Spannend meiden!! Waauw was m'n ei maar wat sneller. Ik zit pas op 1 dpo en ga pas volgende week in het weekend testen. Spannend!!
Ik heb wel vreetbuien en ben ontzettend lui.. Haha maar op de een of andere manier dringt t nog niet door.. Net weer een digitale test gedaan en t letterlijk zien staan helpt wel. Al ben ik ook bang te blij te zijn en dat t nog mis gaat..
Ik zie al aardig wat roze! En wat oranje hier en daar. Super gefeliciteerd!! Mag ik vragen wat jullie symptomen zijn? Ben benieuwd en nieuwsgierig... 😉 Voel zelf wel vanalles, maar kan ook gewoon de aankomende menstruatie aankondigen.
Heb deze ronde ronde ook weer iets nieuws, onwijs gevoelig borsten en pijnlijke tepels savonds. Heb net m'n bh uitgedaan en nu gaat het iets beter. Maar heb ook getest en deze was omowit, dus helaas geen zwangerschapskwaal. Vandaag 11 dpo.
O nee miszy....wat mega balen lieverd had zo'n goede hoop! En voor jou ook water! Hopelijk was je te vroeg en is t wel een zwangerschapskwaaltje
Dat vind ik positief voor mij! Want jij bent het bewijs dat je iets later pas positief kan testen. Hopelijk kom ik je achterna. Ga je nog een keer testen?
����NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 ���� 1. (8) Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 anoniem234 - 28jaar - tweede kindje - ronde 5 Traum -31 jaar - derde kindje - ronde ? AzA - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 2. (5) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Loeselijn - 28 jaar - eerste kindje - ronde 4 Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 3. (11) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Skippy87 - 29 jaar - tweede kindje, ronde 2 na mk Mell0408 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Verkap0109 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 6 applejo, 29 jaar, eerste kindje, ronde 32 morgenzon - 28 jaar - vijfde kindje - ronde 8 (4 na mk) 4. (7) Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 Sasjuh83 - 33 jaar - derde kindje - 2e ronde Patricia33 -33 jaar - tweede kindje - ronde 1 na mk Spannend03 - 24 jaar - eerste kindje - 1e ronde Lauraa - ? jaar - tweede kindje - 2e ronde na mk 5. (8) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 (1 na bbz) PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Pffwhattodo - 28 jaar - derde kindje - ronde 1 lovelyyX93 - 22 jaar - eerste kindje - ronde 1 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk 6. (9) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 16 (5 na mk) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home - 37 jaar - tweede kindje - ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 12 Mamasugar - 32 jaar - vierde kindje - ronde 1 Leeuwinnetje - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 7. (4) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 2 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Brinsa - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 52 Wachtbankje (52), Zwanger (7), Ongesteld (10), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Voor mij fijn dat je zo positief bent! Ik heb de moed al een beetje opgegeven ma stiekem toch nog een beetje hoop. 12dpo nu temp iss nog hoog en bij jou? Ik heb trouwens bij mijn beide zwangerschappen iets van 10 of 11dpo getest. Vandaar dat ik denk van dat zal nu toch niet.ineens anders zijn? Wel houdt mijn lichaam me compleet voor de gek word al wakker met enorme trek en mjjn borsten zijn zo groot met. Blauwe aderen duidelijk zichtbaar. Maarja ik hoop er maar niet meer te veel op
Lieve meiden, ik ga mag helaas op rood. Baal als een stekker, maar met goede moed naar de volgende ronde. Dit ging bij zwangerschap nummer 1 toch wat soepeler. Meiden op roze van harte gefeliciteerd, geniet ervan.😀 Meiden op rood, wie weet tot de volgende lijst.😊 Meiden die nog afwachtende zijn, heel veel succes. Positief is dat ik dit keer weer een cyclus van 28 dagen heb gehad.
Vandaag mijn NOD dag! Had nog een beetje test drang.. maar hij lijkt ineens veel lichter dan gister. Waar mn vingers bij opstaan is van gister.. andere van vandaag. Alleen gister heb ik s middags getest
Roep niet te snel en heb niet te veel hoop op mij! Vanochtend test.. Blanco. Gewoon totaal niets op te zien. Dacht gister toch echt wat te zien.... Ook niet ongi..... Laat dat dan maar gauw komen