Ik gebruik tot eisprong teunisbloem en foliumzuur. Vanaf de eisprong tarwekiemolie en foliumzuur. Ojaaa ennnn ik heb dikke sokken aan vanaf de eisprong hahaha
Ik had dit keer een hele korte menstruatie, van drie dagen ongeveer. Eerste dag bloede ik heel erg maar de volgende dag was het al minder. Normaal heb ik er wel wat langer last van. Vandaag de nieuwe auto ophalen! Wat groter en een 5 deurs. Wel zo handig als er misschien een tweede kindje bij komt
@Elisabeth83 Fijn dat je menstruatie weer bijna voorbij is!! Wanneer begin je met ovutesten? @SuperMama87 Wauw nieuwe auto! Gefeliciteerd! Gaan jullie vandaag alleen maar rondjes rijden de hele dag? Heerlijk zo'n korte menstruatie ook! Hier gaat het weer goed!! Gisteren een enorme mental breakdown gehad en heb al mijn verdriet er weer uit gehuild. Vanochtend al vroeg gaan sporten, dus nu kunnen we er weer tegenaan *laat spierballen zien*. Hier is mijn ongesteldheid alweer bijna over. Bij mij is een korte menstruatie van 2-3 dagen vrij normaal. Ik verlies ook altijd weinig bloed. Zolang dit geen kwaad kan, hoor je mij niet klagen.
Mijn menstruatie is wat langer dan normaal. Normaal 5 dagen, en nu al dag 7. Nog een weekje en dan is de ovulatie. Zal even naar buiten met mn zoontje lekker van het weer genieten terwijl manlief formule 1 kijkt.
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2018 1 juni (1) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 2 juni (2) Cindy1977, 40 jaar, 3e kindje, ronde 21 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 3 juni (1) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 4 juni (4) SuperMama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Elisabeth83, 34 jaar, ronde 2, 4e kindje Doetie, 32 jaar, 3e ronde , 2e kindje 5 juni (0) 6 juni (2) Kippetje88, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Regenboogjee, 28jr, 6e ronde, 3e kindje 7 juni (1) Rnsk, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Dag dames! Ik meld me ook begin januari heb ik de mirena spiraal laten verwijderen en sindsdien gaan we voor een 1e afgelopen week ongesteld geworden en dus door naar ronde 5. De rode duivels zijn na 4 dagen ook alweer weg, dus dat is fijn! Normaal ben ik tot nu toe 6 dagen ongesteld geweest, dus 4 dagen was nu wel fijn haha.
Hmm dat ga ik ook eens opzoeken! Ik gebruik alleen ze tarwekiemolie namelijk. Dikke sokken hoop toch eigk dat 't mooi weer blijft!
Wel of geen mooi weer.. ik doe dikke sokken aan hahahaha Ik moet het nu ook een soort van doen... lastig om uit te leggen. Net alsof het een steuntje is... wat ook echt zo kan zijn hoor, ik geloof er wel in
Ff opgezocht.. Dikke sokken voor 'n goede doorbloeding zie ik.. Ik heb 't niet zo snel koud maar is ook 't proberen waard hihi. Afgelopen maanden waren wij niet heel serieus bezig maar wil toch nu wat serieuzer opletten.. https://www.better-events.nl/artikelen/tips-om-op-een-natuurlijke-manier-zwanger-te-worden Stop ook maar weer met tarwekiemolie .. Pfff! Oh nee geen stress staat er ook in haha.
Ik had ooit ook een keer gelezen: in de natuur stopt alles met groeien als het te koud is. Dus wanneer je baarmoeder “te koud” is, kan er slecht een vruchtje groeien. Je voeten staan in verbinding met je baarmoeder. Dus warme voeten —> warme baarmoeder. Tarwekiemolie kan zorgen voor een wat dikker baarmoederslijmvlies. Hierdoor kan eitje makkelijker innestelen.. Ach ja, veel is niet bewezen... toch blijf ik het doen hahaha Ergens geloof ik dit alles meer, dan die praatjes op je bevalling op gang te brengen...
Ja voor mijn gevoel denk ik ook wel dat warme voeten helpen. Maar dan vraag ik met mn verstand weer af. Hoezo staan de voeten in verbinding met de baarmoeder?! Door het bloed wat vanuit je voeten weer teruggaat naar je hart en dan langs je liezen komt? Of hoe zit dat dan??
Hoe verklaar je dan dat de inuïten (eskimo’s) ook kids krijgen? Kan me niet voorstellen dat die t niet koud hebben en ook die krijgen kids Hier ronde 13, menstruatie inmiddels al Aantal dagen voorbij. Half jaar proberen na goede uitslagen onderzoeken ziekenhuis is in gegaan. Laat alles qua testen en tempen lekker varen, heerlijk rustig. Zit ook niet meer zo veel op het forum en gaat prima zo! Vrijdag heerlijk voor 2 weken op vakantie