Een mega dip in mijn temperatuur en blanco testen... dus ik denk ook.. op na ar de volgende ronde.. Offf die dip moet een innestelingsdip zijn... Maar dat weet ik dan pas over paar dagen. Dinsdag mijn nod.. dus zal krap worden denk ik... Jammer!!!!
Spanneeeeend!!!!! Deze morgen een test gedaan en meen in de verte wel iets te zien als ik goed tuur. Op m’n test donderdag was dit niet. Dus hopelijk geen indroogstreep ofzo. Het had ook niet echt kleur ofzo..... Morgen nog eens testen Heb geen foto. Moest vlug gaan, ben op weg naar het werk. En heb m’n vriend nog niks verteld Sorry, eerste berichten hier nog niet kunnen lezen x
Stom he, Ik merk dat ik een beetje chagerijnig ben. Tot nu toe altijd 1e of 2e ronde zwanger geraakt.. nu 4x. Dus ik merk aan mijzelf dat dit me onzeker maakt. Als deze ronde niet raak is, dan heb ik echt geen flauw idee meer wat me te wachten staat. Dan zal ik ook niet meer vroeg testen denk ik anders gooi ik bakken met geld weg... Ik weet dat ik niet mag zuren... maar betrap mijzelf op dit gevoel. Beetje de kluts kwijt...
ik snap je wel. Je stelt nu toch hoge verwachtingen aan jezelf. Had ik helaas ook. En wat baalde ik, dat het nu niet zo was. de 2e duurde helaas zóveel langer dan de 1ste Maar dat wil jij nu absoluut niet horen.
Nee hoor geeft niet. Dat is ook de realiteit.. en die moet ik ook onder ogen zien. Maar de zekerheid valt weg idd... Kan me voorstellen dat je na een jaar helemaal even van kaart bent als je dan eindelijk positief hebt.
@Elisabeth83 hier hetzelfde Mn NOD is ook maandag of dinsdag. Gisteren voelde ik me ècht vreemd, twijfelde even of ik uberhaupt wel naar het festival zou gaan. Had gisterenavond thuis ook nog felle steken in mn baarmoeder. En *BAM* nu een megadip van 37,3 naar 36,8 Ik ben toch zeker van wat ik voel... Denk ik.
ja helaas wel. Duim voor je dat het snel raak mag zijn! Ja had totaal niet verwacht dat ik nu pas na 13 maanden zwanger zou raken. en nu hopen dat ik zwanger blijf.
owwww nee zoveel tempdips en nega testen! Dat was niet de afspraak! Dikke knuffel voor de tegenvallers! ❤