Dat is waar! Omdat ik me eigen toch beetje zorgen maak en gewoon duidelijkheid nodig heb had ik de huisarts even gebeld. De assistente zei dat ik vrijdag moet terug bellen als ik het nog niet ben geworden dan kan ze mij door verwijzen naar mijn huisarts (spreekuur) dus het lucht me nu wel iets op.
Hoi dames!! Na een tijdje afwezigheid toch nog even een vraagje. Positieve ovulatietest was 18 mei. Had afgelopen weekend ongesteld moeten worden. Nu had ik eergisteren erg lichtroze afscheiding aan mijn tampon. Baby roze en minimaal hoor! Maar had een tampon gebruikt omdat ik dacht dat ik ongesteld zou worden. Toen dacht ik daarna nog dan komt de menstruatie er vast aan. Maar tot op heden echt helemaal niets te bekennen. Ook niet met gebruik van een tampon. Alleen een beetje witte afscheiding . Gisterochtend was een zwangerschapstest negatief. Iemand enig idee?
Het zou kunnen zijn dat je ei niet gesprongen is de 19e. Soms doet je lijf een poging maar dan lukt het niet en probeert hij het een paar dagen later opnieuw. Of je hebt een late innesteling. Ik zou even afwachten en anders opnieuw een test doen morgen of overmorgen. Al kan het roze verlies ook start van je menstruatie aankondigen.
Ik zou mij niet zo druk maken meis. Cyclus kan erg overhoop liggen na stoppen met anticonceptie. Herstelt zich vanzelf, daar kan je huisarts niets aan doen. Enige dat hij kan doen is een zwangerschapstest (waar je dan zelf een rekening van krijgt van je eigen risico), terwijl je die zelf ook kan doen. Het feit dat je wel na 29 dagen na onttrekkingsbloeding ongesteld werd is heel positief. Kans dat je lijf het dan oppakt is groot. Het zou mij niet verbazen als je binnen een paar dagen ongesteld wordt of positief test. Je hebt waarschijnlijk een paar dagen later eisprong gehad dan vorige maand. Mijn eerste cyclus na onttrekkingsbloeding was ook de kortste van allemaal. Gewoon even geduld hebben!
Hallo dames!! Ik denk dat mijn menstruatie eraan komt, dus op naar de volgende ronde! Al zijn mijn vriend en ik er niet heel erg mee bezig. Heb nog even een vraagje: wanneer begin je met het tellen van je cyclus? Als je al heel erg licht roze hebt met afvegen of pas als de menstruatie echt is doorgebroken?
Ik kan niet heel veel online zijn de laatste tijd maar wil toch even een kleine update nog geven; mijn ei is uiteindelijk pas 2 juni gesprongen dus mijn NOD ligt nu op de 17e.. ik ga nog ff duimen dus. Meiden die zwanger zijn; gefeliciteerd! Meiden die ongesteld zijn geworden; heel veel succes in de volgende ronde..
Dat vind ik een beetje lastig te bepalen. Als ik mn ei weer op dag 17 heb en ik houd een LF van 14 dagen aan dan wordt het 9 juni. Maar heb gelezen dat regelmatig je ei wat eerder komt de ronde na utro en ik heb sowieso mn ei ook wel eens gehad op dag 14, 15 of 16 dus wie weet wat eerder! Normaal start ik op dag 12 of 13 met ovu's maar ik denk dat ik dan nu al op dag 10 of 11 start voor de zekerheid.
Ik dacht positieve testen te hebben, maar vanmorgen ongesteld geworden.. flink balen. Ik heb deze ronde dus een 33 dagen cyclus. Nieuwe NOD is dsn maar op 11 juli, uitgaande van weer 33. Testen positief vanmorgen, toen ineens rood op papier. Hmm.. Vanmorgen had ik weer binnen 5 min Heel licht positief. Ze zijn heel licht maar toch niet goed. Heb al met de verloskundige gebeld. Lang verhaal, maar veel discussie over gehad dus geen zin om weer m'n hele verhaal te doen.. ik heb t wel even gehad voor vandaag.
