Bij mij is mn ei altijd wat eerder, meestal op cd 13 en dus een iets langere lf. Gisteren even geknuffeld, maar dat valt naderhand toch best zwaar emotioneel. Ook ineens weer helderrood verlies, nu weer bruin. Pff lekker aan het kwakkelen de afgelopen dagen. Ik vraag me af of mn ei op tijd gaat komen..
@ poeliwoepie een dikke knuffel! Denk dat ik vandaag de echte knaller heb.. Had zelfs net echt draadjes slijm (nog nooit eerder gehad). Gelukkig hebben we allebei vakantie dus nog maar een keertje knuffelen.
Ik ben na de curretage op dag 37 ongesteld geworden. Zit nu op dag 6 na m'n menstruatie. Snap er niks van.. Denk dat m'n hele cyclus van het padje is.
Hoi Dames, Ik ben nieuw op het forum en zou me hier ook graag willen aansluiten. Ik ben net vorige week 29 geworden en wij willen voor ons eerste kindje gaan In januari gestopt met de pil en netjes 8 februari na een cylcus van 28dagen ongesteld geworden. Hopelijk blijft dit zo en is mijn NOD dus 7maart. Voor ons is komende maand dan de eerste ronde, omdat ik eerst wilde afwachten hoe mijn cyclus zou verlopen na het stoppen van de pil.
Oeh..eerste eitjes dus al gespot lees ik. Lekker vroeg. Hier lijkt de ovulatietest ook al wat op te lopen. Zou fijn zijn! Zit nu op dag 13, vorige ronde pas dag 21 positief.. Afwachten maar weer. Heb ml btw niet verteld dat ik toch weer test. Hij heeft stage en is veel weg dus ik kan t mooi stiekem doen. Miss ook wat minder prestatiedruk, hoewel hij zei daar geen last van te hebben..
♡nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (6) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30jaar - ronde2 - eerste kindje 02. (2) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje ChantalJ - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje 03. (8) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje Indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje 04. (3) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje Beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje Tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje 05. (3) nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje Oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje Picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje 06. (1) Hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje 07. (1) Pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje 08. (0) datumloos. (1) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. buiten de lijst. (0) totaal: 25 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (6) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30jaar - ronde2 - eerste kindje 02. (2) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje ChantalJ - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje EvaElisa - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje 03. (8) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje Indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje 04. (3) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje Beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje Tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje 05. (3) nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje Oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje Picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje 06. (1) Hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje 07. (1) Pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje 08. (0) datumloos. (1) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. buiten de lijst. (0) totaal: 25 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hey dames, Zie al een positieve ovutest voorbij komen! Spannend weer. Hier nu twee dagen getest, maar nog negatief. Heb ook geen idee wanneer hij zou moeten komen, hoop net als de vorige rond dag 14.
Ibiza ziet er mooi positief uit! Hier gister en eer gister een heel licht tweede streepje maar vandaag blanco dus ik zal ook nog even moeten wachten op mijn ei maar verwacht hem ook pas dinsdag maar dacht begin maar vroeg met testen dan mis ik hem niet heb testen van action die zijn ook niet zo duur dus kan je een keer extra
Dankje Iet1985.. Maak me toch zorgen dat m'n ei zo vroeg is (dag 11 van de cyclus). Vanmorgen en vanmiddag plakkerig eiwit slijm. En later deze middag beetje bruin bloed
Hoi meiden, Ik test op dit moment met de clearblue dubbele hormoonindicator. Ik dacht "doe eens gek" omdat mijn cyclus nog een beetje onregelmatig is. Vanmorgen dus weer getest en een knipperende smiley! dat betekend dus dat ik vanaf vandaag mijn 4 meest vruchtbare dagen heb en er een hoop geknuffeld gaat worden hihi
Goede morgen dames hier ook een heel licht 2e streepje op de test.. Verwacht mijn ei pas donderdag( volgends mijn app) maar vorige maand was hij blijkbaar eerder want mijn cyclus was ineens een paar dagen korter waarschijnlijk heb ik hem daarom gemist .. Dus we wachten maar af😊 Ik denk steeds dat ik er (bijna) niet mee bezig ben maar toch betrap ik me er vaak op dat ik toch vaker kijk op welke dag ik zit en toch wel een keer na denk van hoe zou ik het willen gaan vertellen als het zo is enz enz. Herkennen jullie dit 🙈
Hier nog omo witte test. Maar ja moet dan ook nog wel ff haha Wel frustrerend als je achterin de lijst zit.. Zie je al allemaal leuke positieve testen komen en dan moet je zelf nog een week of zo Ik probeer niet te kijken in de app waar ik ergens zit qua dag en zo. Heb dat 1 ronde gedaan en was helemaal geobsedeerd. Nu ovu testen en verder zie ik het wel 😀
Zeker heel erg herkenbaar! Je probeert het niet te doen maar mijn gedachten zitten wel vaakoop het zelfde onderwerp hihi
Volgens mij noemen ze een eisprong pas te vroeg als hij voor dag 10 is daarna is het een normale eisprong maar word je cyclus als je hem op dag 10 hebt waarschijnlijk 24/25 dagen voor zover ik weet