Na mijn mk van vorige keer, voel ik me zo onzeker!! Nu enorme hoofdpijn, wat ik ook heb net voor mijn ongi. Ben al een paar dagen stront chagrijnig (pms) en veeg roestig(kleur) bloed af met vanochtend een paar donkere slijmerige stukjes( excuus voor vieze praat. Ook bij het niet afvegen had ik vannacht een paar druppeltjes roestig bloed. Krampen in buik. Denk echt dat mijn ongi er aan komt, maar ik zal toch afwachten of het bloed echt door gaat breken. Zou het ook kunnen dat het innestelingen moeizamer gaat als je ks hebt gehad? Dat heb ik namelijk ergens gelezen.Nog iets om me over druk te maken.pfff
Wat spannend allemaal hier. Laura ik zit zeker wel een streepje op je avondtesten. Ik ben ook een avondtester. Heb nog nooit sochtends getest dus weet ook niet hoe dat zal zijn. Bij mijn eerste zwangerschap had ik savonds rond half 7 een positieve cb test. Toen heb ik daarna niet meer verder getest omdat ik 3 dagen later een echo kreeg van mijn buik. Iset, hoofdpijn ia bij mij ook altijd een teken van de naderende ongi.... als ik bv zondag een hoofdpijn heb dan heb ik goede hoop. Moet ook zeggen dat ik nog niet echt chagrijnig ben.
Nee, geen foto gemaakt. Hij verscheen wel gelijk en ik hoefde niet te turen. We zullen zien. Dank je! Ik duim ook voor jou!
Balen zeg voor de meiden die op rood moeten!! Ik kon mijn drang niet meer tegenhouden.. Ik wil wel op de lijst, NOD aanstaande zaterdag. 2e ronde na mk 2e kindje.
Mooie test lauraa! Ik had nog 1 test liggen en aangezien ik vanmorgen wat bruinverlies had dacht ik ik doe die test dan is alles op en kan ik deze ronde afsluiten voor mezelf. Gisteren en eergisteren omowit getest met dezelfde testen en nu een heel licht 2e streepje! Zit er al een kwartier naar te kijken en te vergelijken met testen van gisteren en eergisteren maar hij staat er écht. Absoluut niet fotowaardig overigens. Toch zo maar weer naar de kruidvat hahaha
Bij mij is het bruin bloed bijna weg, hopelijk blijft dat ook zo. nog wel hoofdpijn, spannend. Wat goed dat je je niet laat Verleiden om te testen. Had ik mij ook voorgenomen, maar helaas kon ik het niet weer staan.
Gefeliciteerd Laura... Wat bellen voor de dames op rood. Op naar de volgende ronde. Sasjuh had je nu toch een positieve test? Spannenddddd
Dames zal straks even bijlezen! Vanochtend grote daling in mn temp en nu oud bloed😔 Helaas!! Ik ben wel blij met mijn eisprong deze ronde en Lf!! Ik hoop dat het zo doorzet! Gefeliciteerd alle roze dames!! Voor alle rode dames, misschien tot de volgende ronde 😘
Ik heb net te horen gekregen dat ik geen eisprong heb. Moet nog 2 keer bloedprikken in m'n nieuwe cyclus nu & dan krijg ik daar 27 juni uitslag van & dan kijken hoe nu verder!
Dames help me even.... omdat ik zo'n menstruatiepijn blijf houden heb ik toch even een testje gedaan. Mijn man vond het ook een goed plan. Dit is een zwangerschaptest van action. Weet niet of die goed zijn. Gebruik er wel de ovu testen van en daar ben ik tevreden over.
Oh wat heftig vlinder, ik heb er geen verstand van, maar ik dacht wel dat dat met medicatie is op te wekken. Ik duim voor je. Leeuwinnetje, ik zie en licht streepje.actiontesten zijn in principe prima, dus ik ben hoopvol voor je. Ik zie dat je nog een aantal dagen te gaan hebt voor nod. Ik duim voor je dat hij oploopt de komende daten.