NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2018 1 juni (3) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Jl1984, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na bbz 2 juni (5) Cindy, 40 jaar, 3e kindje, rondje 22 Nelllie, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Nadine, 24 jaar, 1e kindje, ronde 7 Mikadoo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mom86, 31 jaar, 4e kindje , ronde 2 Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 (11 na curretage) 3 juni (4) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Bodille1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 1 4 juni (5) SuperMama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 2 Doetie, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Astrid, 22 jaar ,1e kindje, ronde 2 5 juni (2) Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 6 juni (3) Kippetje88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Regenboogjee, 28jr, 3e kindje, ronde 6 Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 7 juni (1) Rnsk, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 23 Wachtbankje (17), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Hoi allemaal, Ik heb mezelf hier op de lijst gezet. Ik zat in een nod groepje waar we tot aan volledig roze gingen inmiddels is bijna iedereen roze maar ben ik een van de weinige die maar niet opnieuw zwanger word na mijn mk vorig jaar. In maart een vmk gehad na een licht positieve test 5 dage na nod. Komende week is ontzettend dubbel, vorig jaar teste ik op 31 mei (2 dagen voor nod) hartstikke positief. Helaas geen actief hartje op de echo en een curretage moeten ondergaan bij 11 weken. Dit jaar krijgen wij op 31 mei de sleutel van ons nieuwe huis maar ook dan zit ik 2 dagen voor mij nod. Het zou prachtig zij als het nu een jaar later opnieuw raak zou zijn en dat het dan een gezonde en voldragen zwangerschap word, maar helaas durf ik niet meer te hopen. Vragen staat vrij, ik lees en duim graag met/voor jullie mee.
@Pln welkom hier! Och zo'n groepje heb ik ook (gehad) ik ben de laatste die niet zwanger is. Wat leuk dat jullie een nieuw huis hebben gekocht. Snap heel goed jouw dubbele gevoel. Hopelijk mag je snel (blijvend) zwanger raken. ♡
Dankjewel, ja confronterend zo'n groepje. Zag dat jij ook al een poosje bezig bent.. Ik ben na 1,5 jaar wel ongeduldig eerlijk gezegd. De leuke spanning is er voor ons nu wel af aan het gaan. Zijn in maart bij de gyn geweest, bij mij zag alles er goed uit. Verder geen noodzaak tot verder onderzoek.. Moeten nu weer tot februari afwachten anders weer terug dan zijn we 2 jaar bezig. Zaterdagochtend donkerste ovulatietest en zondag afloop. Mijn ei zit altijd tussen dag 14 en 17. En meestal cd16, vandaag 6 dpo.. Nu eerst maar focussen op ons nieuwe huis.
klopt. Zijn nu 13 maanden bezig. Heeft de gyn je man niet onderzocht? Hier kunnen ze ook niets vinden. We zijn dus helaas onverklaarbaar verminderd vruchtbaar verklaard. Moeten het ook nog een jaar zelf proberen. Hier 7dpo. Lopen we mooi tegelijk. Deze ronde kwam ei paar dagen later. Cyclus zal nu helaas 35 zijn.
Nee.. Hij is jong, sportief, rookt niet.. En dat terwijl zijn moeder 5 mk mee heeft gemaakt en mijn schoonvader heel traag zaad had.. Ik denk eerlijk ook dat er niks uit zal komen en het is ook al 2x wél raak geweest maar mijn klokje tikt gewoon.. Ronde 13 pff heftig hoor! Ja, de leuke spanning gaat eraf. M'n beste vriendin was de eerste keer meteen raak. Kleine was nog geen jaar en ze was alweer 15 weken zwanger.. Weer de eerste poging raak. Haar man drinkt veel, beide overgewicht.. Snap er niks van!
En anders kan je het altijd nog via de HA laten checken. Ja bizar heh! Zo'n vriendin heb ik ook. Bij 1ste kindje gelijk raak. En bij 2e kindje ook. Man drinkt veel en ongezond eten (geen overgewicht. Zij: eet ook erg ongezond. Nauwelijks groente/fruit. Wel overgewicht. Voelt soms ook ontzettend oneerlijk. Mrja. Hopelijk mogen we snel op roze.
Hey ja, hopelijk hierna in een bevallingslijstje Met mij gaat het best goed , alleen erg moe de laatste dagen en gevoelige borsten. Met jou dan?
Ja heel spannend!! M'n lichaam was het laatste half jaar met pil gebruik al van slag, dus zo gek is het allemaal nog niet. Maargoed hopelijk gaat het allemaal goed daar binnen en hebben we snel een positieve test in handen
@Pln Welkom! Mijn eerste gedachte bij zon groepje was ook, wat nu als je als laatste nog niet zwangere over blijft... Lijkt me best wel pijnlijk. Hopelijk heb je in deze groep meer geluk! Ik duim alvast! En gefeliciteerd met je woning!
Ja hier eigenlijk hetzelfde... Een beetje zeurend gevoel in mn onderbuik, wat rugpijn en heeeeeel gevoelige tepels... Verder is alles gelukkig over... De weken voor de eisprong waren een hel... Emobuien, niet te genieten, alles erop en eraan. Spannend joh!!
Ja tis voor een 4e kindje, maar toch blijft het net zo spannend als toen bij de eerste... eenmaal de wens dan blijft de wens. Dat gevoel is net zo sterk als toen. Elke maand is een maand te lang Achja nog even geduld en dan weten we of het deze maand gelukt is en anders nieuwe ronde nieuwe kansen. Helaas is dit iets wat je niet zelf in de hand hebt.. En jaaa wachten duurt lang!! Wanneer ga jij testen? Voor nod ?
5/6 juni is mn NOD, ik wacht op mn innesteling (als die er is) en anders test ik op 10 DPO... Dus de 31... Gewoon omdat ik nieuwsgierig ben En dat wachten... Man! Pffff hou op schei uit. Je kunt nu niks meer doen hè. Mn klachten zijn ècht veel minder, dus daar valt geen peil op te trekken. Jij?
Ik weet het niet, een kennis heeft een abbo daar en ventje is ook 2 en die vind het super, dus we gaan het gewoon doen! voor die 10 euro p.p. kunnen we er geen enorme buil aan vallen denk ik dan maar
@Pln welkom, heb je in een eerder NOD groepje ook gezien. Laten we hopen dat t deze maand raak is. Alhoewel ik er zelf een hard hoofd in heb ben ook gewoon stik chagerijnig vandaag dus mijn negatieve gezeik maar niet te serieus nemen