💗💙 NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016 💗💙 1. (8) Kairi - 28 jaar - tweede kindje - ronde 2 Miszy - 26 jaar - eerste kindje - ronde 15 MMM Beeb1987 - 28 jaar - eerste kindje - ronde 23 Potato - 34 jaar - eerste kindje - ronde 17 (laatste ronde voor mm) Emetje - 29 jaar - eerste kindje - ronde 9 anoniem234 - 28jaar - tweede kindje - ronde 5 Traum -31 jaar - derde kindje - ronde ? AzA - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 2. (5) Tafelkleedje - 28 jaar - eerste kindje - ronde 12 Pat1978 - 38 jaar - derde kindje - ronde 10 (5 na ma) Envy - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Loeselijn - 28 jaar - eerste kindje - ronde 4 Duimpje86 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 12 3. (10) PrettyLove - 30 jaar - tweede kindje - ronde 1 Piepoe - 34 jaar - tweede kindje - ronde 3 PrincessP - 30 jaar - tweede kindje - ronde 6 MaBaD - 28 jaar - tweede kindje - ronde 1 Charley7 - 26 jaar - tweede kindje - ronde 6 Vlinder2016 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Skippy87 - 29 jaar - tweede kindje, ronde 2 na mk Verkap0109 - 29 jaar - eerste kindje - ronde 6 applejo, 29 jaar, eerste kindje, ronde 32 morgenzon - 28 jaar - vijfde kindje - ronde 8 (4 na mk) 4. (7) Mirte85 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 25 MMM Elfi - 31 jaar - eerste kindje - ronde 18 Liva89 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 1 Sasjuh83 - 33 jaar - derde kindje - 2e ronde Patricia33 -33 jaar - tweede kindje - ronde 1 na mk Spannend03 - 24 jaar - eerste kindje - 1e ronde Lauraa - ? jaar - tweede kindje - 2e ronde na mk 5. (8) Mariekeroxy - 34 jaar - eerste kindje - ronde 8 (1 na bbz) PandaBeertje - 22 jaar - tweede kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - tweede kindje - ronde 14 Vleermuisjesss - 24 jaar - eerste kindje - ronde 17 MMM MadameV - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk Pffwhattodo - 28 jaar - derde kindje - ronde 1 lovelyyX93 - 22 jaar - eerste kindje - ronde 1 Iset - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na mk 6. (9) Frummels - 28 jaar - eerste kindje - ronde 16 (5 na mk) Rombely - 35 jaar - derde kindje - ronde 2 Blosjes - 35 jaar - tweede kindje - ronde 4 Home - 37 jaar - tweede kindje - ronde 28 MMM Podex - 23 jaar - eerste kindje - ronde 2 Water27 - 30 jaar - tweede kindje - ronde 12 Mamasugar - 32 jaar - vierde kindje - ronde 1 Leeuwinnetje - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Mell0408 - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 7. (3) Jolanda1986 - 29 jaar - derde kindje - ronde 2 Susan86 - 29 jaar - tweede kindje - ronde 2 Clarajilla - 24 jaar - eerste kindje - ronde 20 MMM Datumloos. (2) Within - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 Brinsa - 23 jaar - eerste kindje - ronde 3 Buiten de lijst. (0) Totaal: 52 Wachtbankje (14), Zwanger (9), Ongesteld (26), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Heel veel riepen dat t vals was.. maar dna kan ik dus nooit meer een test doen, ga ik elke maand ervan uit zwanger te zijn ivm een vals positieve test. M'n hele leven nog nooit vals getest. Negatief, ook echt niet zwanger alleen positief bij dochter.. en nu ineens 3.
Wat jammer Panda, dan is er vast iets fout gegaan met het vruchtje bij het nestelen. Teleurstelling is het dan he? En wat rot dat je een hele discussie met je verloskundige hebt gehad. Wie weet zie ik je dan in het volgende NOD forum want mijn nieuwe NOD ligt in dezelfde wee.
O...op het forum discussie gehad. ik denk niet dat ze vals zijn. Bij kruitvat gaat er niet drie dagen achter elkaar binnen 5 min een lichte lijn staan. Ik heb er wel eens eentje gehad een paar uur (valse lijn op de kruitvat). Ik zie wel vaker testen die licht blijven en helaas niet oplopen. Volgens mij noemen ze dat een biochemische zwangerschap, oftewel een zwangerschap die heel vroeg misgaat. Super balen meis, hopelijk heb je volgende ronde meer geluk.
Ik had dit vorige maand dan is er helaas wat fout gegaan bij het innestelin. Weet precies hoe je je voelt. Alsof het je niet gegund is. Ik hoop dat je snel echt zwanger mag zijn!!
Heb ook hele heftige menstruatie, wel zonder buik krampen, maar echt heftig + stukjes. Heb ik vorige rondes ook niet gehad. Sorry voor de details. Ik hsd bij mn dochter vaak en veel helder rood bloedverlies, dus had vlk gebeld. Die zei je kan volgende week test doen, als die weg is of net zo licht of lichter is t wss vroegtijdig mis gegaan, en is die donkerder is, kan t zijn dat je nog zwanger bent en gewoon ongesteld bent tijdens zwangerschap, maar dat geloof ik nier