Ben nooit zo extreem moe van naderende ongie Jezus wat een gekloot!! Voel me echt Andes dan voor een ongie
Raar hé! Dat had ik vorige maand ook. Na een dag was het over (normaal duurt het wel meerdere dagen) Er zijn wel vrouwen die bloed verliezen tijdens de zwangerschap. Misschien toch een innesteling? Ik heb er geen verstand van, maar misschien toch even voor de zekerheid een testje doen?
Volgens mijn app zou ik dus vandaag ongesteld moeten worden. Maar omdat ik nu dus een late eisprong had en nu pas als t goed is op 12 dpo zit, zou ik dus ook later ongesteld kunnen worden? Ik heb echt nog nooit zo n lange cyclus gehad, meestal niet langer dan 30 dagen en daar zit ik nu al overheen.
Alles wees op een normale menstruatie, dus het lijkt me bijna onmogelijk haha. Als het zo blijft doe ik morgen voor de zekerheid wel een testje.. Heb jij dit wel al eerder gehad? En ben je nog niet lang gestopt met de pil?
hopelijk heb je snel duidelijkheid! @SuperMama87 Ja als je ei nu later kwam, is de kans zeker aanwezig dat je later ongesteld wordt.
Vorige maand echt maar 1 dag ongesteld geweest en daarna was het over. Opzich ook wel lekker En ik slik al jaren de pil niet meer
Aah okay dan hebben we waarschijnljik hetzelfde.. Weer wat nieuws voor mij dan.. Inderdaad niet heel vervelend
Geloof me ik neem alles voor lief! Zo lang het dit keer maar goed gaat. Vorige keer dacht ik steeds dat het mis zou gaan. De angst is er nu nog steeds na vorige keer maar ik heb er wel een veel beter gevoel bij dat we over een aantal weken een hartje gaan zien. Heb me aangemeld voor de verloskundige, benieuwd wanneer ze terugbellen voor een afspraak.
Mn action testen zijn op. Nu toch maar de testen van sensitest besteld. Mocht ik woensdag nog niet ongesteld zijn dan ga ik dan pas testen. Spannend hoor! Kan je dan al terecht voor een vroege echo? Ik weet nog dat ik een vroege echo kreeg omdat ik voor de zwangerschap van mijn zoontje een vmk had.
Euhm...... ik wil je nu zeker geen valse hoop geven, maar... dat is toch net een goed teken?! Dat beetje roze kan gerust een innestelingsbloeding zijn. Zeker als het eventjes voor je NOD is. Zeker de moed nog niet opgeven hoor. Ik duim voor je
Niet opgeven meid!! Heb je mijn ieniemnienie licht streepje gezien? Dat was vanmorgen OP mijn NOD. Mijn vorige zwangerschap (van m’n dochter) had ik ook pas een heeeel licht restje vanaf m’n nod, zeker niet vroeger... pas vanaf dan maak je voldoende hcg aan blijkbaar.
Ja dat heb ik wel gevraagd maar we moeten online aanmelden en worden dan teruggebeld. Ben aan 't klussen maar neem m'n telefoon overal mee naartoe haha
Doe je een intake via je huisarts? Bij ons gaat dat via de verloskundige. Zal de huisarts van de week wel een keer bellen om door te geven dat ik zwanger ben.
OH das bijzonder. Ik heb zitten twijfelen om naar een kleine praktijk te gaan of weer naar het zkh. Is toch het zkh geworden omdat ik daar werk en onregelmatig werk. Dan kan ik daar altijd terecht Maar een verloskundige vanuit hun zit ook bij mij om de hoek dus dat vind ik ook wel fijn