♡nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (6) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje 02. (3) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje evaelisa - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje 03. (7) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje 04. (4) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje 05. (3) nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje 06. (1) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje 07. (3) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje MissMarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje MMM datumloos. (1) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. buiten de lijst. (0) totaal: 28 wachtbankje (5), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (1), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Dankjewel zo klopt hij weer toch?[/QUOTE]
Wij zouden eigenlijk een ronde overslaan. Maar ineens deze maand een mooie cyclus. Dus we konden het toch niet laten om een poging te wagen. Nu afwachten of het gelukt is
Spannend MissMarijke! Succes @Dora; ook voor jullie spannend zeg, ik snap dat je het liefst 'zelf' zwanger wordt zonder MMM, maar mocht het toch nodig zijn, zie het dan gewoon als een beetje hulp, niks mis mee! Maar vooral ook voor jullie; succes
Spannend vandaag Missmarijke, succes Ik heb weer eens te vroeg lopen piepen (bruinverlies en aflopende ovulatietest zonder ei gespot te hebben dus dacht ongesteld op cd19). Geen bruinverlies meer en ovulatietest loopt op. Vandaag cd20, vorige keer dag21 positief nu hopelijk ook maar verwacht dag later, dan wordt mn nod de 6e maar dat zien we dan wel weer Alst goed is blijf ik nog wel binnen de lijst. Gisteren nieuwe ovulatietesten gekocht, had er nog maar vier (schaf heel optimistisch steeds voor maar één ronde aan). Ml weet nog steeds niet dat ik ze stiekem ben blijven gebruiken, heb nooit geheimendus dit is héél gek, Hihi. Hij heeft het momenteel heel druk met stage en is veel weg dus ik vind t wel handig omtm mn ei te weten, dan kan ik erop Letten dat we dan niet perongeluk een paar dagen overslaan
Succes MissMarijke! Hier een bijna postieve test Lekker geklust gister ochtend en avond.. vanavond maar weer feest van maken..
Ik heb zoiets van, of het is nu geschied, of m'n ei is alweer aan het verschrompelen... 😂😂😂😂 Whahaha......
dames met ervaring. vraagje klopt het als ik de 17de mijn eisprong heb gehad dat de gyneacoloog hier niets meer van ziet op de 18de febr?
sorry dat ik zomaar even inbreek, maar ik lees steeds de afkorting CD, ik kan hem niet vinden tussen de afkortingen lijst. betekend dit gewoon controle dag?
Hallo meiden, Heb sinds gister menstruatie achtige krampen. Dacht net echt dat ieder moment m'n menstruatie kan doorbreken.
Had ik ook toen ik wel zwanger was. Hoeft niks te betekenen.. Maar wel vervelend en logisch dat je er onzeker van wordt..
♡nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (6) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje 02. (3) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje evaelisa - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje 03. (7) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje 04. (4) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje 05. (3) nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje 06. (1) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje 07. (3) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje MissMarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje MMM datumloos. (1) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. buiten de lijst. (0) totaal: 28 wachtbankje (5), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (1), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik herken dit juist niet van mijn zwangerschap. Had toen echt steken. Verder helemaal geen kwaaltjes, alleen moe en snel geïrriteerd. Vertrouw helemaal niet meer op m'n lichaam.
Vervelend Ibiza maar je nod is nog best ver. Heb je vaker zover van te voren buikpijn. Anders zou ik eerder denken dat het den goed teken is.
♡nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (6) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje 02. (3) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje evaelisa - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje 03. (7) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje 04. (4) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje Babysed, 21 jaar, ronde 3, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje 05. (3) nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje 06. (1) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje 07. (3) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje MissMarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje MMM datumloos. (1) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. buiten de lijst. (0) totaal: 29 wachtbankje (6), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (1), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik voeg me graag bij jullie toe dames! Wij gaan voor een eerste kindje, zitten in ronde 3 en ben deze ronde met ovutesten begonnen. Gister op cd25 een echte knaller dus uitgaande van een lf van 14 dagen is mijn NOD op 4 maart.. Ik hoop in elk geval op heel veel zwangere dames in dit topic