Toevallig net gebeld voor de uitslag van de chlamydia test: negatief. Terwijl ik er wel ooit voor behandeld ben geweest. Vind ik een beetje gek, maar ik ben wel blij met een goede uitslag natuurlijk! Mijn man gaat vandaag bellen voor een afspraak voor zijn sperma. Ik ben 18 mei bij de huisarts geweest en we kregen direct een formulier mee voor bloedprikken en sperma onderzoek. Als je dat gelijk dan doet (en niet zoals wij, 2 weken wachten) heb je denk ik ook binnen 2 weken alle uitslagen binnen. Dus best snel vind ik.
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2018 1 juni (4) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Jl1984, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na bbz Hippopotamus, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 2 juni (6) Cindy, 40 jaar, 3e kindje, ronde 22 Nelllie, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Nadine, 24 jaar, 1e kindje, ronde 7 Mikadoo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mom86, 31 jaar, 4e kindje , ronde 2 Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 (11 na curretage) 3 juni (4) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Bodille1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 1 4 juni (6) SuperMama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 2 Doetie, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Astrid, 22 jaar ,1e kindje, ronde 2 MammaChan, 38 jaar, 3e kindje, ronde 3 5 juni (4) Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 Kiekieboe, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Belbail, 2e kindje, ronde 1 6 juni (3) Kippetje88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Regenboogjee, 28jr, 3e kindje, ronde 6 Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 7 juni (1) Rnsk, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 28 Wachtbankje (15),Zwanger (2), Ongesteld (2), MMM (1), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan[/QUOTE]
Dus bij jou in elk geval alles goed, dat is wel een fijn idd! En 2 weken vind ik inderdaad best wel snel. Het lijkt me aan de ene kant wel weer heel spannend, maar ik denk dat het ook wel een soort rust zal geven.
Lieve meiden die negatief testen of ongesteld worden wat balen ik weet hoe het is die teleurstelling. Hou moed! @Kippetje88 proficiat ik zie hem ook!! Hier lopen ook m'n testjes mooi op! Maar de CB was al heel duidelijk haha.
Ja precies en ik denk dat als het sperma van mijn man goed is dat we dan het advies krijgen van de huisarts om het nog 6 mnd zelf te proberen en ondertussen af te vallen. Vind ik ook een prima advies, want wil die MMM liever niet in als we nog kans hebben op een natuurlijke zwangerschap. En afvallen is uiteraard een goed advies. Misschien dat ik dan nog wel vraag om te prikken op AMH, zodat ik in ieder geval weet dat we die tijd ook nog hebben In welke ronde zit jij? Zijn al die cyclussen in je handtekening van het proberen zwanger te worden? Of hield je eerst je cyclus gewoon bij en pas later gestart met proberen? Ik vind het ook erg spannend allemaal, maar geeft inderdaad wel rust.
Ja het liefst MMM echt als laatste optie lijkt me.. Jij bent nu echt 13 maanden bezig? En nooit zwanger geweest? Ik ben 2,5 jaar geleden gestopt met die pil, maar in het begin hebben we er niet veel aan gedaan. En gewoon de 'natuur' zn gang laten gaan. Dit werkte niet haha. Dus sinds een half jaar zijn we er echt bewust mee bezig. Gestopt met roken/ovulatietesten/concieveplus/sokken/granaatappelsap.... Dus mocht het dan niet gelukt zijn heb ik er in elk geval een jaar lang echt alles aan gedaan.. Denk dat ik me er dan iets beter bij kan neerleggen mochten we de MMM in moeten.
Ja in ronde 9 positieve testen gehad, die helaas snel weer afliepen . En inderdaad echt 13 maanden bezig, ook met temperaturen om zo mijn eisprong te vinden en we hebben elke maand goed gezeten met klussen.. Wauw super knap dat je gestopt met roken! Ik ben ook voordat we begonnen gestopt. Wel knap dat je gewoon 2 jaar de natuur zijn gang liet gaan. Wilde wij eerst ook, maar ik was echt al vanaf ronde 1 obsessed .. Maar goed, niet dat het veel heeft geholpen
[/QUOTE] Huh is toch helemaal geen twijfel test van @Kippetje88? Super betrouwbaar die testen.. @Kippetje88 jij bent gewoon zwanger hoor! op rozeeeeeeee
Dat lijkt me echt verschrikkelijk, dan heb je eindelijk een positieve test na al die tijd. En dan nog gaat het mis... Als je dan alles eraan doet, en in in de juiste periode klust, is het elke keer weer zo onbegrijpelijk, dat je dan gewoon ongesteld word.. Werkt dat temperaturen goed? Misschien dat ik dat nog kan proberen.. Ja stoppen met roken moest wel, dat verkleinde de kansen gewoon behoorlijk. Wel heb ik elke keer de neiging om een sigaret op te steken, zodra de menstruatie weer begint.. En die 2 jaar zijn uiteindelijk best wel snel gegaan. Af en toe wel momenten dat ik een beetje obsessed werd, maar we hadden het toen ook erg druk. En het komt nu ook wat beter uit.
Huh is toch helemaal geen twijfel test van @Kippetje88? Super betrouwbaar die testen.. @Kippetje88 jij bent gewoon zwanger hoor! op rozeeeeeeee [/QUOTE] hihi. Dat is mijn voorzichtigheid denk ik. enne. het is absoluut geen twijfeltest. Maar
Ik kan niet wachten om te testen, zit echt continue naar die verpakking van de zwangerschapstest te staren die hier op tafel ligt. Ik denk gewoon maar eens dat ik hem ga opbergen in een laatje, hopelijk is die drang om te testen dan minder. Ben wel echt bang om ongesteld te worden weer. Ik heb helemaal geen symptomen op wat buikkrampjes na. Ik weet nog van de vorige ronde dat ik een test deed op mn nod, pieste over het staafje heen en allemaal bloed Toen had ik trouwens wel gevoelige borsten, misselijkheid en pijn in mn onderrug, ik vind het zelf toch een beetje vreemd dat dat nu niet is.
Ja dat was ook echt heel vervelend. Al vond ik wel het streepje al vrij licht op de eerste test, dus hield al een slag om de arm. Toen hij de volgende dag nog een tikje lichter was wist ik genoeg. Temperaturen werkt voor mij heel goed. Het komt sinds een aantal maanden wel echt mn neus uit, maar nu temp ik alleen rond mijn eisprong, begin ik op dag 11 en nadat mijn temp na mijn ei 3 dagen hoog is geweest stop ik weer met tempen tot mijn NOD. Meestal is hij op mijn NOD al laag, dus dan weet ik meteen waar ik aan toe ben en hoef ik niet te testen. Haha ja kan me voorstellen dat als je dan ongesteld word je dan weer de neiging hebt om te gaan roken. Maar niet doen hoor! Rookt je man wel? Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie!
@Kippetje88 wat goed! Die streep staat er gewoon hoor!!! Ik heb net een KV gedaan. .. Hij is aan het doorlopen maar zie nog niks :/. Is van mn tweede plas van vandaag vanaf 8 uur opgehouden...
Ik heb testen ingeslagen, heb vreet aanvallen hahahaha alles wil ik wel eten en dan begin ik en dan weer genoeg van
Zucht. Negatief. En toch kon ik het niet laten! Op de foto lijkt er wat te zien, maar dat komt gewoon door de flits, in het echt staat er toch echt niks hoor.