He kiekeboe als m'n lijf deze ronde wel meewerkt heb ik 3 maart m'n Nod dus zou graag op de lijst willen
Die van gisteren is heel raar door gelopen maar dat was eerst een hele lichte streep wat denken jullie ?
@Hinti: Wat de gyn betreft, ik ben van België en hier is het redelijk normaal als je eens om het jaar of om de 2 jaar eens op controle gaat voor een echo en uitstrijkje. Ik weet dat dat in Nederland niet zo is, maar ik ga dus jaarlijks op controle. Hier ga ik dadelijk eens een ovulatietestje doen, leek vanmorgen wat vruchtbaar slijm te signaleren, maar zou wel vroeg zijn voor mijn doen, normaal eisprong telkens rond dag 14-15. Vorige maand wel laparascopie gehad, dus misschien loopt alles een beetje anders deze maand, ben benieuwd! Donderdag mogen we weer naar de fertiliteitsarts om de resultaten te bekijken en af te spreken hoe we verder gaan... Aftellen! Heb een hele vragenlijst voor haar klaar liggen! Voor de rest ben ik niet zoveel aanwezig, maar ik lees wel mee Veel plezier gewenst met al die aankomende eitjes!
Nou weet je wat raar is de streep zag je na een kwartier nog bijna niet Savonds werd hij pas zo donker.. Maar de afgelopen dagen niet veel geknuffeld is 2 dagen geleden 😁
Als je nog een test hebt zou ik vanavond en/of morgen nog 1x testen. Het lijkt mij juist op te lopen en die van vandaag nog net niet positief. Maarmisschien later op de dag of morgen dus wel. En dan ben je met klussen nog niet te laat
Ja ik denk zondag.. Want je ei Springt toch 24-48 uur na positieve test.. En dan na die 24-48 uur is dan toch 1 dpo
Nou Dames ben vandaag nog even snel naar de winkel gehold om ovulatietesten. En ik had gelijk een knaller vast. Vanavond maar gezellig maken.
Hier zojuist ook een knaller gespot en smiley op cb! Dus ook hier wordt het vanavond weer gezellig hihihi
Nog nie bmjunior T is nog al n verhaal maar heb de 26e m'n spiraal verwijderd en uitgaande van die menstruatie en m'n ei 5/6 feb (positieve ovu op 4feb) zou de 20e m'n Nod zijn Maar vanaf de 8e ben ik al aan t menstrueren en nog steeds.. Zou de 19e een ei moeten hebben maar voor alsnog geen voorrekenen Ik hou er ook maar rekening mee dat m'n Nod nog man verschuiven afhankelijk van m'n ei...