Wat vervelend zeg! Hoeveel dpo was je nou? Even vergeten. Maar na bevruchting (aanmaak hcg) kan je misselijk gaan worden. Maar van progesteron stijging kan je ook misselijk worden.
Haha, ik denk nu pas 1 dpo omdat ik gisteren mn ei heb gehad (volgens mij heb ik hem ook gevoeld) Streepje op mn ovu test was in de middag ook heel donker, en savonds werd hij al weer lichter. Maar ik had het bij mijn zoontje ook een dag na de bevruchting. In de 1e ronde trouwens nergens last van gehad. De 2e ronde wel maar niet zwanger, wel hele heftige steken in mn buik, geen idee wat dat dan was. Dacht zelf aan een vmk, of kan dat niet al zo vroeg? het was echt rond de innesteling en daarna ook wel dagen pijn gehad. maarja dat ga ik nu toch nooit meer weten
Dan komt dat door de progesteron stijging. Daar kom je nooit achter. Heb ook wel eens steken gehad oid. Maar nog niet zwanger.
Meestal als je die pijn voelt is dat miet je eisprong maar de laatste groeispurt. De druk doet pijn. Ik dacht ook altijd dat dat mijn eisprong was tot ik ging tempen. Toen kwam ik erachter dat mijn ei altijd 1 dag na de pijn sprong. De eerste dag na je eisprong is idd 1 dpo.
Ja irritant he! Ik zit nu ook te rekenen.. volgende week vrijdag zou ik eerste test kunnen doen.. heel vroeg. Jeetje!!! Duurt nog zoooo lang!
Ja snap er niks van. Nee elke nacht hetzelfde eigenlijk. Temp al heel wat maanden. En dit nog geen 1x gehad.
Ik denk eigenlijk dat dat nog niet kan door bevruchting. Eitje nestelt zich ongeveer vanaf 5 dpo. Zolang die nog niet is ingenesteld, weet je lichaam eigenlijk miet dan de eicel bevrucht is.
Hier even een baal momentje, wilde gisteren klussen omdat m’n ei er wel aankomt. Heeft vriendlief geen zin ik heb werkelijk geen idee wanneer m’n ei komt want temp niet en gebruik geen ovu testen. Hoop maar dat ie later komt en we t de komende dagen nog gezellig kunnen maken. Baal echt als ik m gemist heb *klaag modus uit*