Ik krijg mn ticker niet goed. Op FF staat ie nu wel goed. Maar ja, idd 12 dpo vandaag. Diep vanbinnen hoop ik dat het 1 dag is. Gisterenavond ook echt flinke steken gevoeld in mn baarmoeder. Maar het is ook allemaal weer 'nieuw' voor me na 8 jaar niet meer echt ongesteld te zijn geweest.
Ja ik weet zelf ook niet heel goed wat ik moet denken. Sommige vrouwen zeggen ook dat ze helemaal niets voelen en toch zwanger zijn. Dus misschien maak ik wel weinig hcg aan? Geen idee
Maar als je vandaag 12dpo bent. En je bent vandaag ongesteld geworden. Heb je een LF van 11. En niet van 12-13 dagen. Vloei je al veel? Of valt het nog mee?
Het was net heeeel veel bruin vooral. Wel heel dun. De dag zou het uit moeten wijzen hoe het gaat verlopen. Ooooh ok. 11 dagen. Ik leer elke dag weer bij
Ahh balen @Dicky34 Nu hopen dat je volgende cyclus niet zo lang duurt. Toen ik net stopte met de pil toen had ik elke maand een andere LF, nu stabiliseert het eindelijk wat. Ik hoop dat de meiden die nog niet op rood staan toch nog op roze komen!
Ah oke. Misschien dat dat bij het ontpillen hoort? Daar heb ik totaal geen verstand van. hihi. Nee je bent nooit uitgeleerd hier.
Meiden! Ik dacht... Na 2 1/2 uur zal mn tampon wel vol zijn.. Ik haal m eruit en alleen wat donkerbruin, tampon was maar 1/3e bedekt. Geen rood. En slijm. (Sorry) Heb ook geen ongibuikpijn, wel steken... Duim voor me!
ik zal voor je duimen! Maar probeer er niet teveel op te hopen. ik verloor op de 1ste dag ook niet zoveel. Op de 2e dag was tampon wel vaak grotendeels verzadigd. En dan kwamen ook pas echt de krampen. Dit zeg ik. Zodat je straks geen 2e teleurstelling gaat krijgen
I know Maar was verbaasd! Wat ik me nog wèl weet te herinneren van voor mn pil, is dat het idd vaak meteen te zien was na het opstaan en meteen gigaveel was, als in om de 1 1/2 uur moeten verschonen. Nu dus niet... Als in... Huh?
Mijn ongi begint idd ook altijd met spotting en een beetje roze/bruin verlies.. de dag erna bam volle bak..
De eerste paar x nadat ik met de pil was gestopt was mijn ongi echt heel weinig. Mijn lichaam moest echt weer op gang komen zegmaar. Maar tuurlijk blijf ik voor je duimen.
heey dames, even een vraagje. Ik temp eigenlijk nooit, maar gisteren ochtend en vanmorgen was mn temp ineens 37,5 (voel me verder niet ziek ofzo) wat heeft dit te betekenen? Menstruatie die er aan komt? Heb er niet zoveel verstand van, wil me er wel wat meer in gaan verdiepen mocht ik nu weer niet zwanger zijn. Ohja en even een vies dingetje Gister avond en vanmorgen (gisteren middag wel seks gehad) Wat wit rekbare slierten. Heb wat ge googeld maar word er niet wijzer van, iemand enig idee? @Dicky34 ik duim voor je