Achja tuurlijk domme vraag haha. Meestal 13 of 14 mijn lf. Vorige x 13. Zit nu 12 dpo net als jij maar ja gister wel spier witte test dus
Dames volgens mij heb ik een foutje gemaakt en is me nod zondag al maar ik kan wel op maandag blijven staan hoor want wil echt pas dinsdag ochtend testen. Maar zit dus ook op 12 dpo🙈 wel spannend voor de meiden die ook nog moeten testen! Komt nu wel erg dichtbij.
Wat jammer Jolanda Voor jou ook Mabad, al signalen dat je ongesteld gaat worden? Of toch nog hoop? Ga je morgen nog testen als je niet ongesteld wordt?
Het idee wat rode stipjes te hebben met afvegen, maar nou heb ik ook een rode onderbroek aan dus weet niet of dat het is. Bang vandaag of morgen ongesteld te worden. Gvd
Frummels het is wel jammer maar okk wel te verwachten. Heb eerder de prikpil gehad voor ik zwanger raakte van mijn oudste toen duurde het ook 1,5jaar voor ik zwanger raakte. Maar we geven de moed niet op hihi we gaan gewoon vol goede moed door
Ik verwachtte gisterochtend al m'n menstruatie, maar er is nog steeds niets van te merken. Gisteravond getest, negatief. Ik voel me wel hetzelfde als tijdens de eerste weken toen ik zwanger was van de eerste. Ook toen heb ik getest op m'n NOD dag, toen testte ik ook negatief. Ik testte toen op een maandag. De zaterdag erna was ik nog steeds niet ongesteld en toen testte ik positief. Blijft dus nog even spannend. Ben benieuwd.
Ik verwacht morgen mijn menstruatie en heb ook echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden helaas . Gisteren getest en negatief. Nog maar even afwachten, is ook nog maar de eerste maand dat ik met de pil gestopt ben. Maarja als je iets heel graag wilt hè hihi.
Hai lieve meiden allemaal! Ik heb hier helaas niet echt meegekletst; jullie gingen erg snel hahaha! Af en toe wel wat meegelezen. Mijn NOD is vandaag en......ik mag op roze!! Ronde 1 was hier meteen raak! Gister en vandaag positief getest (vandaag digitaal), dus ik ga door naar de februari bevallingslijst. 😊 Heel veel succes voor iedereen die nog aan het wachten is!! 👍🏼
Gefeliciteerd aan alle zwangere meiden. Geniet ervan. Voor degenen op rood, kop op, en duimen voor de volgende ronde. Morgen mijn NOD. Geen symptomen dat die er aan zit te komen. Dus ik zit nog op het wachtbankje..... Zou ik normaal nooit zeggen zo op vrijdag, maar was het maar vast maandag zodat ik iets meer duidelijkheid heb.
Gefeliciteerd prettylove! Jammer Debs! Hopelijk volgende ronde meer geluk. Envy hopelijk voor jou dan snel positief nieuws. Patricia wanneer wil je gaan testen?
����NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 ���� 1. (8) Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 anoniem234 - 28jaar - tweede kindje - ronde 5 Traum -31 jaar - derde kindje - ronde ? AzA - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 2. (5) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Loeselijn - 28 jaar - eerste kindje - ronde 4 Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 3. (11) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Skippy87 - 29 jaar - tweede kindje, ronde 2 na mk Mell0408 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Verkap0109 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 6 applejo, 29 jaar, eerste kindje, ronde 32 morgenzon - 28 jaar - vijfde kindje - ronde 8 (4 na mk) 4. (7) Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 Sasjuh83 - 33 jaar - derde kindje - 2e ronde Patricia33 -33 jaar - tweede kindje - ronde 1 na mk Spannend03 - 24 jaar - eerste kindje - 1e ronde Lauraa - ? jaar - tweede kindje - 2e ronde na mk 5. (8) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 (1 na bbz) PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Pffwhattodo - 28 jaar - derde kindje - ronde 1 lovelyyX93 - 22 jaar - eerste kindje - ronde 1 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk 6. (9) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 16 (5 na mk) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home - 37 jaar - tweede kindje - ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 12 Mamasugar - 32 jaar - vierde kindje - ronde 1 Leeuwinnetje - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 7. (4) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 2 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Brinsa - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 52 Wachtbankje (52), Zwanger (8), Ongesteld (12), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)