Yeaaahhh daar is tie!!! Ik zou morgen ook doen hoor! Ei springt binnen 48 uur, dus kan ook eerder. Jeetje ook al op her wachtbankje... spannend!!!!
Deze is van daarnet...Betekend dit dat ei nu al gaat springen of al is gesprongen? Ben er niet zo heel goed in thuis...Hij is nu dus lichter als vanmiddag...Is vandaag dus nog wel op tijd? Eigenlijk hoor ik mijn eisprong pas over 4 dagen te hebben volgens mijn app...
Voila... bij deze ook op het wachtbankje. Spannend inderdaad! Ik heb sinds een 3tal uur wat buikpijn. Waarschijnlijk m’n eisprong denk ik Een uurtje geleden geklust, hihi ☺️ Ik denk ook niet vroeger te testen dan m’n NOD. Ik probeer zelfs 2 dagen erna ofzo. Dit omdat ik niet zeker ben van m’n NOD, dusja. En moest ik zwanger zijn, maar het meteen ‘misloopt’ en ik meteen ongesteld ben, dan weet ik het liever niet denk ik...
Hier eigenlijk hetzelfde. Er zijn rondes dat ik prima kan wachten. Maar als ik er veel mee bezig ben trek ik het wachten op een gegeven moment niet meer. En dan denk ik wat maakt het ook uit, kan net zo goed testen
Wow wat 'n groot verschil met middag én avond streep! Kga nu in ochtend en avond testen.. Zo bang dat ik 'm mis!
nope. een aflopende streep zegt niet dat je ei al gesprongen is. @Nelllie welkom op het wachtbankje! Snap ik helemaal hoor, dat je graag wacht met testen.
Denk dat deze mislukt is he? Normaal worden ze wit (met streepjes) maar nu blijft dat paarsige hangen ☹️ straks nog maar een (ovulatie) test doen dan..
Zodra je je eerste positieve ovulatie test hebt is je piek gestart en springt je eitje binnen 48 uur. Wanneer kun je alleen zeker vaststellen door te temperaturen. Een lichtere test zegt niet dat je eitje als ik gesprongen, maar dat het LH hormoon wat voor eisprong zorgt over zijn piek is. Dus zekerrrrr klussen nog hoor
Als je trouwens in je app aangeeft van de positieve ovulatietest zet ie je eisprong 2 dagen terug verwacht ik, hij komt in ieder geval eerder dan de app nu dentk
Mag ik er ook bij op 3 juni? We hebben afgelopen zaterdag voor het eerst geklust voor een brusje, ik ben net twee weken gestopt met de pil, maar mijn vermoeden is dat ik net als vorige keer meteen in mijn cyclus zit. NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, 1e ronde En dus op het wachtbankje nu
Lekker gezellig erbij Spannend, we hebben dezelfde dag. En allebei in eerste ronde voor een 2e, grappig
Nee hij bleef zo. Foto is ook al van paar uur erna. Heb gewoon 'n nieuwe gedaan.. En nieuwe gekocht want heb 'm nog niet gevonden ☹️☹️