Dat ziet er goed uit leeuwinnetje en pffwhattodo! Sasjuh wat balen zeg, heb je vannochtend nog getest? Voor jou ook balen MadameV! Hier ook een witte test vanochtend...
Ja hoor leeuwinnetje!! Gaat de goede kant op!!! Zojuist ook een test gedaan.. ik zie vaag wat... en hij oogt roze.... twijfel alleen of het indroog is of niet... dat kan je zien als je er water op doet toch??
Bloed komt niet omdat ik utrogestan gebruik.. ik test morgen nog een keer maar ik heb de hoop wel al opgegeven
pfffwhattodo gefeliciteerd. Dames in onzekerheid, ik hoop dat jullie snel meer weten, het liefst op roze natuurlijk. Nieuwe dames op rood, veel succes in de volgende ronde.
Ik voel me sinds een uurtje n beetje zwanger. Ontzettend pijnlijke borsten. En blauwe aders zie ik ineens heel goed. Voor de rest nog wat menstruatiepijn en lage rugpijn. Wordt alleen wel steeds minder gelukkig
O nee lieve emetje...ik was er al bang voor omdat ze zo slecht opliepen. Wat mega balen zeg meis...kan mij voorstellen dat je er doorheen zit, wat verdrietig. En inderdaad utro kan een vroege miskraam tegenhouden/uitstellen.
Ja hoger dan ooit, 37.20 vandaag. Maarja dat komt door de utro dus dat zegt niets. Heb er weinig vertrouwen meer in ondanks dat het nog kan.