Ja bizar hoe snel dat gaat. Ik test morgen voor de zekerheid of hij toch niet donkerder is. Ik test meestal in de middag half 1 en nog om 18:00. Sochtends dus een extra test gedaan en die was ook best donkerder, inde middag ook weer en nu vanavond was hij ineens minder. Nou ja we hebben de ochtend en avond daarvoor nog geklust. Vanavond dan ook maar weer ff
@SuperMama87, als je streep donker is, betekend niet dat je ei geweest is. Dan is je LH hormoon het hoogste, die ervoor zorgt dat je ei binnen 24-48 uur springt. Dus no sweat! https://www.oudersvannu.nl/zwanger-worden/bevruchting/lh-piek/
Ik ben een beetje afwezig hoor! Gisteren mega lange dag gehad en vandaag gaat het er net zo aan toe! Bah... word geleefd! Maargoed, temp was nog laag, dus denk vandaag eisprong en morgen 1dpo... Spannend!!!! Hier zijn ook de sokken weer aan Flink geklust.. denk vandaag ook nog maar even voor de zekerheid! Dus daar kan het niet aan liggen... Hoe gaat het met de “wachters”? Begint de testdrang al toe te nemen? Of helemaal niet? Groetjes en fijne dag vandaag
Als je je eisprong hebt gehad, kun je jezelf op paars zetten in de lijst. Wanneer je de lijst “quote” dus op reageert, moet je eerst quote etc weghalen. Dan selecteer je je naam en kun je bovenin kiezen voor een emmertje verf. Hier kies je paars. Als het niet lukt, doe ik het met alle liefde
Goeiemoggel Mn temp is van 37.1 naar 36.8 gezakt.. Is dat erg? FF heeft nu wel een kruis gegeven, maar had gehoopt dat hij net zo hoog zou zijn :/ Gisterenavond voor het slapen was mn temp zelfs 37.6. Heb wel 2 uur minder geslapen. Zegt het iets of maak ik me druk om niks?
Gisteren avond dus niet meer ge klust. Ik was zo moe dat ik meteen in slaap ben gevallen .Dus hopelijk was de laatste keer dan gewoon goed. Gisteren wel eerst wat ongi krampen en later pijn aan de linker kant onderin mn buik. Dat zal misschien mn eisprong geweest kunnen zijn. Ik wilde vanmorgen nog foto´s maken van mn ovu testen, maar mijn man heeft ze in de prullenbak ge mikt, hij dacht je hebt je ei nu wel gehad dus kan ik ze toch wel weg gooien
kan het gele lichaamsdip zijn. haha die mannen ook. @Elisabeth83 hier nu 6dpo. Maar temp doet heel raar. Zit nu al 2 dagen onder de coverline.
@Meisje93 , maar zou nu pas 3 dpo zijn dan. Dat is dan toch veels te vroeg? Hij doet bij jou ook raar lees ik? Heb je een kaartje?
Oh gelukkig! Maar is idd een vreemd kaartje. Ik snap je onzekerheid :/. Ik hoop dat hij morgen hoger is!!!
]NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2018 1 juni (3) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Jl1984, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na bbz 2 juni (5) Cindy, 40 jaar, 3e kindje, rondje 22 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 Nelllie, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Nadine, 24 jaar, 1e kindje, ronde 7 Mikadoo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 3 juni (4) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Bodille1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 1 4 juni (5) SuperMama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 2 Doetie, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Astrid, 22 jaar ,1e kindje, ronde 2 5 juni (0) 6 juni (3) Kippetje88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Regenboogjee, 28jr, 3e kindje, ronde 6 Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 7 juni (2) Rnsk, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 Totaal: 22 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan
Ik heb mezelf op het wachtbankje gezet. Heb ik het zo goed gedaan? Ik denk dat ik mn ei gisteren heb gehad, voelde hem denk ik ook. Wat last van ongi krampen en daarna pijn links onderin mn buik. Zit ik dan nu op 1 dpo? Snap er eigenlijk niet heel veel van
Hey meiden, Hier even een paar dagen niet veel op het forum geweest, geeft wel wat rust moet ik zeggen. Mijn ei is helaas nog niet geweest. Meestal heb ik hem op CD13 en ik zit nu op CD15 Maar ik heb mijn ei ook een paar cycli op CD17 gehad, dus wellicht dat hij deze week nog gewoon komt. We wachten wel af, en klussen vrolijk verder Mijn NOD klopt dus niet meer, maar ik wijzig hem zodra ik mijn ei heb gehad en meer weet over wanneer mijn NOD is. @Dicky34 ik denk ook gele lichaam. Is meestal op 3dpo bij mij. @Meisje93 oh dat is een vreemd kaartje inderdaad. Heb je iets anders dan anders gedaan de afgelopen nachten? Zonder deken geslapen of met raam open?
Ik begrijp het wel hoor, maar ik zou gewoon door testen. Hij komt vast wel! En ondertussen wel gewoon geregeld klussen voor de zekerheid. Ik ben al 2 jaar gestopt met de pil maar mijn cyclus is nog steeds onregelmatig. Soms CD12 eisprong, deze ronde CD20. Dus alles kan.. Vaak net als je denkt dat je je lichaam/cyclus een beetje door hebt, Gaat het net weer ineens allemaal anders. Accepteren en doorgaan maar. Je kan ook de tempratuurmethode nog proberen!
@Jess89 fijn dat het je rust geeft! Nu hopen dat je ei snel gaat komen. Die van mij kwam ook een paar dagen later. ja raar heh! nee helemaal niks anders gedaan. Daarom vind ik het zo raar
Jeetje, ik wil niet klagen hoor, maar ik ben de hele ochtend al echt kapot misselijk Ook echt gewoon overgegeven. Zou het echt niet kunnen komen door een bevruchting? ik lees namelijk wel veel verschillende dingen. De 1 zegt dat het niet kan maar op sommige sites lees ik dat sommige vrouwen na een bevruchting wel misselijk kunnen worden. Ik ben er niet heel veel mee bezig, wil t juist los laten. Maar door die misselijkheid ga je toch denken. Bij mijn zoontje wist ik ook zeker dat ik zwanger was na mn bevruchting, de eerste paar dagen flink misselijk geweest en daarna nam het gelukkig wat af. Toen pas na mn positieve test weer goed misselijk geweest een aantal weken.