Goedemorgen. Snap er nu ook niks meer van. Na die lage rugpijn en steken in onderbuik nu gisteravond n veeg roze.. Lijkt allemaal btje op innesteling maar heb nog geen positieve ovulatietest gehad. Nen wel pas op dag 11 begonnen met testen maar had de vorige twee rondes pas op dag 22 mn ei.. Voor innesteling zou ik m nu op dag 8 ofzo al gehad moeten hebben denk ik? Dus mn lijf doet gewoon weer raar 😒
Misschien heb je hem gemist, als je toch al wel last hebt van de rugpijn? Of toch een voorbode dat die er snel aan zit te komen? Heb ook wel andere gehoord die ervoor al wel wat last krijgen van rugpijn
Miss dan toch eerder beginnen met ovu testjes.. Hopelijk toch innesteling nu... Ik begin zelf altijd op cd7 zo kan ik niks missen 😊🍀🙏
Tja, ik had het voornemen geen ovulatietesten te gebruiken deze ronde en er minder mee bezig te zijn..fail.. Ff fotootje gemaakt, ovulatietesten lijken nog niet echt op te lop, dag 16 nu. Zitten er al dames op het Wachtbankje of ben ik nu heel vroeg?
Aaah het wachtbank proces komt al weer dichterbij. Ik heb het gevoel dat ik al weken op dat bankje zit. Na een rare korte menstruatie toch een paar dagen erna nog ff getest [N] voor de zekerheid omdat ik er helemaal onrustig van werd. En ik dacht dan sta ik in ieder geval weer met beide benen op de grond. Dat heeft een paar dagen gewerkt maar het blijft ook maar steken en rommelen daar. En dan is mijn energie niveau ook nog eens 0,0. En dat kan natuurlijk van alles zijn maar ik denk dat al die rondes nu hun tol gaan eisen, ik krijg het maar niet uit mijn hoofd. En nog even over de bruine afscheiding; die heb ik soms wel en soms niet, soms voor en meestal na. Nogal wisselend dus. Ik ben ook zo één zonder gebruiksaanwijzing.
♡nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (7) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje 02. (3) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje ChantalJ - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje EvaElisa - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje 03. (7) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje Indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje 04. (3) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje Beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje Tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje 05. (3) nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje Oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje Picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje 06. (1) Hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje 07. (2) Pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje Dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje datumloos. (1) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. buiten de lijst. (0) totaal: 27 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
Gebruik je ook ovulatietesten suzies? Of anders miss nog maar een zwangerschapstest doen als je zo onzeker erover bent? Ik snap t wel hoor. Wil zelf ook bijna zwangerschapstest doen nu mn ovulatietesten negatief blijven en ik lage rugpijn en spotting heb.. Maar bij zwangerschap zou ovulatietest ook positief moeten zijn toch?
Dames als het goed is heb ik donderdag mijn eisprong. Nu moet ik donderdag ook naar de gynaecoloog zouden ze dan een echo kunnen maken en kunnen zien of er een eitje is?
@picasso Ik heb altijd moeite om mn ei te vinden met ovulatie testen. Het loopt wel op maar echt een knaller zit er nooit bij. Heb al CB, Action, Kruitvat en Z&K gebruikt. Ik zal wel een hele korte piek hebben. Ik lees idd wel dat een ovulatie test knalde bij een zwangerschap maar dat lijkt mij niet echt de manier haha. Het is dat mn menstruatie echt heel anders is geweest anders was het toch makkelijker weg te wuiven. @Marieke volgens mij kunnen ze wel zien of je ei op springen staat of dat hij net is gesprongen.
Ik had gehoopt na mijn laatste korte cyclus van 24 dagen morgen mijn ei te krijgen maar vandaag nog geen positieve ovu test ook niks wat er op lijkt...Blijf maar even door testen dus... Nou dit wachten op een positieve ovu test duurt me al weer lang genoeg hihi en vermoedelijk zal mijn nod dus ook later zijn.... Grrr wachten duurt lang he...
ik vind het wachten ook echt niet leuk. vind het ook eigenlijk zo raar proces en heel vervelend dat ik er totaal geen controle over heb En het gevoel hebben dat iedereen om mij heen zwanger wordt en ik niet vind ik ook niet leuk al gun ik het iedereen
Heel herkenbaar ja. Iedereen wordt 'zomaar' zwanger heb je het idee. Terwijl we echt wel weten dat dat niet zo is.
Dat gevoel herken ik ook dat iedereen zwanger wordt. Toevallig vorige week iemand die "per ongeluk" zwanger was geworden. Kon het ff niet hebben. Bruinverlies is van de baan en vandaag veel witte afscheiding (sorry voor de details 🙈. Zou m'n menstruatie gewoon 1 maart beginnen of eerder? Omdat eisprong eerder is geweest?
Nou inderdaad toen ik vanochtend las dat iemand van onze vriendekring zwanger is van de 2de sinds dat moment zit ik echt even in de baal modus, kan er op dit moment niet zo goed mee om gaan. ik hoop zo voor alle dames hier dat het een roze maand wordt
Hey babywish Hier nog rustig. Gister omo wit dus vanavond weer eens kijken. Heb een app gedownload met 7 minute work out kan ik mooi doen als de test zn werk doet haha en ook nog goed bezig. Soms lijkt het idd if iedereen zwanger is. Vrijdagavond babyshower gehad. De helft was gewoon zwanger. Te idioot haha maar wij komen ook allemaal nog wel aan de beurt Ik zie hier trouwens veel vrouwen bij gynaecoloog. Mag ik vragen hoe of waarom jullie daar terecht gekomen zijn?? Heb geen idee wat ik daar zou moeten doen haha
Hoi Meiden, hier ook nog geen eisprong te bekennen.. wel veel zwangere vrouwen om mee heen.. Gelukkig geen directe vriendinnen, gun het ze wel hoor!