Oh leuk die reacties! En allen met een tweede streepje; voorzichtig, van harte gefeliciteerd! geweldig he, moeder natuur! Maar soms ook zo moeilijk te begrijpen.
Gek he! Ik zou bijna zeggen.... is dit innesteling? Ik heb echt nooit dat ik het gevoel heb ongesteld te worden op 5 dpo... grrr nog zo lang wachten
Ik ben in december gestopt met mijn pil en ik heb nooit echt een hele regelmatige cyclus gehad. Maar op een gegeven moment wel meer dan 21 dagen....
@Pln droeg je voor het eerst sokken? Ja beetje gekke vraag, maar ben aan het kijken of ik de theorie kan bevestigen hahaha.
Dat weet ik niet, neem aan van niet. Staat alleen in de bijsluiter 'als je zwanger wilt worden, dat wil hij niet toch?
Ik heb me echt gehouden aan je sokken theorie! Behalve afgelopen 2 dagen.. Was warm zat in de slaapkamer....
Ik zit nu op 5 of 6 dpo. Sinds we proberen zwanger te worden heb ik het wel steeds. Als ik ongi niet niet w eigenlijk niet. Dus ik vraag me ook af of het dan gewoon geen innesteling is. Er zit idd helaas niets anders op dan afwachten. De testjes vandaag gekocht ik wil as weekend beginnen dan ben ik 10 dpo en ik lees dat er dan al veel positief kunnen testen.
Nou ik doe een poging tot, mijn man is van de zekerheidjes en we hebben net iets meer kans na de nod..
Vanavond voor mijn nachtdienst niet meer gedronken met als resultaat donkere urine, toch nog maar een action testje (zie bovenste test) gewaagd gezien mijn eerste test met lichte urine is gedaan. Oooh zo spannend dit..