Nee helaas. Volgens FF wordt ik morgen ongesteld. Normaal daalde mijn temp twee dagen voor de of, maar misschien is deze maand dan dus weer anders gezien mijn temp nog steeds hoog is..
Je foto is helemaal scherp en door de schaduw kan ik het testvlak niet helemaal zien.. miss zo nog ff eentje uploaden zonder schaduw?
Aan de ene kant zou ik zeggen... aiii dat wordt lastig als morgen je nod is. Maar je temp is nog hoog.. dat is vreemd of komt door het weer ofzo. Frustrerend!!!
Hihi wat een gebabbel hier, gezellig!! Nu even niet de tijd op alles te lezen, oeps! Ik was van plan om pas maandag te testen, maar zal het toch vrijdag doen. Ik moet vrijdag naar de osteopaat. En de gedachte dat ik eventueel zwanger ben en hij zo op mijn buik zal duwen vind ik nogal freaky dus als het zo is kan ik hem inlichten. Spanneeeend!!!
Klopt, wordt een beetje voor de gek gehouden ofzo. Heb niet het idee dat ik oververhit was ofzo, heb met enkel een laken geslapen. Maar goed, als zo ultra vroege test nu nog niet een teken geeft lijkt het mij sterk.. met een normale test bleef er misschien nog hoop, maar dit lijkt mij wel een heel sterk verhaal worden
@Asley negatieve test op 14dpo geeft indd niet veel hoop. Hoelang temperatuur je al? @Nelllie heel begrijpelijk dat je vrijdag gaat testen. Nu duimen voor een mooie 2e streep!
ah oke! Misschien een keer een ander kaartje? Bij mij zakt de temp pas op dag van de ongi. 1x gehad dat die al eerder daalde.
Misschien was mijn eisprong toch een dag later. Ik had namelijk de dag van de eisprong en de dag erna (volgens ff) een positieve ovulatietest... Misschien klopte ff deze maand niet..?
groot gelijk. Je bent nog vroeg! zou je je kaartje hier willen plaatsen? ja hoor! Wel die kv 2v5 doen hoor. Die + testen geven vaak valse streepjes.