Hinti ik zit pas in ronde 7 maar ik heb denk een overijverige huisarts . Ik had de laatste ronde tussen door wat roodverlies. en had dit via een e consult gemeld bij de huisarts had 2 dagen daarna een doorverwijzing van de gyneacoloog inclusief alle papieren die je moet invullen. Ik weet dus bijna zeker dat ze gaat zeggen dat we nog even door moeten gaan oefenen. maar ik ga er gewoon heen en misschien dat ze even wilt kijken of mijn ei gaat springen of al gesprongen is.
Heel herkenbaar en snap jouwn gevoel. Succes bij de gyno vandaag. Heb volgens mij wel eens gelezen dat ze ei kunnen zien ja.
Ja laten we inderdaad hopen dat het een hele roze maand word! Omdat we er zo mee bezig zijn zie je baby's en zwangere vrouwen all over the place. Zelfs op tv zijn ze niet weg te denken. Kan me dan ook goed voorstellen dat het voor de vrouwen bij wie het lang duurt erg confronterend is . Ik heb zelf nu al 3 dagen een knipperende smiley op mijn CB test. Ik verwacht dan ook morgen een stilstaande smiley (LH piek) te hebben. vanavond en morgen dus weer even gezellig maken met manlief Succes lieve meiden! Ik duim voor jullie <3
Heb vrijdag de duidelijke piek gehad zo te zien. Blij dat ik deze maand eerder ben begonnen met de testten. Duim voor ons allemaal!
You go girl.. Ach t komt wanneer het komt toch de positieve lh test.. 🍀🙌❤️
Is dat dan een andere cb test met knipperende smiley. Bij mij is de smile ergewoon en morgen en dan is ie weg? Veel knuffel plezier.. En knuffel je iedere dag dan met de knipperende smiley
Vandaag temp 37,4 (iets later dan anders getempt en een onrustige nacht) maar ei is duidelijk geweest, deze maand slijm vergeten te checken. Donderdag onder de douche geknuffeld en gisteren ochtend, ik verwacht dat het te weinig is geweest.. 2x een pendel voor april Er zijn inmiddels dus al meer dames p het wachtbankje? De andere veel knuffelplezier en/ of een geslaagde eierzoektocht
Mijn streepje is ietsjes donkerder geworden.. Nog lang geen knal ! Dames die al meerdere kindjes hebben 🙈 Was de 2e veel sneller raak als de 1e of juist langer
Ik heb op dit moment de CB test met dubbele hormoonindicator. Die geeft je 4 meest vruchtbare dagen aan. Een knipperende smiley is dan een verhoogde vruchtbaarheid en een stilstaande smiley is een piekvruchtbaarheid (LH piek). Het scheelde maar 2 euro met de aanschaf dus ik dacht: waarom niet Nee wij doen niet alle dagen. Lekker om de dag haha vanavond en morgen weer als ik een stilstaande smiley heb. Hopelijk dan deze maand op roze.
Meiden, hoe laat testen jullie met de ovu test? Wel eens gelezen dat ochtendurine niet handig is.. Ik heb dipsticks, dus op het werk is het niet handig om te testen.. Dus of voor 9 uur of pas na 18 uur.. Kan ook beide tijden doen natuurlijk😊.. Verwacht wel dat hij binnen nu en 4 dagen komt.. Ik voel wel dat mijn baarmoedermond hoog ligt, hoop dat ze snel zacht wordt (extra check buiten de ovu testen om).
Oh okay ik dacht al knipperende smiley maar het is duidelijk Wij knuffelen ook om de dag 🙏🌺🙌👶Laten we hopen op roze 🙏🍀👶
Hey hier hetzelfde. Gebruik ookdipsticks.test nu meteen als ik thuiskom rond 6uur. Mocht er een streepje op gaan komen dan ook ochtend met ichtend urine. Kan op werk moeilijk een kwartier op de plee blijven haha.
Heey meiden, De wachtperiode is voor sommige al aangebroken, spannend! Ik ben nog steeds op zoek naar mijn eitje normaal op cd 14 mijn lh piek, zit nu op cd 15 en nog geen streep te bekennen op de ovutest... wel vruchtbaar slijm (maar ff gecheckt) kan echt draden trekken. Wat denken jullie meiden? Lekkere verhaaltjes weer haha in ieder geval vanavond maar even knuffelen
Kim ik zeg aan het werk Bij allebei de kinderen was ik meteen zwanger, en zelfs zwanger ondanks koper spiraal. En nu zitten we in ronde 4... alweer een aantal dames hun ei gevonden dus, ik hoop dat ik hem ook eens ga vinden.
Ik hoop het ! Hoop ook snel op roze te mogen .. Ben jarig in april en dat zou natuurlijk ook het perfecte moment zijn voor een aankondiging haha
Spannend weer allemaal, ik waag me nog maar niet aan ovulatie testen, denk dat ik er dan onbewust wel heel erg mee bezig ga zijn en dat is wat ik nu nog niet wil. Wij gaan donderdag op vakantie naar de zon en als ik de app die ik dan wel weer op mijn telefoon heb (meer om in de gaten te houden hoe lang mijn cylcus duurt en wanneer ik of zou kunnen testen of ongesteld moet worden) moet geloven vallen de vruchtbare dagen precies midden in de vakantie. Misschien helpt het om even te relaxen en niet druk met werk en andere dagelijkse dingen te zijn en dus echt ontspannen te zijn Ik duim voor allemaal dat het een hele vruchtbare maand is voor iedereen