NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Monique93, 2 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Sasjuh als ze reageren op hcg en je hebt nog geen/weinig hcg dan gaat ie ook niet positief worden natuurlijk. Volgens mij test maar 16 procent cd vrouwen positief op 9dpo dus wie weet hoor jij bij die andere 84 procent. En de ene keer maak je sneller hcg aan dan de andere. Mijn streepjes zagen er op 11dpo bij beide zwangerschappen heel anders uit (een knaller eerste keer en bij de tweede geloofde m'n man niet eens dat ie positief was zo licht).

Dus als je nou over 2-3 dagen nog negatief test begint het langzaam wat te zeggen.

Over die ovulatietesten. Ik las gister dat roger juli niet eens een tweede streepje had op haar ovulatietest toen haar zwangerschapstest knalpositief was, dus ook dat zegt niet zoveel. Als je dan toch wil testen kan je beter weer een zwangershapstest doen.

Succes meis, hoop op een mooie test van jou aan t eind van deze week!

2. Miszy

Miszy Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.263
    8
    38
    Bij mij is het inmiddels over.. Nu wachten tot ik ongesteld word, volgende ronde weer eens kans :) Zijn afgelopen tot dit..

3. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    ohh nee, balen zeg. Ik wens je veel succes in de volgende ronde. Hopelijk dan roze voor jou.

4. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Whahahaha piskreukel😂😂😂hoe kom je erop😂😂 af en toe moeten we ook even lachen toch😘

Miszy wat klote😔😔 Maar nog niet ongesteld toch?
    Hoop heel snel roze voor jou💋🌸

5. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Mitzy zie nog wel een licht streepje maar je mocht toch pas vanaf morgen testen had ik ergens gelezen?

Ik merk wel dat sommige dames steeds vroeger testen en dat teleurgesteld zijn als hij omowit is. Ik zou dan of niet vroeg testen of je moet ermee om kunnen gaan dat hij (nog) omowit is. Het wil niets zeggen. Ik had bij mijn eerste vroege miskraam voordat ik ongi werd lichte streepjes en daarna een positieve cb. Had gewoon hcg in mijn bloed. Uiteindelijk ia dat mis gegaan en daarom test ik gewoon niet meer vroeg. Bij mijn 2de zwangerschap heb ik alleen maar met cb getest, 3 dagen na NOD pas. Ja ik kan dat heel goed hahaha

6. applejo

applejo Bekend lid

14 jan 2014
    861
    490
    63
    Deventer
    Ik testte normaal ook nooit vroeg.. maar dit keer dus wel. 🙊

Nu las ik vamdaag veel neagtieve berichten over de early zwangerschapstest van Kruidvat.. nu 11 DPO.
    Is nog best licht dan.

Bijgevoegde bestanden:

7. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Mee eens leeuwin alleen ja diee testdrang he. Zon witte test zet je ( in mijn geval ) ook wel weer meet beide benen op de grond. En hier kan het nog zeker ben paas 9dpo. Tis ook wel een soort van zelfbescherming om niet meeer helemaal te stuiteren haha! Mij heeft heet iig rust. De test drang is wel over voor iig vandaag en morgen haha

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Lief je reactie! Fijn als iemand even helpt relativeren 😉

9. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Jij had toch een positieve CB test? Of vergis ik me nu?

10. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Oooh wat spannend voor alle onzekere tuurstreepjes!
    Hier weer ongesteld geworden, dus donderdag beginnen we echt met de IUI. Ik ben bang maar ook hoopvol!

11. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Daar zijn we ook voor toch ;)

12. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Balen meis.... maar snap je spanning ook wel. Heel veel succes en hopelijk ben je na de eerste iui zwanger.

13. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Snap ook wel dat er vroege testers zijn maar meer dat er dan dames zijn die meteen denken dat ze niet zwanger zijn. Daar kan ik gewoon niet zo goed tegen...... je stuitert dan misschien nu wel minder dus dat is ook weer wat positief. ;)

14. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Dat heb ik PRECIES zo. Als ik in mn hoofd denk: zal ik testen? Zal ik testen? Zal ik testen? Zal ik testen? Zal ik testen? Zal ik testen? Zal ik testen?
    Dan kan ik beter maar testen :D

Dan besteed ik liever 2,50 voor rust in mn hoofd en inderdaad Leeuwin, ik ga er vanuit dat ie negatief is al hoop ik natuurlijk op anders. Het helpt ook dat ik nog nooit vroeg positief heb getest. En soms houd ik het veel langer uit en test ik 'pas' op 12dpo of helemaal niet. Maar vandaag werkte ik thuis en dan liggen de testen in mn bereik en word ik helemaal gek dacht ik. Nu ben ik weer rustig.

15. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Hoeveel DPO zit je nu Miszy? Je testen sloegen aan op de pregnyl maar het kan zijn dat ie nog gaat oplopen toch?

16. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Wat balen Potato. Heel veel succes in de mm!

17. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Hahaha moest echt even lachen hoor je denkt. Dan snap ik wel dat je gaat testen. Anders kun je niet eens verder werken. Ga je typen naar je werk dat ze moeten testen:p

18. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Hihi ja dat heb ik dus ook. Alsof ze in je nachtkastje branden haha. Het geeft me idd geeoon rust. Ook als ik later test dan weet ik iig dat ik de.ongi kan verwachten. Misschien volgende ronde geen testen thuis hebben liggen misschien gaat het dan beter haha. Maar testen zijn zo gekocht en hopelijk komt er geen volgende ronde!

19. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Appljo, voor 10/11 DPO (zoiets zit je toch?) is dit ern prima streep hoor! Best wat dames testen dan zelfs nog helemaal negatief.

Ik zou je willen aanraden om als je graag door wil testen dit om de dag te doen of twee dagen en dan met hetzelfde merk. Anders maak je jezelf helemaal gek, vast voor niets, en stress is niet goed voor de kleine he ;)
    Ik testte bij mn vorige zwangerschappen positief met een kruitvat op 11dpo. Toen deed ik 13, 15 en 17 DPO nog een test en toen zo je hem prachtig oplopen.
    Niet elke dag is het streepje in het begin donkerder. Dus help jezelf, want dan kan je ook meer genieten :)

20. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Dikke.knuff potato.en succes de volgendde ronde

Deel Deze Pagina