Ik heb die heule dure van CB, omdat wij niet zoveel tijd meer hebben. Volgens mijn eigen berekening zou ik ergens de 19e een eisprong moeten hebben, dus vanaf de 17e zoiets testen. Dan heb ik ook mijn afspraak staan bij de gyn, spannend.
ik twijfel om dit keer te gaan testen met ovulatie testen, ik word er zelf zo onzeker van! En ik wil er zelf ook niet al te veel mee bezig zijn. Misschien ga ik ze toch weer gebruiken, zij die van sensitest een beetje goed? En moet je dan echt op de dag van je positieve ovulatie test vrijen, of juist daarvoor of daarna? Hoor ik veel verschillende verhalen over ook. Gewoon om de dag zou prima moeten zijn denk ik om een eitje te bevruchten toch? Dus inprincipe zou ik dan ook geen ovulatietesten nodig hebben denk ik. Pffff ik word er nu al ge stresst van
Als je er nu al gestresst bij wordt zou ii het lekker laten varen. Stress werkt niet mee.. En over wanneer je zou moeten vrijen: dit maakt volgens mij bar weinig uit. Hier alles al geprobeert: elke dag, om de dag, voor ei, op ei, na ei.. het is gewoon puur geluk hebben Je zit in ronde 3, ik zou zeggen lekker genieten van elkaar zonder alle poeha uit de kast te trekken zoals testen etc
Als het je idd stress geeft zou ik het ook niet doen. Ikzelf gebruik ze wel en zit in ronde 2, maar voor mij is het meer interessant. Om de dag vrijen is helemaal prima hoor. En als je ongeveer weet wanneer je vruchtbare dagen zitten dan is het helemaal prima. Heel veel succes deze ronde. En het moet idd leuk blijven.
Om de dag is meer dan prima! Het is dat ik nu met die Utro moet beginnen, anders zou ik het ook een rondje zonder geprobeerd hebben.
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2018 1 juni (1) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 2 juni (1) Cindy1977, 40 jaar, 3e kindje, ronde 21 3 juni (1) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 4 juni (4) SuperMama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Elisabeth83, 34 jaar, ronde 2, 4e kindje Doetie, 32 jaar, 3e ronde , 2e kindje 5 juni (0) 6 juni (2) Kippetje88, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Regenboogjee, 28jr, 6e ronde, 3e kindje 7 mei (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Lieve dames ik heb mij hier vd lijst afgehaalt want geheel onverwacht ben ik gewoon hardstikke zwanger Ik hoop dat dit jullie ronde is en dat er veel liefst iedereen op roze mag
Dankjewel en i will do my best. En nee was blijkbaar een innesteling..vond het al zo een vage bloeding..(alsin het verloop) maarja vorige maand was ook al anders dan anders..dus dacht het zal wel.
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2018 1 juni (1) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 2 juni (2) Cindy1977, 40 jaar, 3e kindje, ronde 21 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 3 juni (1) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 4 juni (4) SuperMama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Elisabeth83, 34 jaar, ronde 2, 4e kindje Doetie, 32 jaar, 3e ronde , 2e kindje 5 juni (0) 6 juni (2) Kippetje88, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Regenboogjee, 28jr, 6e ronde, 3e kindje 7 mei (0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Hey meiden, Ik ben gisteren ongesteld geworden, dus mag me weer melden bij het volgende nod lijstje Mijn nod ligt nog een beetje aan mijn eisprong, maar ik hou hem voor nu even op 2 juni
Gebruikt er iemand tarwekiemolie? Of andere dingen behalve ovulatie testen? Ik neem extra vitamine, foliumzuur en tarwekiemolie na mijn menstruatie tot menstruatie.
Ik slik foliumzuur, vit D, multi vit, vitamine B12, vitamine B complex, magnesium, omeprazol (maagzuur) en Utrogestan vanaf de eisprong. Ik hoef bijna geen ontbijt meer