Wat een mooie testen! Even bijgelezen tijdens onze tussenstop richting Zuid Frankrijk. Gelukkig heb ik deze week afleiding maar wel opweg met 5 testen in m'n koffer 😉 Elke dag hou ik nog steeds braaf m'n temperatuur bij. Ziet er vooralsnog netjes uit, zou zo maar een voorbeeldkaartje kunnen zijn🙈
Nog niet balen!! Daar heb je na je menstruatie nog genoeg tijd voor.. D) En 8dpo is echt (te) vroeg nog! Je kan gewoon zwanger zijn. Waar haal je die Wondfo testen eigenlijk? Nog nooit van gehoord
M'n test is een stuk lichter dan gisteren.. Ik ga even geen testen meer kopen en wacht woensdag/donderdag af
Sasjuh balen zeg maar idd echt alles kan nog 8dpo is erg vroeg het kan nog zeker! Verstandig miszy je testen zien er als.je het mij vraagt hetzelfde uit alleen is er 1 al opgedroogd. Ik heb er een beetje een hard hoofd in. Voor mijn gevoel was ben ik.zwanger. puur op het gevoel afgaande maar sinds gisteren heb ik telkens het gevoel dat ik iets voel lopen. Is niet echt zo hooguit beetje slijm bij het afvegen. Maar zo was het de vorige ronde ook de afscheiding werd steeds meer en toen.werd ik ongesteld. De testdrang is dus ook wel even over. Zit ook pas 8dpo ma toch. Wil.echt wachten tot minimaal dondderdag
Wat denken jullie ? Ik vertrouw die zwanger en kids dipsticks niet.. Heb al keer eerder een tuurstreep gehad... deze is wel wat duidelijker hoef niet te sturen maar staat een licht streepje ben nu op 9 of 10 dpo met een lf van 11 dagen... Wat denken jullie ? Zien jullie iets op de foto ?
Lastig. Ik heb gisteravond en vanmorgen zo'n zelfde test gedaan met ook een licht streepje. Maar vertrouw deze testen niet echt, al zo vaak vals positief mee getest. Vanmorgen nog een ander merk test gedaan en die blijft wit. Kan natuurlijk dat die minder gevoelig is want ben pas 8 dpo. Ik zou een kv2v5 kopen.
Miszy vind m ook gelijk hoor. Wat lastighe die onzekerheid. Hier is hij opgelopen maar ik kan het nog steeds niet geloven met een eitje aan de kant zonder eileider haha. Foto komt eraan!