Alsof ik elk moment kan kotsen! zo voel ik mij op het moment...En moet over een uurtje werken tot 23:00...Dus kak! maar gelukkig!
Gefeliciteerd voor alle zwangeren! Wat wordt hier veel gekletst! Hier vandaag met 13 dpo (denk ik) een kv test gedaan en omowit. Ook helemaal geen klachten. Ik ga er dus vanuit dat ik binnenkort ongesteld ga worden. Op naar de tweede ronde helaas.
Ik heb eig al 2 jaar lang Etos, die roze dozen. Erg tevreden over! Ik ben 6 mnd geleden verhuist en hier geen Etos maar wel een kruitvat en een action. Dus ik heb die 2 mnd gebruikt. Het liefst had ik alleen maar digitale van CB gebruikt, maar die zijn te duur om 2 jaar iedere maand te gebruiken
Eisprong was de 25e en nu 8 dpo een positieve test te pakken. Zo vroeg al... spannend. Durf het niet te geloven. Straks vals...
Voor alle meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws! Voor alle meiden die ongesteld zijn geworden, op naar de volgende ronde, ik duim voor jullie! Voor alle meiden die nog wachten, ook voor jullie duim ik. Ik ben inmiddels naar de dokter geweest. Ze denkt aan geen eisprong, maar is nog een beetje te vroeg om naar de gyn te gaan. Dus nog even wachten. Ik wil gaan temperaturen. Wie kan mij hier meer info over geven? Of is hier al een topic over?
@Bodille1988 heh wat vervelend dat je huisarts dat denkt. In het tempkaartjestopic staat hier veel info over.
Dank je wel!!! Ik heb er wel een beetje gekeken, maar nog niet echt de info gevonden die ik zocht. Maar ik zoek nog even verder.
Ik heb geen idee hoeveel DPO ik precies ben vandaag.. Ik denk 8 DPO. heb net toch maar getest.. I know, ik kon t beter niet doen en wachten tot NOD. Ik DENK dat ik iets zie... maar als ik de foto upload is die niet duidelijk... WHAT TO DO?!
Van zwanger en kids... hoop zo dat het waar is. Na een bbz en 2 miskramen wordt je wel wat angstig voor teleurstelling