NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2016

Discussion in 'NOD forum' started by Monique93, May 2, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    Voelt idd echt zo, alsof t me niet gegunt is, alsof m'n lichaam faalt, of m'n lichaam m'n in de steek laat..echt rot.

2. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Spannend zeg! Ik ga je wel even blijvwnn volgen :)

3. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Pandabeeertje wat vervelend zeg. De. Kv testen geven niet vals positief ( heb ik iig nog npoit gehad ) ik denk ook dat het innestelen mis is gegaan. Dat is helaas het nadeel van vroeg testen. Het is je zeker gegund iedereen natuurlijk maar je zit net ronde 4 dat gaat zeker goedkomen meis.

4. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    Hopelijk wel idd.
    Denk idd dat t mis is gegaan... hopelijk duurt t niet te lang meer voor ik postief test en dat t goed gaat

5. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Nou ik heb 5 dagen roze/bruin bloed verloren. Op 5 dagen tijd alles bij elkaar mss een maandverbandje vol nog ineens volgens mij. Normaal ben ik heel zwaar ongi en nu dus niet. Ga toch voor de zekerheid een testje wagen 1 deze dagen. Even zekerheid voor mezelf

6. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63

Spannend hoor!

7. morgenzon

morgenzon Actief lid

Oct 14, 2008
    469
    87
    28
    Ik mag helaas op rood.

8. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

@Frummels... Nee ik wacht nog altijd... Eergister nog een test >Negatief
    Ik hoop dat ik vlug ongesteld word. Zei al tegen ml. misschien kan ik de huisarts bellen maar geloof niet dat ik dan verder kom.

Pandabeertje, teleurstelling.... Kop op meid!!!

9. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Ik jou ook!

10. Envy

Envy Actief lid

Jul 20, 2014
    406
    0
    16
    Sterkte PandaBeertje.

Hier nog steeds geen menstruatie. Ik heb woensdag nog een keer getest, dat was de 4e negatieve op rij. M'n cyclus is blijkbaar ontregelt, ik snap er weinig van.

11. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Balen zeg envy. Je hebt niet getemperatuurd?

12. Envy

Envy Actief lid

Jul 20, 2014
    406
    0
    16
    Nee, ik heb niet getempt en ook geen ovulatietesten gebruikt. Als het zo onregelmatig blijft ga ik denk ik wel tempen. Is tempen onder oksel betrouwbaar genoeg?

13. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Nee dat is niet betrouwbaar genoeg. Rectaal is het betrouwbaarst. Ook al is temperaturen meer eeb controle voor jee eisprong ( je temp gaat erna pas omhoog dus voor klussen is het dan te laat. Maar wanneer ie weer omlaaag is.en blijft weet je ook zeker dat je nieet zwanger bent want dan moet ie hoog bllijven. Ma goed je moet er wel.consequent in zijn elke dag op t zelfde tijdstip vpor t opstaan

14. Envy

Envy Actief lid

Jul 20, 2014
    406
    0
    16
    Hmz, dan zou ik toch eerder voor ovulatietesten gaan ;)

15. madameV

madameV Fanatiek lid

May 23, 2013
    3,905
    168
    63
    Beide geeft nog meer inzicht ;) je moet het natuurlijk ook helemaal zelf weten maar je weet zo wel waar je aan toe bent. En het stelt eigenlijk echt niks voor

16. pffwhattodo

Oct 15, 2015
    40
    0
    0
    Gaat lekker hier.... Sinds gister buikpijn die steeds erger werd dus naar de huisartsenpost geweest. Ze dachten een beginnende blinde darm ontsteking maar vanwege de zwangerschap moest ik vanmorgen terug om weer bloed te prikken. Uitslag was goed... de hele dag in het zkh gezeten en uiteindelijk bij de gynaecoloog beland. Die hebben een echo gemaakt en heb vocht in me buik, dus nu zijn ze bang dat t een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is... Maandag moet ik weer naar het zkh dan gaan ze weer bloed prikken en kijken naar me hcg waarde. En ze gaan nu dagelijks echo's maken tot ze iets van een vruchtje kunnen zien. T is nu nog te klein om iets te kunnen zien...

Nu is het stomme dat ik dus wel buikpijn heb maar zelf het idee blijf hebben dat het mijn darmen zijn.. Iemand ervaring? Blijf positief maar ook ongeduldig.

17. pffwhattodo

Oct 15, 2015
    40
    0
    0
    Buikpijn is zo goed als weg... Alleen gister avond wat bruine afscheiding gehad met afvegen 😞 totaal geen kramp of pijn in me baarmoeder.. Ik hoop zo dat t nog goed komt 😢

18. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

pffwhattodo.. Beterschap!!

Hier vanochtend mn ongi doorgebroken... nognooit zo zitten wachten hierop

19. pffwhattodo

Oct 15, 2015
    40
    0
    0
    Heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap 😢 hcg gister was 200 vanmorgen nog 100 dus me lichaam is t aan het oplossen. Vanmorgen veel bloedverlies gehad en nu weer niks.. Heb een buik alsof ik 4 maanden zwanger ben.. Wij stoppen met onze wens voor een derde. Dit is nu de 2e buitenbaarmoederlijke zwangerschap in een jaar dus we willen geen risico meer nemen. Iedereen heel veel succes en sterkte en veel mooie zwangerschappen gewenst

20. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Dat lijkt me een zware beslissing, wanneer de wens er toch is. Knap van jullie dat je die beslissing neemt! Je moet uiteindelijk toch ook voor je eigen gezondheid kiezen natuurlijk. Sterkte.....

Share This Page