NOD-lijst 1 t/m 7 maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kiekeboe4, 31 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ibiza30

Ibiza30 Actief lid

10 jan 2016
    103
    1
    16
    Dankje wel voor jullie lieve woordjes en steun ❤️

@babywish: Voor jou natuurlijk ook! Hoop voor ons allemaal dat we zwanger zijn deze ronde!

2. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Laten we het hopen ! Gun het jullie allemaal van harte 🍀🍀🍀 dat dit maar een compleet roze lijst mag worden 😊

3. nashville

nashville Actief lid

2 jan 2016
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hinti, dat is lastig zeg....denk dat vrouwen zowieso wat opwarming en tijd en aandacht nodig hebben..

@ibiza natturlijk ben je jaloers op zwangere vrouwen, ik hoop dat je wens snel in vervulling mag gaan.

BM en babywisch eitjes al gevonden! Hier nog geen positieve test we testen dus maar ff door... vorige maand ben ik daarlee gestop op cd 18 nu ga ik maar eens doorsten tot 22 uitgaand van mijn langste cyclus en een lf van minimaal 10 dagen

4. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Begrijp jullie helemaal!
    Ik heb het ook echt dat ik jaloers ben na de curretage.. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het iedereen van harte maar ik wil ook haha..
    Er zijn er 6 bij ons in de vriendengroep zwanger dus dat helpt ook niet echt..
    Heb goede moed voor deze ronde. Nu in mijn hoofd pas echt het punt gevonden dat ik er vrede mee heb. kan alleen het punt nog niet helemaal vinden om nu al met roken te stoppen😥 Natuurlijk wel met een positieve test maar baal zo van mezelf dat ik het nu niet gewoon doe! In oktober was ik ook gestopt en toen ook zwanger geworden..

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @MariekeRox: Je moet eventueel eens googelen op 'ovulatiebloeding' zou best wel eens kunnen!

@Hinti: Jammer dat je er zo'n negatieve ervaringen/herinneringen aan hebt... Zou eigenlijk toch iets heel moois moeten zijn hé...
    Hier gaat het eigenlijk heel gek, soms lachen we doorheen de dag al eens met elkaar van 'zullen we het straks even gezellig maken?' Soms vraag ik dat aan mijn vriend, hij soms aan mij...dat wisselt af. Dan weten we ook gewoon beiden als we naar bed gaan, het is zover :)
    Of als wij zin hebben wordt dat vaak meteen duidelijk als we in bed kruipen, als één van ons beiden naakt in bed kruipt, dan is het zover... tenzij de andere dan natuurlijk zegt; 'nee, liever niet vandaag'.
    Hopelijk kan je op je eigen tempo toch wat vertrouwen leren opbouwen in je partner op deze manier!

@Picasso: Stoppen met de pil kan inderdaad eventjes duren.. Mijn cyclus was meteen regelmatig, maar bij sommigen duurt het wel een jaar ofzo... Veel succes met geduld hebben ;) Een andere optie is er helaas niet hé...

@Indy: Wij starten normaal na mijn menstruatie ook gewoon met om de dag tot aan de eisprong en rond die dagen wel 2-3 keer na mekaar, maar nadien ook weer gewoon om de dag of als we zin hebben... Ik zeg niet dat het niet kan lukken hé, maar als je er deze keer wat langer over doet om weer zwanger te worden, gaat je man zijn voorraad misschien wat kleiner worden en dat wil je natuurlijk voorkomen ;) Ik hoop in ieder geval dat je snel terug mag gaan genieten van zo'n wondertje in je buik!

@Ibiza en Indy: Die gevoelens van jaloersheid ofzo mag je heus wel voelen hoor... Ik heb dan geen miskraam gehad, maar het overvalt me soms ook heel erg. Je wil zelf ook zo graag een wondertje in je armen hé! En dan zeker mensen die na 1 ronde zwanger zijn of per ongeluk... Ik denk soms dat die mensen niet meteen beseffen wat een wonder en een geluk het wel is dat je een kindje mag 'krijgen'. Gewoon omdat het niet voor iedereen zo vanzelfsprekend is!
    Dikke knuffel en hopelijk is het snel zover!

@Tesss: Ik zou het proberen meid! Ik ben zelf nog niet immens lang gestopt met roken, maar voor mezelf voelt het zo goed! Ik heb zelf ruim 10 jaar gerookt en had nooit gedacht te kunnen stoppen. Tot een fertiliteitsarts me zei dat roken je traject om zwanger te worden tot 50% kan verlengen... Dat is lang hé! Als je gemiddeld rekent dat het 6 maanden tot 1 jaar duurt, ben je snel aan 1.5 tot 2 jaar!
    Het is niet makkelijk en er geraken inderdaad ook mensen snel zwanger die wel roken, maar toch... Proberen hoor! Als is het er eentje minder per dag, dat is al een kleine stap!

6. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Moeten we de lijst trouwens niet eens terug bovenhalen en wat mensen op het wachtbankje plaatsen?

7. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Ik wil nog niet op de wachtbank hoor pas zaterdag hahahaha 👶🍼🍀

8. Babywish2016

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Ibiza Ooh zo lief..👶🙏🍼ik hoop t ook voor iedereen ik gun t een ander echt ❤️

9. Babywish2016

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Meis neem je tijd en het is echt heel 😪verdrietig omdat te horen dat er dan zoveel mensen dan zwanger zijn, maar weet lieve tess het komt echt goed hoor 🙏🍀👶 dikke knuuf 💋

10. Poeliwoepi

Poeliwoepi Actief lid

9 dec 2014
    409
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hou niet bij wat iedereen geschreven heeft. Maar dat het bij menig huishouden gezellig is geweest, is me wel duidelijk.;)
    Doen jullie ook temperaturen?
    Ik durf al wel op het wachtbankje, mn temp blijft hoog, mijn lichaam heeft direct na de mk zijn cyclus weer opgepakt blijkbaar.

11. Babywish2016

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Lekker op t wachtbankje poeliwoepi en hopen op goed nieuws over 14 dagen 👶🙏🍼

12. Ibiza30

Ibiza30 Actief lid

10 jan 2016
    103
    1
    16
    @tess Stoppen met roken lukt me momenteel ook nog niet.. Blijft toch moeilijk..

@dora ik mag op de wachtbank :D
    Nu het laaaaaaange wachtten!

13. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Superlief! Dank je! Lijkt me voor jou ook zo lastig aangezien jullie al een tijd bezig zijn.. Hoe ga je daar mee om? Wordt het makkelijker voor jezelf of moeilijker?

14. Selles

Selles Actief lid

1 feb 2016
    266
    0
    16
    Ik mag op het wachtbankje! Op 15-2 een blijvende smiley met de Clearblue dubbele hormonenindicator. Gezellig geknuffeld de afgelopen dagen :p
    Nu blijven hopen om op 1 maart ook zo een mooie positieve test te krijgen, maar dan met een zw test :D

Voor de dames die nog moeten knuffelen, veel knuffel plezier. Hopelijk mogen we allemaal op roze🙏

Bijgevoegde bestanden:

15. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Ook ik mag op het wachtbankje. Mijn ovulatietest was gister avond een stuk lichter. Toch nog even gezellig gemaakt :)

Ben wel blij dat ik vanmiddag al naar de gyneacoloog mag. vanochtend weer bij het afvegen helder rood bloedverlies. en vond het eigenlijk nog best veel ook

16. nashville

nashville Actief lid

2 jan 2016
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dora, ik ben van beide kindjes meteen zwanger geraakt, en een keer ondanks mijn spiraal. En inderdaad nu ik deze keer in de vierde ronde zit ga je het proberen zwanger te raken heel anders ervaren....

ik heb natuurlijk al 2 kinderen en daar ben ik dan ook al super blij mee, maar de wens voor een derde is er wel.

Poeliwoep succes op het wachtbankje

hier is het nog niet ergvgezellig geweest met zieken man en kinderen....maar he ook nog geen positieve ovu test dus hopelijk zijn we nog niet te laat!

17. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Ja dat heb ik ook gelezen inderdaad! Het stomme is dat ik in oktober ben gestopt, direct met cd1, de tweede ronde dat we ervoor gingen. Mijn vriend zei die dag ervoor: ik heb nog nooit iemand moeder zien worden die rookt en drinkt zoals jij. Toen per direct gestopt. Gelukkig ook die maand zwanger want het begon alweer bijna na een feestje.

Werk zelf in de horeca, dus veel jonge mensen, vaak een naborrel enz enz. Doe nu 3 dagen met een pakje dus das al veel minder. Drinken doe ik ook veel minder, in het weekend 1 of 2 wijntjes mee.
    Nu nog weer het punt vinden om helemaal te stoppen met roken!

18. jaatje

jaatje Actief lid

11 jun 2014
    347
    6
    18
    Het wordt al gezellig op het wachtbankje, ik sluit ook aan! Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was, ergens zondag of maandag ga ik van uit. Ik heb niet getest, nu maar hopen dat ik dat ook volhou met zs-testen tot aan mijn NOD :)

19. Babywish2016

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Lieve Tess ik ben gezegend met drie gezonde jongens dus ik ben al heel dankbaar, mijn leeftijd is de tegenwerkende factor en daar ben ik me van bewust.. Ik ben al aan het los laten en heb het best wel opgegeven maar iedere maand kriebelt het toch weer om die ovu testen te doen en er weer voor te gaan.. we zouden zooo dankbaar zijn als het nog is mocht lukken en een gezond kindje te krijgen maar ga van niks meer uit..
    Bedankt voor het vragen een leef bij de dag. geniet van alles wat je hebt en wees dankbaar om je gezondheid.. gewoon leef en geniet..

Liefs <3

20. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Wat mooi hoe je het omschrijft! Ik kan me voorstellen dat het toch soms moeilijk is als die wens er is! Ik hoop dat het snel raak is!!!

@babywish&Tess stoppen met roken is lastig.. ik rook heel af en toe een sigaretje in het weekend, stop daar natuurlijk ook mee zodra ik zwanger ben.. Maar heb ook heel wat pakjes weg gepaft na mijn miskraam.. nu ongeveer 2 per week..

Deel Deze Pagina