Pfff jeetje! Ik ging net testen (tegen alle regels in: avond urine, ik had daarvoor nog 'n glas drinken op, ik wilde tot morgenochtend wachten maar die test lag te staren..) En binnen minuut kwam 't 2e streepje.. Is 't dan wel betrouwbaar ? Kga morgen weer testen uiteraard en ff predictor halen.. Ik was zo teleurgesteld dit weekend dat ik omo witte testen had.. Heb van 9 zelfs salami gegeten
lijkt mij wel. Maar heb geen ervaring met deze testen. @Doetie haar testen doen momenteel ook al raar. Hihi lekker toch salami. Gewoon lekker doen hoor voor NOD.
Rete spannend.. Ik wilde vroeg naar bed gaan maar zo kom ik nooit in slaap Pfff ik had 't echt niet meer verwacht! @Pln kben vandaag ongv 11 dpo en mijn nod is woensdag 6 juni..
Vroeg naar bed vanavond omdat ik zo moe was, nu er weer uit. Moest zoooooo nodig plassen, en op de wc echt maar een paar drupjes. Dit heb ik eigenlijk nooit, en lees ook dat t weer kan horen bij een zwangerschap, dus misschien nu wel raak? Pffff ik hoop nu toch echt morgen op een positieve test of ik word ongesteld, want de laatste dagen ben ik echt niet te genieten van de spanning Welterusten allemaal voor straks! Tot morgen en hopelijk weer veel positieve testjes
Ik had al eerder aangegeven, gisteren getest en omowit. Vandaag nog een keer met ochtendurine en weer omowit. Vandaag was denk ik mijn NOD, maar nog geen bloed. Kan ook dat ik me vergist heb in mijn eisprong, ik ben pas sinds 5 mei gestopt met de pil. Ik wacht het gewoon maar af, denk niet dat het deze maand nog wat wordt.
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2018 1 juni (4) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Jl1984, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na bbz Hippopotamus, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 2 juni (6) Cindy, 40 jaar, 3e kindje, ronde 22 Nelllie, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Nadine, 24 jaar, 1e kindje, ronde 7 Mikadoo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mom86, 31 jaar, 4e kindje , ronde 2 Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 (11 na curretage) 3 juni (4) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Bodille1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 1 4 juni (5) SuperMama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 2 Doetie, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 MammaChan, 38 jaar, 3e kindje, ronde 3 5 juni (4) Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 Kiekieboe, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Belbail, 2e kindje, ronde 1 6 juni (3) Kippetje88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Regenboogjee, 28jaar, 3e kindje, ronde 6 Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 7 juni (1) Rnsk, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 28 Wachtbankje (7),Zwanger (4), Ongesteld (8), MMM (1), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan
Dat is inderdaad nog wel kort... Is ècht vervelend als je niet weet waar je aan toe bent! Helaas hoort het bij ontpillen Hoelang heb je m geslikt?