NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Monique93, 2 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Kwaaltjes zeggen niet allees he. Bij mijn dochter had ik er 0,0. Word wel.spannend zo nu heet weer minder.word knap dat je tot vrijdag kunt wachten hahha

Frummels en sasjuh een witte test echt balen. Jullie lopen gelijk met mij nu dus 9dpo. Ik kon mezelf ook niet bedwingen. Dom dom. Meen af en toe heel iets te zien maar volgens mij staat die streep gewoon op mijn oogbal voorgeprojecteerd haha. Ik weet dat het nog vroeg is en toch zakt de moed me een beetje in de schoenen.

2. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hoeveel dagen voor je ongesteldheid gaat eigenkijk je temperatuur weer.omlaag? Zal ook wel bij iedereen anders zijn denk ik he

3. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Wat balen Madame. Haha dat herken ik wel hoor, dat je zo graag een streepje wilt zien dat je hem dan ook gaat zien.

Dat is idd bij iedereen verschillend. Bij mij daalt m'n temp en de dag erna daalt ie verder en dan word ik die dag ongesteld.

4. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Jammer van een omowitte test Madame. Ik heb dat ook weleens gehad dat je gewoon streepjes ziet. Temp weet ik echt niet.

Hier weer last van zwaar gevoel onderin mijn buik. Als het van een groeiende baarmoeder is dan ben ik zwanger van een 5-ling denk.....:p

5. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier nog steeds menstruatie gevoel dus zal binnenkort wel losbreken. Weinig vertrouwen meer na deze omowitte test. Vorige keren op 10 dpo al duidelijk positief dus had er toch nu wat moeten staan denk ik.

6. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Hier ook weer omo wit meiden.. vandaag 10 dpo..
    Wel een indroogstreep een uur later😕
    Dit is onze laatste ronde buiten de mmm.. als ik nu ongi word dan moet ik bellen.. gaan we starten met clomid 50..
    Ik probeer de hoop niet te verliezen.. de laatste keer dat wr aan de clomid zouden gaan was ik in ene zwanger van onze zoon (nu 2)..

7. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Gefeliciteerd Pat😍 Wat een mooie knaltest!! Voor dames met witte test , t kan nog alle kanten op 😀🍀!! Ik wil morgen op 12 dpo ook een testje wagen😇 Welke kan ik dan het beste gebruiken?? Kruidvat??

8. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oké dus ook zonder kwaaltjes kan het dus blijkbaar.;) Ik weet of ik red hoor tot vrijdag.:D

9. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb net een temp van 37,8 graden en voel me zo ontzettend moe en futloos, terwijl ik mij een uur geleden nog fit voelde. Voel me nu koortsig. Weten jullie wat dit zou kunnen betekenen? Ik word ook al weken rond 05.45u wakker en vannochtend zelfs om 04.45u en ontzettende levendige droom gehad.

Probeer tot vrijdag vol te houden met testen, maar weet niet of mij dat lukt.

10. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hier vandaag ook 9 dpo en totaal nog geen test drang! Normaal test ik al vanaf 8 dpo. Ik denk dat ik het vanaf donderdag wel moeilijk ga krijgen. Dan ben ik twee dagen vrij.

11. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Volgens FF ben je morgen 11 dpo en ik denk dat dat klopt? Ik ben zelf erg fan van de kruitvat 2v5! Succes morgen!

12. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Je hebt verhoging. Denk dat je ziek wordt?
    Dan is het ook lastig om je andere symptomen te interpreteren, want dat kan natuurlijk allemaal bij het ziek zijn horen.
    Beterschap!

13. Iset

Iset Actief lid

27 mei 2015
    426
    0
    16
    NULL
    NULL
    En het is weer gezakt naar 37,4gr, maar voel me nog steeds of ik koorts heb. Ga er maar vanuit dat een griepje is.

14. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Haha ja klopt ik bedoelde 11😀 Misschien dat ik wacht tot donderdag ivm werk morgen☺️ Of als ik ongesteld word niet meer nodig natuurlijk😓Wanneer ga je weer testen??

15. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    ik heb beide zwangerschappen 11 dpo positief getest.

Ehm ik weet het nog niet. Misschien overmorgen, maar wellicht ook pas weer het weekend. Mn testdrang is weer verdwenen en zolang die er niet is, ga ik ook niet testen :)

16. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Hopelijk snel weer over!

17. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Pat en Aza!

Spannend Emetje en anoniem! Hoop dat jullie testen snel mooi op gaan lopen.

Jammer Frummels, Sasjuh, MadameV en Skippy87 hopelijk binnenkort toch een streepje op de test!

Ik zit nu op 7 dpo, voelt een beetje dubbel deze ronde. Heb er een goed gevoel over op de een of andere manier, maar af en toe ook zulke krampen dat ik het idee heb dat mijn ongi nu al door gaat breken, maar dat zou dan wel al heel vroeg zijn.
    Sinds gister af en toe flinke krampen, hoofdpijn en met vlagen misselijk. Denk dat ik donderdag een testje ga wagen

18. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Hihi knap hoor☺️ Ik vind het best spannend! Bij mn eerste zwangerschap had ik echt een knaltest met 3+😱 Morgen waarschijnlijk hopen op een tuurstreep😂😂

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Same here. Morgen sowieso niet. Ben wel benieuwd of mijn temp nog hoog blijft ma dat zegt dus eigenlijk nog niks die.kan ook vrijdag ofzo.nog zakken.

Hoe is jou gevoel erbij? Idd doordat je toch graag zon.streepje wil zien is het toch balen. Ook al is het 9dpo. En zou het dus evt nog kunnen

20. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn temp ging ook eerst omhoog en omlaag hoor... en toch positief getest :) ligt er denk ik ook aan hoeveel die zakt...
    Ik heb trouwens deze ronde etos zwanger worden capsules genomen tot ei... en daarna overgestapt op foliumzuur met vitamine d (kruidvat eigen merk)
    Misschien heeft dat wel een beetje geholpen?
    Mijn cyclus werd wel iets korter erdoor (38-44) deze zou 34/35 zijn :)

Deel Deze Pagina