Hahaha jaa vind ik ook! Knap als.je t nog vol kkunt houden. Ik neig na morgen. Maarja dan pas 9dpo. Als ik niks zie ben ik chagrijnig terwijl het nog.ultravroeg is natuurlijk. Woensdag iig.sowieso niet dan moet ik vroeg weg en werken enz duss wel afleiding. Dus morgen of donderdag. Emetje duidelijk hoor! Een streep is ook.een streep he. Bij de een loopt het sneller op dan bij een ander
Nee ma toch ik bedoel dat sommigen testen sowieso pas na nod positief he. Hoe hard ie oploopt of hoe duidelijk is de eerste x is zegt niks op zich. Jij gaat het dus volgoudenn tot.donderdag frummels?
Dat is ook zeker zo, ik begon m al te stressen met mn lichte streepje haha, maar nu loopt hij al op dus ik heb er een beetje vertrouwen in ioIk kan me ook nooit inhouden hoor om te testen.
Zeker! Lekker van genieten. Bij mijn dochter had ik 10dpo een heel licht streepje. In.januari had ik 9dpo al.echt een duidelijke streep en dat werd een miskraam met ruim 8 weken. Vandaar dat ik het zeg. Tuurlijk moet ie steeds duidelijker worden maar bij de een is dat sneller als bij de ander
Waren uit eindelijk maar paar rode/roze vegen. Nog wel steeds bruin bij het afvegen en beetje bruine stolseltjes. Zeg ik dat goed? Wat lief dat je ernaar vraagt.
Bedankt!! En dat nog wel aan de kant zonder eileider... zo zie je maar weer dat het in ieder geval toch wel kan aan die kant. Nu hopen dat het blijft plakken. En hopelijk nog veel meer roze streepjes Ik gun het jullie zo!!
Haha nou dat zeg ik niet. Rennen maar naar de wc elke ochtend voordat ik mij bedenk. Soms denk ik, ik test pas zondag! Het idee van een negatieve test staat mij zo niet aan...
Emetje zie hem hoor! Ik ga woensdag testen, 10 dpo. Als ik dan nog niet ongesteld ben want heb lage rugpijn en een menstruatie gevoel in mn buik. Voelt echt alsof ik ieder moment ongesteld kan worden.
Daar heb ik dus ook al een paar dagen. Mijn nod is pas komende maandag. Vind het zo vreemd want heb dit normaal nooit. Ik heb echt altijd op mijn 2de van mijn menstruatie zo'n buikpijn. Anders nooit.
Knap dat je dat kunt. Als.ik echt testdrang heb test ik gewoon daarna alsnog dus snel.doorspoelen heeft niet zon zin hahha. Zelf heb ik juist.liever bv 12dpo een negatieve test dan dat ik door een ongi "verrast " word. Dan ben ik er al op voorbereid
Nou het is het plan hoor, ik red dat nog wel eens niet. Ik twstballeen nooit meer na mn ochtendurine want dag vind ik dan zonde van mn test omdat ik denk dat ik dan toch een stuk minder hcg (als ik dat al heb) in mn urine heb. Ja bij mij is dat normaal ook zo. Dan daalt mn temp en de dag erna word ik ongesteld, dus dan ben ik voorbereid. Maarja die vlieger gaat nu niet op met de utro. Nu moet ik testen, tenzij mn ongesteldheid erdoorheen breekt.
Volgens mij heb ik nog.nooit tot het einde doorgetempt. Dit is de 3e rondde ooit dat ik temp en de andere 2 x was ik zwanger. Maar inderdaad dan ben je.natuurlijk ook gewoon voorbereid. Niet aan gedacht Ik dennk dan.altijd zolang je nog niet hebt gedronken is het alsnog ochtennd.urine? Ik ben niet.zon.drinker drink eigenlijk veell te weinig dus drink vaak pas om 10 u
Dank je, ik ook. Ik voel nog steeds beurs gevoel onderin, maar ik heb de vorige keer een ks gehad, misschien dat mijn litteken gevoelig is. Hoe gaat het met jou en wanneer ga je testen?
wil iemand mij op het wachtbankje zetten, voor zo lang het nog duurt haha. Ik heb me suf getest met ovu testen deze maand maar helaas geen ei kunnen vinden. Heel raar maargoed. Op naar de volgende ronde dan maar!