Gefeliciteerd Mel! Heb je al kwaaltjes? Madamv, wat naar! Succes volgende ronde. Ik kom je denk ik snel achterna naar de volgende lijst. Hier, nog meer menstruatiekrampen en zwaar gevoel van onder, wat ik altijd tijdens m'n menstruatie heb. M'n borsten zijn ook niet meer gespannen. Deze ronde is klaar.
Ja in theorie wel maar gezien hoe ik me voel is deze ronde helaas alweer klaar. Ik duim nog wel voor jou hoor!!
Ik had de hele tijd buikpijn krampen, maar na een nachtje slapen niet meer. Maar geen ongesteldheid, zit nu op dag 29. Kan dat ook nog een reden hebben? Dat ik nu ineens geen buikpijn meer heb? Of zal m'n menstruatie er dan aan komen? Vorige ronde was ik op vakantie ongesteld geworden maar had ik na mijn herinneringen ook geen buikpijn maar weet ik niet zeker. Ben nog wel steeds wat misselijk en geïrriteerd. Iemand enig idee? Morgen moet ik de hele dag werken van half 11 en tot 6 uur. Daarna op verjaardag bij mn zwager, wedde dat ik t dan Wordt? 9f vandaag nog?
Ik heb precies hetzelfde water, voor mij ook klaar, ik voel aan alles dat ik niet zwanger ben, waaronder de zachte borsten. Hopelijk volgende ronde meer succes voor ons!
O nee....knuffel! Ik kom je snel achterna denk ik. Voor jou ook Jolanda! Niet leuk. Gelukkig begint je cyclus al wel te reguleren!
����NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 ���� 1. (8) Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 anoniem234 - 28jaar - tweede kindje - ronde 5 Traum -31 jaar - derde kindje - ronde ? AzA - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 2. (5) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Loeselijn - 28 jaar - eerste kindje - ronde 4 Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 3. (10) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Skippy87 - 29 jaar - tweede kindje, ronde 2 na mk Verkap0109 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 6 applejo, 29 jaar, eerste kindje, ronde 32 morgenzon - 28 jaar - vijfde kindje - ronde 8 (4 na mk) 4. (7) Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 Sasjuh83 - 33 jaar - derde kindje - 2e ronde Patricia33 -33 jaar - tweede kindje - ronde 1 na mk Spannend03 - 24 jaar - eerste kindje - 1e ronde Lauraa - ? jaar - tweede kindje - 2e ronde na mk 5. (8) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 (1 na bbz) PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Pffwhattodo - 28 jaar - derde kindje - ronde 1 lovelyyX93 - 22 jaar - eerste kindje - ronde 1 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk 6. (10) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 16 (5 na mk) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Home - 37 jaar - tweede kindje - ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 12 Mamasugar - 32 jaar - vierde kindje - ronde 1 Leeuwinnetje - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Mell0408 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 7. (4) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 2 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Brinsa - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 52 Wachtbankje (52), Zwanger (9), Ongesteld (15), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik zit op 12 dpo, ik had m'n NOD verkeerd die is pas maandag 6 juni! Thanks allemaal! Moet nog wel even bezinken hoor haha!
Gefeliciteerd mell! En voor de dames op rood succes in de volgende ronde! De dames die net als mij nog wachten en moeten testen, misschien een idee om de tampon test te doen? Ik heb morgen me nod wil pas maandag of dinsdag testen, puur omdat ik bang ben om een witte test te zien. Wel durf ik de tampon test aan is altijd nog minder hard dan den witte test.
Nou vandaag zou mijn NOD zijn volgens de app, maar alle tekenen van een nadere menstruatie zijn verdwenen. Vanmorgen getest met kv25 en er lijkt een tuurstreepje op te zien zijn (vriend zag um ook). Maar durf nog nergens op te hopen.. maandag maar weer een test als menstruatie niet doorzet.
Het zet nog niet echt door ma dat had ik precies 4 weken geleden net zo. En toen savonds wel dus zet me maar op.rood. Heb jij nog hoop frummels? De kans is er nog toch?
Jammer skippy87, MadameV en Jolanda1986, hoop de volgende ronde een positieve test voor jullie! Gefeliciteerd Mell! @Frummels en Water27, herkenbaar! Ik voelde me een paar dagen geleden echt zwanger (precies hetzelfde als bij de zwangerschap van me dochter), daardoor was me testdrang enorm en helaas op 9 en 10 dpo een negatieve test. Vandaag 11 dpo maar geen testdrang meer, me klachten lijken af te nemen, temp is niet meer torenhoog en het nu echt het gevoel dat het voor deze ronde over is. Moet morgen of overmorgen ongi worden.
Ik heb vanochtend ook weer getest, gister en vandaag voel ik me exact zo als in de eerste weken tijdens m'n eerste zwangerschap. Vanochtend was het weer een negatieve test, maar menstruatie blijft uit. Ik ga zo toch nog maar wat testen halen, zodat ik als ik maandag nog steeds niet ongesteld ben weer kan testen. Bij de eerste was het dus ook op m'n nod dag negatief en 5 dagen later positief.
Ja ik moet goed turen maar op die eerste zie ik hem hoor! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Had je ook symptomen?
Ik ben 2 dagen overtijd volgens mn berekeningen maargoed het zal wel later worden ofzo. Had ook mijn ei niet gevonden deze maand dus heb eigk geen idee.. Testen waren negatief..