Maar die testen van action, hoeveel mag je dan drinken as je s middags wilt testen? Ik ben een middag tester namelijk
Zou iemand naar mijn kaartje willen kijken, klopt mijn ei misschien niet? Vind mijn lf namelijk wel lang duren..
Niks aan te doen.. Misschien de volgende ronde meer geluk! Ja nu 31 dagen, vorige maand 26.. Dus dan voelt 31 wel stuk langer
Lijkt erop dat je ei op de 18e (cd 15) is geweest. De dag dat je OPK low was. Dat klinkt ook veel logischer. Dus dan zit je nu op dpo 14. Vraag anders even aan RoGiJuLi. Die is hier een expert in!
Help en kijk mee, ik heb een bril en soms vind ik het fijn dat er andere ogen kijken! Ik voel me zo mega anders en dan wil heb t weten he! Ook al ben je vroeg heel vroeg
O man! Dit is niet normaal hoor Ik heb energie voor 20, ben wakker sinds 05:15 (Hùh?!) Loop te poetsen als een huisvrouw en iedereen die me kent, denkt dat ik gek geworden ben Wel wat ongibuikpijn en lagerugpijn, maar pijn is eigenlijk nog een groot woord... Ook mn ogen tranen als een gek en heb geen hooikoorts. Ook licht in mn hoofd, maar heb goed gegeten. What the hell is er met me gebeurd?!
Dank je zie dus niet veel In t echt iets beter maar of het indroog is kan ik niet zien! En nu maar weer wachten
volgens mij 2-3u niet plassen/drinken. ik vind je kruis wel overtuigend. Anders @RoGiJuLi vragen. ik denk wat te zien!!! @Dicky34 mag ik wat van jouw energie?