Hoi hoi, Ik heb een vraagje ik zit vandaag 4 dagen voor nod. Zwangerschapstest was negatief vanmorgen en bij het opruimen zag ik nog een ovulatietest die dit resulaat gaf binnen 1min.. Iemand een idee?
Normaal kun je daar ook mee testen, maar als je zwangerschapstest negatief was, dan weet ik het eig niet. Sorry, niets zinnigs van mijn kant
Hmmm lastig, ik had ook nog een ovutesten en na 2x positief testen was deze nog superlicht.. Dus ik geloof er eerlijk gezegd niet zo in. Hopelijk heb je over 2 dagen wel een positieve test!
Zondag verwacht ik pas mijn menstruatie misschien is het te vroeg om waar te nemen op een zwangerschapstest? Vind dit namelijk wel erg donker. Zo ziet hij eruit nu hij is opgedroogd
Ik hèb ook geen idee maar vind de test streep te donker voor een naderende menstruatie die eigenlijk aankomende zondag hoort te komen.. de teststreep kleurde nog eerder dan de controle streep?
Ik lees op internet dat je LH altijd wat verhoogd is, dit geeft altijd een streepje, het zou dus niets kunnen zijn. Mss het laatste van je LH piek? Zondag duurt nog best lang vind ik nml. Mijn predictor knipper smiley heeft ook altijd wel duidelijke strepen de hele cyclus.
Deze is negatief.. Dus zolang hij niet even donker of donkerder dan de controle streep is, zegt het niets volgens mij. Sommige mensen krijgen altijd een streep te zien op de ovutesten..
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2018 1 juni (4) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Jl1984, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na bbz Hippopotamus, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 2 juni (6) Cindy, 40 jaar, 3e kindje, rondje 22 Nelllie, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Nadine, 24 jaar, 1e kindje, ronde 7 Mikadoo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mom86, 31 jaar, 4e kindje , ronde 2 Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 (11 na curretage) 3 juni (4) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Bodille1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 1 4 juni (6) SuperMama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 2 Doetie, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Astrid, 22 jaar ,1e kindje, ronde 2 MammaChan, 38 jaar, 3e kindje, ronde 3 5 juni (2) Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 Kiekieboe, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 6 juni (3) Kippetje88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Regenboogjee, 28jr, 3e kindje, ronde 6 Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 7 juni (1) Rnsk, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 27 Wachtbankje (21), Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Hij is best donker ja, Ik heb het wel eens getest: zwanger bij positieve ovutest. Deze is dat helaas niet en als je zwangerschapstest negatief was... (welk merk? Ligt ook aan hoeveelheid hcg dat nodig is)
Ik ga in elk geval wel mee naar de volgende ronde als het 'goed' is... Morgen naar de dokter ivm onregelmatige cyclus..
Wil iemand bij ook op de lijst 'ongesteld' zetten? Ik zou jullie op de hoogte houden van mijn doktersbezoek. Dit wordt morgen, dan is namelijk mijn eigen huisarts er weer. Dus morgen laat ik meer weten.
Omg.. Ik shake helemaal. Dit maakt het wel heel echt.. En dat allemaal een jaar later, ik hoop zo dat het ons nu gegund is! Ik moet 't nu vanavond wel echt aan mijn man vertellen!!