Hoi dames, Ik was even een poosje niet online, beetje druk hier allemaal met werk en volgeplande weekenden. Nog 1.5 week bij mijn huidige baan en dan iets meer dan een week vakantie en dan begin ik bij mijn nieuwe baan. Kijk er zo naar uit, eindelijk geen stress en gezeur meer! Mijn ongesteldheid is al een poosje over, volgens de app ben ik vanaf vandaag vruchtbaar. Ovulatietesten ga ik toch nog niet gebruiken deze keer. Nog even een poosje rustig aan doen.. we zien wel wanneer het lukt..
@BlueEyedSoul88 .... wat super gaaf! Heel veul plezier gewenst! Ik ga stuk hier joh, mijn Fitbit heeft een fertility app toegevoegd Ik zal hem eens braaf invoeren, wie weet Sorry erg druk gehad, #DHH, gisteren finale, we zijn heeeeel hoog geëindigd, maar net geen 1e. Geeft niet, we kunnen ons idee al uit de grond trekken en de ervaring was geweldig.
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2018 1 juni (0) 2 juni (0) Cindy1977, 40 jaar, 3e kindje, ronde 21 3 juni (0) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Bodille1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 4 juni (0) SuperMama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Elisabeth83, 34 jaar, ronde 2, 4e kindje 5 juni (0) 6 juni (0) 7 mei (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Zo stom. Ik heb het totaal verkeerd gedaan. Kan ik mijn bericht nog verwijderen of aanpassen? Fijn he die nieuwkomers...
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2018 1 juni (1) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 2 juni (2) Cindy1977, 40 jaar, 3e kindje, ronde 21 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 3 juni (2) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Bodille1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 4 juni (4) SuperMama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Elisabeth83, 34 jaar, ronde 2, 4e kindje Doetie, 32 jaar, 3e ronde , 2e kindje 5 juni (0) 6 juni (2) Kippetje88, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Regenboogjee, 28jr, 6e ronde, 3e kindje 7 juni (1) Rnsk, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Met sokken aan slapen blijf ik een beetje dubieus vinden.. maar goed, het kan nooit slecht voor je zijn dus misschien toch maar proberen. Je hoeft dan toch pas na je eisprong met sokken aan te slapen...?
Hallo dames! Ook ik ben terug van weggeweest Een kleine 3 jaar geleden meldde ik me hier aan voor m'n eerste kindje, een dochter. We beslisten een tijdje terug dat we klaar zijn voor een 2e. Dat denken we althans In april liet ik mijn spiraal uithalen en lieten we m'n lichaam wat recupereren. En daar gaan we dan! Spannend om me terug op de NOD lijst te plaatsen zeg, er komen precies heel wat herinneringen terug. Gezellig! Heel veel succes voor iedereen!!
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2018 1 juni (1) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 2 juni (3) Cindy1977, 40 jaar, 3e kindje, ronde 21 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 Nelllie, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 3 juni (2) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Bodille1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 4 juni (4) SuperMama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Elisabeth83, 34 jaar, ronde 2, 4e kindje Doetie, 32 jaar, 3e ronde , 2e kindje 5 juni (0) 6 juni (2) Kippetje88, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje Regenboogjee, 28jr, 6e ronde, 3e kindje 7 juni (1) Rnsk, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.
Hi meiden, De afgelopen dagen erg druk gehad. Ik heb mezelf (met een beetje hulp) inmiddels op het lijstje gezet. Erg fijn dit soort forums. Ik ben Bo, 30 jaar en in december gestopt met mijn pil. Sindsdien is mijn cyclus redelijk onregelmatig geweest (20 - 27 - 21 - 25 - 22). Ik hoop dat er nu wat meer rust komt en wat meer regelmaat. Ik heb best wat jaartjes aan de pil gezeten (14 jaar ongeveer) en ik denk dat mijn lichaam moe(s)t wennen. Eerst 5 dagen menstruatie, toen 7, 5 en nu aantal keer 4 dagen. Ik heb het idee dat mijn cyclus best kort is. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Net als jullie hoop ik dat we binnenkort een roze lijstje hebben!! Groetjes van Bo
@Nelllie welkom! Spannend weer, kan ik me voorstellen! In welke ronde werd je zwanger van je eerste? Is je cyclus alweer helemaal regelmatig en hersteld? @Bodille1988 Hier ook een korte cyclus. Ik heb een vrij vroege eisprong (dag 13) en een korte LF (11 dagen) dusja.. dan kom je wel op een korte cyclus uit. Hoe komt jouw cyclus zo kort? Is je ei vroeg? Of juist een korte LF? De keren dat mijn cyclus wel lang was (29-30 dagen) had ik een late eisprong (dag 17) en probeerde ik mijn LF te verlengen door tarwekiemolie te gebruiken. Hierdoor werd mijn cyclus dus wel wat langer..