Prettylove gefeliciteerd!!! Frunmels... Ik zat te denken..toen ik vanochtend testte verscheen er eerst n horizontale streep...die verdween en toen kwam de controlestreep. Rare ge woonte..die horizontale streep? Verder nog geen tekenen voor mn ongi
Mabad is de horizontale streep niet gewoon dat ie nog "loopt"? Zwangere dames gefeliciteerd. Dames op rood dikke knuff. Ik zit ib afwachting van mijn ongi. Nog nieet echt tekenen. Wel telkens steken ma dat heb ik al anderhalve week. En meestal heb ik wweinig voortekenen dus hoop maar dat het snel komt op na de. Volgende. Ronde
Nee er kwam een grijze dunne horizontale streep tevoorschijn die later verdween... We wachten maar af
Geen idee, maar als ie weer verdwijnt en de controle streep staat er dan denk ik wel dat het geldig was. Mijn kv2v5 had vanochtend de controle streep veel te veel naar links (bijna niet te zien), maar omdat ie er stond ging ik er wel vanuit dat het klopte alleen dat ie verkeerd gedrukt stond.. Maar nog geen bloed dus? Morgen weer testen?
O nee Water....hopelijk hoort het bij een zwangerschap. Ik had ook veel kramp afgelopen zwangerschap rond NOD. Blijf nog even voor je duimen meis! Je LF is wat langer dan 11 dagen toch?
Ik snap dat dan de moed je in de schoenen zakt....heb vanmiddag allemaal FF kaartjes bekeken waarbij vrouwen laat positief testen (waar ik dan weer hoop van krijg), maar las ook uit een onderzoek op FF dat de kans dat je positief test als je negatief test op 11dpo of later drastisch verkleint
Hey meiden.. hier alweer de eerste druppels rood.. Heeft niet zo mogen zijn.. komende week starten met clomid..
Ja ik ken het.. ik heb alles het afgelopen jaar al door gespit aan onderzoeken ed. Bij m'n vorige zwangerschap testen ik licht positief s'avonds op 13 dpo. Maar ik weet dus niet of je de dag ervoor ook al wat gezien zou hebben op een test. Heb expres m'n temperatuur niet meer opgenomen na m'n eisprong. Door m'n temp wist ik vaak op 10/11 dpo al dat de ronde voorbij zou zijn en nu denk ik hmm wie weet ben ik een uitzondering met laat positief testen. Onzin natuurlijk.
Nou ik heb de hoop dat het per zwangerschap verschilt hoe het opbouwt en dag er nog hoop voor mij is. Ik had namelijk een duidelijke streep op 11dpo bij eerste zwangerschap, maar een heel licht streepje op 11dpo bij tweede zwangerschap. Als jij eerder heel licht positief testte op 13dpo denk ik dat er zeker nog een kansje voor je is! En ook voor jou madame. De kans verkleint drastisch maar er is nog wel een kans!
Idd geen bloed... Als ik me in kan houden test ik morgen niet. Lijkt me weinig nut hebben na de blanco test van vanmorgen. Al snap ik t nu niet meer....
Iemand toevallig.nog een kortingscode van zwanger en kids voor me? Meteen maar nieuwe ovu testen bestellen. Eerste bloedverlies is gespot