dames kan iemand mij er ook bijplaatsen. ik doe ook weer mee. 3 maart MariekeRoxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje
Hey Meiden, Ik meld mij hier ook weer helaas. Ik merk aan mezelf dat ik het iedere ronde moeilijker mee krijg. Ik heb afgelopen 2 rondes geen ovulatie testen gebruikt. Ik denk dat ik deze keer weer wel ga doen. Mijn cyclussen verschillen een 'beetje'. Het is nu 2x 29 en hoop dat dat nu ook zo blijft. Heb mijn ei nooit gevonden met knallers. Dus het is altijd een beetje gokken. Ik denk dat wij nog 3 rondes afwachten en dan ons maar is bij de huisarts gaan melden.
♡nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (1) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje 02. (0) 03. (1) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje 04. (0) 05. (0) 06. (0) 07. (0) 08. (0) datumloos. (0) buiten de lijst. (0) totaal: 3 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/quote][/quote][/quote]
Hallo nieuwe dames! Balen dat je je ei nooit vindt suze, hoop dat je deze ronde meer geluk gaat hebben. Waarom ga je eigenlijk dan oas naar de ha? Je bent al even bezig, zou echt gaan zodra ik een jaar bezig zou zijn denk ik...
Ah was al aan het wachten totdat iemand hem aan maakte! Kan ik niet op mijn telefoon 😁 Maar hier is het dus 3e kindje 2e ronde op 2 maart, als iemand mij erbij wil zetten heel graag. 😘
Mag ik mij ook aansluiten? Als mijn lichaam mn cyclus oppakt heb ik 1 maart mn nod, maar ik heb gisterennacht een miskraam gekregen op 5 weken. Ik ben weer aan het temperaturen, of ik ovu testen ga gebruiken weet ik nog niet. Dit is totaal ronde 4 voor een tweede kindje en ik ben 24 jaar
Ik mag me ook weer melden nod op 3 maart. 2e ronde na bbz ronde 6 totaal. 1e kindje en ben 29 jaar. Lf van 7 dagen en na deze ronde gaat de gyno mijn cyclus volgen ivm de veel te korte lf. Heb al tarwekiemolie geprobeerd en geen verschil. Vandaag begonnen met de teunisbloem, we laten het hoofd niet hangen!
Ik meld me helaas ook weer. Cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. Ik begin er een beetje moedeloos en verdrietig van te worden inmiddels. Begin steeds meer te geloven dat het ons niet zomaar gaat lukken.....
♡nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (1) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje Poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 1e kindje 02. (0) Antares - ronde 2 - 3e kindje 03. (1) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje Emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje 04. (0) 05. (0) 06. (0) 07. (0) 08. (0) datumloos. (0) Cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. beccy, 30 jaar, ronde 3, 3 e kindje buiten de lijst. (0) totaal: 11 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/quote][/quote][/quote][/QUOTE]
Welkom iedereen! Wat enorm vervelend, jullie mk, bbz, heeeel veel rondes al aan het proberen... Laten weten hopen dat deze ronde (rondom valentijnsdag, al heb ik daar eigenlijk niks mee) veel geluk brengt!
♡nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (1) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje Poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 1e kindje 02. (0) Antares - ronde 2 - 3e kindje 03. (1) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje Emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje 04. (1) Lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje 05. (0) 06. (0) 07. (0) 08. (0) datumloos. (0) Cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. beccy, 30 jaar, ronde 3, 3 e kindje buiten de lijst. (0) totaal: 12 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo dames, ik klets ook graag mee, ik heb mijn gegevens al toegevoegd aan de lijst. Wat vervelend voor de dames die al zo lang bezig zijn zeg
Hallo dames helaas vandaag 2 dagen eerder mijn. Maanstonden doorgebroken 😕 Ik geef me op voor 3 maart 2016 zou iemand mij op de lijst kunnen zetten 🍀🍀🍀🍀🙏🙏🙏🙏👶👶👶👶👶💋💋 Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 23- 4e kindje
♡nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (3) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje Poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 1e kindje 02. (1) Antares - ronde 2 - 3e kindje 03. (6) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje Emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje Babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje 04. (1) Lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje 05. (0) 06. (0) 07. (0) 08. (0) datumloos. (2) Cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. beccy, 30 jaar, ronde 3, 3 e kindje buiten de lijst. (0) totaal: 12 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (3) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje Poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje 02. (1) Antares - ronde 2 - 3e kindje 03. (7) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje Emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje Babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje BMJunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje 04. (1) Lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje 05. (0) 06. (0) 07. (0) 08. (0) datumloos. (2) Cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. beccy, 30 jaar, ronde 3, 3 e kindje buiten de lijst. (0) totaal: 14 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)