NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2018 1 juni (4) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Jl1984, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na bbz Hippopotamus, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 2 juni (6) Cindy, 40 jaar, 3e kindje, rondje 22 Nelllie, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Nadine, 24 jaar, 1e kindje, ronde 7 Mikadoo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mom86, 31 jaar, 4e kindje , ronde 2 Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 (11 na curretage) 3 juni (4) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Bodille1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 1 4 juni (6) SuperMama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 2 Doetie, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Astrid, 22 jaar ,1e kindje, ronde 2 MammaChan, 38 jaar, 3e kindje, ronde 3 5 juni (2) Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 6 juni (3) Kippetje88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Regenboogjee, 28jr, 3e kindje, ronde 6 Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 7 juni (1) Rnsk, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 26 Wachtbankje (20), Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Ohjee dat durf ik nog niet hoor!! Eerst 2 juni maar eens voorbij... Wel echt signalen waar je u tegen zegt. -misselijk met vlagen -rommelende darmen -gele afscheiding -veel plassen -gevoelige borsten -geen puistjes, wel pukkeltjes.. Ik vertrouw de action testen alleen niet zo dus wil eerst wachten tot m'n Sensitest testjes weer binnen zijn. Ik hoop vandaag als ik wakker word.
Dankje, vind het dood en dood eng.. Denk nog steeds dat het niet zo is en dat ik zaterdag gewoon ongesteld word wat ook nog kan uiteraard!
Positief denken.. het is lastig en moeilijk, maar beter voor jezelf. Het is nog moeilijk te bevatten, maar het is echt zo! Voor nu ben je toch echt zwanger en die actiontesten kunnen niet allemaal liegen hoor. Maar snap dat je jezelf wilt “behoeden”. Maar meis je hebt het verdient en al helemaal met dit speciale moment in gedachten
Lief dankjewel! Vind het ook echt heel bijzonder als er nu een bijzonder mensje uit zou ontstaan. Een 2de kans zo voelt het. Nu even geduld hebben... De dagen gaan zo nog veel langzamer haha.
Ik heb net getest. Wilde eigenlijk tot vrijdag wzchrren, maar kon mij weer niet inhouden. Vond het vreemd dat mijn temp nog hoog is, andere maanden was hij al wat gedaald. Maar misschien komt dat wel door het warme weer. Mijn test was heel erg blanco, een test die je 5-10 dagen eerder kon doen, ik zit zelf nu 1 dag voor mijn nod volg end FF...
Waarom vertrrouw je die niet zo? Ik heb ze gisteren ook gehaald, niet de early want ik ga toch niet early testen De ovutesten van de action vond ik zelf juist top! dus ik hoopte zelf eigenlijk ook dat de zwangerschapstesten ook goed zijn. Hoeveel dpo zit je nu? ik inmiddels 7, maar totaal nog geen symptomen. Gisteren alleen een ongesteldheidsgevoel en verder eigenlijk helemaal niks, dus ik zit mezelf weer helemaal gek te maken dart ik gewoon weer ongesteld ga worden.
@Dicky34 ik zie helaas ook niks, misschien over 2 dagen. Resolutie van de afbeeldingen is ook echt bagger. @Asley wat jammer misschien voor jou ook over 2 dagen?
@Dicky34 ik zie helaas niets op je test. @Asley ah wat balen van je negatieve test. Hoeveel dpo ben je nu dan?
Ik denk dat ik nu wel wat op de test had moeten zien? Zeker op zo'n extra vroege? Ik zit al op 14 dpo. .
Ja dat is een gevoel. Ik hou van de Sensitestjes daar blijf ik bij. Die foto was van gisteren 9 dpo, vandaag 10 dpo