Heb je nooit slijm na sex? Want daar zat ik idd aan te denken. Wat betreft temperatuur.. je temperatuur gaat naar beneden op het moment dst je menstruatie komt of start. Als je elke dag in je cyclus op hetzelfde tijdstip Sochtend voordat je opstaat en rectaal meet, dan zie he dat je lichaamstemperatuur lager is tot aan de eisprong, daarna stijgt je temp zon 0,3-0,5 graden. Om vervolgens door te stijgen en weer te dalen wanneer de menstruatie aanbreekt. Vaak ziet iemand na een aantal keren tempen hoe de cyclus in elkaar steekt. Blijft de temperatuur hoog dan kan dat heel goed een zwangerschap betekenen. In jou geval kwistig te bepalen want je weet ie basale (lagere) temperatuur niet.
Bedankt voor je uitleg over het temperaturen Vaak is het wel wat vochtig, maar nooit wit slijm. Gister avond na de seks en vanmorgen en vanmiddag had ik slierten wit slijm. Nu is het alweer een tijdje kurk droog. De steken onder in mn buik worden trouwens ook al minder.
Oh help.. Met m'n beste vriendin en dr dochter op pad, 2de is onderweg. Natuurlijk komen mijn mk en een evt. Zwangerschap ter spraken en ik wil het zo graag vertellen maar het is nog zo ontzettend vroeg..
Gewoon zeggen! Je kunt het ook delen als het niet goed gaat. Maar het gaat gewoon goed en zo kan ze je steunen en geruststellen.
Ja klopt maar omdat m'n m'n het dit keer pas echt na de echo wil vertellen... Vind het lastig. Moet het kwijt
@SuperMama87 oeh spannend allemaal. heh wat lastig. Ik zou het toch even overleggen of je het niet aan je vriendin mag vertellen. Ik moet het ook gewoon aan 1 iemand vertellen. man heeft het al aan zijn broer verteld.
@Pln ik zou t ook echt aan 1 iemand vertellen waarvan je zeker weet dat ze niks doorverteld Zo, hier is de kater weer over wel wat last van krampjes en steekjes in mijn buik, maar dat had ik vorige ronde ook. Ik probeer gewoon af te wachten en me nergens op te focussen, gelukkig een drukke week voor de boeg
Toch verteld... Ze had al een vermoeden. Ik weet dat ze het stil zal houden maar toch ik vond eigenlijk dat ik tot de echo moest wachten.. Achja. Zijn we toch nog even samen zwanger hihi
@SuperMama87 groot gelijk hoor! Zou ook eerst een goedkopere test doen. Had ik ook gedaan vrijdag. En daarna gelijk een predictor. Duimen draaien! Ah balen! Veel succes in de volgende ronde
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2018 1 juni (4) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Jl1984, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na bbz Hippopotamus, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 2 juni (6) Cindy, 40 jaar, 3e kindje, ronde 22 Nelllie, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Nadine, 24 jaar, 1e kindje, ronde 7 Mikadoo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mom86, 31 jaar, 4e kindje , ronde 2 Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 (11 na curretage) 3 juni (4) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Bodille1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 1 4 juni (5) SuperMama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 2 Doetie, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 MammaChan, 38 jaar, 3e kindje, ronde 3 5 juni (4) Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 Kiekieboe, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Belbail, 2e kindje, ronde 1 6 juni (3) Kippetje88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Regenboogjee, 28jaar, 3e kindje, ronde 6 Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 7 juni (1) Rnsk, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 28 Wachtbankje (7),Zwanger (4), Ongesteld (8), MMM (1), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan
Zijn deze van vanavond?? Ben even kwijt hoeveel dpo en wanneer nod? Ik zie op de 2de ook een streepje.