Nee. Inderdaad. (Niet schrikken dames, dit is een oude test van begin deze maand) Deze is super valspositief. Dus weet inderdaad niet of het te vertrouwen is
Huh? Hoe kan dat dan? Weet je zeker dat je niet gewoon zwanger was toen en misschien een vmk hebt gehad?
@Pln die laatste foto is echt wel duidelijk! Voorzichtig gefeliciteerd!! Heel erg bijzonder precies een jaar later.. @Dicky34 Op je eerste foto zie ik niks, die laatste foto hele hele lichte twijfel, maar ik ben best wel slecht in turen haha.. Je bent sowieso vroeg dus alles is nog mogelijk! Spannend!!! @Asley Klinkt niet erg hoopvol, 14dpo en negatief .. Ik duim toch nog even voor je Hier al vanaf gister behoorlijke menstruatie krampen. Testdrang is nu dus ook stukken minder, want ik verwacht eigenlijk gewoon elk moment ongesteld te worden
Hier ook bijna geen symptomen. Maar wel test drang Zit vandaag alleen op 7 dpo, dius vandaar dat ik nog niet ga testen. 10 dpo wil ik een test doen. Hoeveel dpo zit jij?
ik denk die van de pedicator, dat lees ik hier veel. Zelf gebruik ik ze van de action omdat ze heel goedkoop zijn En bij mijn zoontje juist die van het kruidvat gebruikt met zo n pipetje.
Nee volgens mij niet, want heb niet gebloed en heb de 20e een posi ovu gehad. En dit was ook na een half uur ofzo. Toen ik m 'doorspoelde' trok het weg. Maar je zult het maar geloven!
Ik moet straks weer naar school. Mijn zoontje heeft een sportdag en ik ben hulp moeder. Wel ff lekker een beetje afleiding
Helaas heeft die Kruidvat 2v5 soms een vals uitkomst... Dit was de mijne vorige maand.. schrok me ongeluk: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/972f21d9-c347-4dcd-99f3-3fb3f36c3d79-jpeg.570092/ Tweede test direct erna negatief!
echt bizar! Vind sowieso de kwaliteit enorm achteruit gaan als je het vergelijkt met paar jaar terug.
Dus dan maar een Predictor halen vandaag? Morgenochtend weer een testje wagen. Ben dan 10 dpo. Vanochtend dacht ik iets op de sensitest te zien, maar het was zelfs zo licht dat het niet op de foto te zetten was.. dus misschien wel een indroogstreepje? Nog heel af en toe roze slijmverlies... Kan dit geen menstruatie noemen..
Hahahaah ben veeeel te vroeg maar ja ff aan me testdrang gehoor gegeven...zie wel iets maar heeeeeeeeel vaag kan de foto niet bewerken dit is met HDR(gee idee wat dat is en wat t doet met wen foto)