Nou, weer getest. Op de 1e test kwam meteen een duidelijke streep, maar die trok weer een beetje weg. Nu staat er een voor mij duidelijke streep. Maar krijg hem uiteraard niet goed op de foto. 2e test er achter aan gedaan en die was negatief. Onderste is de 1e test, bovenste de 2e:
Haha het zou maar zo kunnen.. Ik test voorlopig even niet meer. Als ik over een week nog niet ongesteld ben, dan bel ik denk ik maar eens de ha.
Ik denk dat ik dan toch ook even een ander soort test zou halen. Je zou denken streep Is streep. Het zou alleen aan moeten slaan als er hcg geconstateerd is. Zo irritant he die onzekerheid en afwachten
Ik ga het even afwachten. Even geen zin meer om te testen. Geeft alleen maar onzekerheid op dit moment. Ga er van uit dat ik niet zwanger ben, en dan zie ik volgende week wel weer verder..
Snap ik. Ik zit met hetzelfde. Alleen blijven die van mij gewoon negatief. Alleen zo frustrerend als het zo lang uitblijft zeker als je normaal een stabiele cyclus hebt. Succes op het wachtbankje
Ja heel frustrerend.. wou dat die van mij ook gewoon negatief waren allemaal (of positief natuurlijk!). Maar nu ben ik steeds door de dolle als ik een positieve test heb en dan krijg ik er weer een negatieve achteraan.. Maar ja, we zullen zien. Jij ook succes op het wachtbankje! Hopelijk hebben we uiteindelijk allebei een positieve test in handen!
Eergisteren was het negatief. Ik heb verder ook geen aanwijzingen dat kan duiden ook een zwangerschap. Ik mag volgende week langs de huisarts. Kijken of er uit mijn bloed iets te halen valt. Maar ik ga er niet meer vanuit. Baal er wel van, meer omdat het me wat onzeker maakt. Omdat het normaal zo regelmatig is. Afwachten dus maar. Weet dus ook niet of en wanneer mijn eisprong is deze maand.
Ik ben inmiddels ongesteld geworden helaas.. Maar wel duidelijkheid nu, dus wij gaan voor de volgende ronde!
NOD-lijst 1 t/m 7 juni 2018 1 juni (4) Asley, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Jl1984, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 na bbz Hippopotamus, 28 jaar, 3e kindje, ronde 1 2 juni (6) Cindy, 40 jaar, 3e kindje, ronde 22 Nelllie, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Nadine, 24 jaar, 1e kindje, ronde 7 Mikadoo, 26 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mom86, 31 jaar, 4e kindje , ronde 2 Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 (11 na curretage) 3 juni (4) Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Bodille1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 12 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, ronde 1 SFVLSG, 33 jaar, ronde tel kwijt, 5e kindje 4 juni (5) SuperMama87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 MMM Elisabeth83, 34 jaar, 4e kindje, ronde 2 Doetie, 32 jaar, 2e kindje, ronde 3 MammaChan, 38 jaar, 3e kindje, ronde 3 5 juni (4) Dicky34, 35 jaar, 4e kindje, ronde 1 Jess89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 Kiekieboe, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 Belbail, 2e kindje, ronde 1 6 juni (3) Kippetje88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3 Regenboogjee, 28 jaar, 3e kindje, ronde 6 Baasje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 CraftGirl, 37 jaar, 1e kindje, ronde 3 7 juni (1) Rnsk, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 28 Wachtbankje (0),Zwanger (7), Ongesteld (18), MMM (1), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan
Balen! Maar wel duidelijkheid. Hier nog niks behalve een negatieve test vanmorgen. Heb morgen rij examen dus nu mogen de duveltjes ook nog wel even weg blijven.
Zojuist het eerste rood gespot, weet nog niet of het ook door gaat zetten. Normaal is het veel donkerder, was nu heel licht roze.