Net terug van mn werk, voelde toch 'anders'... Had wat ongigevoel in mn buik (logisch, het werkt weer allemaal voor t eerst na 8 jaar). Werd er bijna blij van. Gewoon van het gegeven dat dat het nog doet... Klinkt stom hé
ligt er iig al wat klaar. Hopelijk heeft ie vanavond wel zin in seks. En anders je stoutste kleding uit de kast trekken.
Ik moet vanavond werken dus hoop dat ik het zelf ook op kan brengen ga m’n best doen iig. Vind dat best lastig hoor dat je precies in die week vaak sex wil hebben maar hij niet altijd wil
Ik had daar ook een beetje moeite mee.. Daarom vind ik die ovulatietesten wel handig. Dan weet je precies wanneer je ervoor moet gaan
Ik heb meestal rond mijn ei echt een enorm hoog libido. Dan MOET ik echt seks Voor en na mijn ei is mijn libido weer lager dan 0 , dan heb ik bijna nooit zin. Dus mijn libido is ook wel een goede graadmeter voor wanneer mijn ei komt. Manlief heeft gelukkig van zichzelf al een hoog libido dus dat komt altijd wel goed..
Mag je toch best over klagen. Ik zou me ook zo voelen hoor. Dus lekker klagen als dat je ook beetje oplucht. X
Met de pil was mijn libido -80... Na de pil +100... Mijn man heeft altijd wel zin, maar sinds ik gestopt ben met de pil, zei hij zelfs een keer "Vandaag even rust hoor"
Mijn libido is ook weer gezakt en vriend lief kan even bijtanken haha maar voel niets nada noppes! Heb zaterdag een feestje.. lastig kwa alcohol. Ik ga maar 1 of 2 wijntjes verspreiden over de hele avond ofzo. Geen zin in vragen of opmerkingen (en die komen direct als ik geen wijn mee drink). Ovutesten zou ik echt aanraden ja! Dat gaf mij deze maand een geheel nieuw inzicht
Vandaag eindelijk eens een positieve ovutest. Dus net even gezellig gehad. Dit was de enige keer sex rond mijn eisprong. Drukte zorgt er voor niet altijd even veel zin. Nu maar duimen dus.
Oh fijn! Duimen! Sinds vanmiddag heb ik flink wat witte vloed en wat felle steken af en toe in mn liezen, vooral rechts. Ook een flink gespannen gevoel in mn onderbuik en pijnlijke tepels/gevoelige borsten. Toch raar hoor dit allemaal weer te voelen na zoveel jaar! Ik kan me niets meer herinneren van hoe dat was toen ik nog 'normaal' ongesteld werd, waarschijnlijk omdat ik het gewend was
Joehoeeeee EI gevonden!! vandaag (net) opeens 2 duidelijke streepjes ! (dacht dat 't nooit meer zou gebeuren pffff Met meteen geklust.. Beetje verplicht maar dat is niet erg voor een keertje... Nu begint 't lange wachten....
En ohja... Ik ben 'n kwartier blijven liggen met een kussen onder me billen en nu met sokken aan slapen! Hahahah sorry... Jullie begrijpen me misschien