Gisteren even bij de op = op geweest. Had de vorige keer daar de predicator gehaald, stuk goedkoper dan bij het kruidvat. Nu wilde ik er gister weer 1 halen, zijn ze ineens net zo duur als bij de andere winkels :O Ik heb nu die van de action liggen, maar nu lees ik er ook weer verschillende verhalen over. Ik heb gewoon de normale vd action, niet de early. Welke testen zijn een beetje betrouwbaar en goedkoop? Ik had trouwens met de ovulatie testen van de action geen problemen.
Ai dat is een tegenvaller.. Die van zwanger en kids vind ik eeg betrouwbaar. Bij mij bleven ze echt wit. En nu ik zwanger ben. Zijn ze echt heel mooi donker gekleurd. Kleuren wel heel langzaam donker. Maar heb nog niet gelezen dat ze valse streepjes geven. Bekijk bijlage 575151 de bovenste is dat.
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2018 1 juni (4) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Jl1984, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na bbz Hippopotamus, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 2 juni (6) Cindy, 40 jaar, 3e kindje, ronde 22 Nelllie, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Nadine, 24 jaar, 1e kindje, ronde 7 Mikadoo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mom86, 31 jaar, 4e kindje , ronde 2 Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 (11 na curretage) 3 juni (4) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Bodille1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 1 4 juni (6) SuperMama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 2 Doetie, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 Astrid, 22 jaar ,1e kindje, ronde 2 MammaChan, 38 jaar, 3e kindje, ronde 3 5 juni (4) Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 Kiekieboe, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Belbail, 2e kindje, ronde 1 6 juni (3) Kippetje88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Regenboogjee, 28jaar, 3e kindje, ronde 6 Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 7 juni (1) Rnsk, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 28 Wachtbankje (9),Zwanger (4), Ongesteld (6), MMM (1), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan
Hij lag mij aan te staren en toch het plasje van vanmorgen bewaard (vergeten weg te gooien) bij schoonmaken dacht ik ik ga hem doen! Wat denken jullie ??
De eerste 6min kwam er niks Er staat na 10min niet meer aflezen ik heb de tijd niet heel correct bij gehouden maar ik lees dat mensen zwanger blijken ook als net na aflees tijd de plus is verschenen?
Ik zie wel wat! Maar die kruizen van de kruitvat moeten bijv even breed en donker zijn. Heb geen verstand van dit merk. Mss een digitale proberen?
Dat zal best de dikte is er wel maar de kleur nog niet zo intensief (zit ook 4/5 dagen voor nod Ps dit is clear blue
Ik lijk iets te zien maar heel minimaal. Ik zou overmorgen weer eens testen Ik had lichte testen afgelopen dagen en vandaag op nod knal
@Kippetje88 @Meisje93 @Cindy1977 hoe gaat het met jullie dames? Zijn jullie ook al zo ontzettend moe? Ik heb last van rommelende darmen en als ik niet optijd eet misselijk. Verder voel ik me goed alleen veel plasjes haha.
Maar dames is de lijn in de clear blue blauw of niet Ik moet niet zo onzeker zijn maar ik ken deze testen niet
yep. Dit is de 5e dag dat ik erg moe ben. Gisterochtend misselijk wakker geworden & helaas niet meer weg gegaan. Hier ook last van rommelende darmen. Maar ben zó blij!