Gezellig Welkom 😀 Emetje, zat ik niet bij jou in een lijst vorig jaar! Wat erg van je bbz, bah dat gun je niemand.... 😦 Hoe gaat het met je? Knuff.......
Ik heb exact hetzelfde gehad... cd 16 en 17 bruinverlies en geen positieve ovu test. Cd 25 (gister) toch vanuit het niets een positieve ovu test.
Welkom babysed! Zie dat je ook in ronde3 bezig bent, voel dat ronde3 een goede ronde wordt! Allemaal roze op deze lijst deze maand♡♡♡
Ik had net gewoon een mega dikke klodder doorzichtig slijm! Je vraagt je toch serieus af waar dat vandaan komt..... 😂😅 Gister had ik geen slijm meer namelijk. Lekker praatje... 😛😛😛
Ik denk dat mijn nod eerder is deze maand.. Volgens ovulatietesten 12 of 13 februari eisprong gehad.. Rare is dat ik bijna geen afscheiding heb (beetje waterig/witachtig) tijd zal het leren! Haha
Pfff wat balen.. Gisteren nog wel gezellig gemaakt gelukkig maar gisteravond geveld door buikgriep.. Ik denk dat ik vandaag of morgen eisprong heb.. Hopelijk morgen al wat beter. Zou balen zijn dat ik door een buikgriepje weer een ronde mis😥
Beterschap tess! Hier sinds gister al een gekke pijn links bij mijn eierstok.. Miss voel ik mijn ei.. maak me meteen weer zorgen.. Maarja.. mooie testjes vandaag, dus ga er vanuit dat het ovu pijn is... herkennen jullie dat ook? Steekjes en zeurend gevoel?
Ik herken dit wel, ik had het aan rechts. Misschien dat het aan de kant is waar je ei springt? Had ook een zeurend gevoel wat doortrok naar lage rug pijn.
Ik zit vandaag op 1 dpo, de leukste periode van de cyclus is voorbij Zou iemand mij op het wachtbankje kunnen zetten? Allemaal nog veel klusplezier! & voor de wachtbankers onder ons alvast veel sterkte met deze wachtperiode!
Beterschap Tess, zitten we samen ziek op de bank! Hier maar 1x geklust op de dag van de positieve ovulatietest. Afwachten maar denk ik hihi..... Hopelijk zijn we gauw beter! Indy, ik voel m'n ei soms ook groeien, dat is dan echt zeurende pijn. Heel soms voel ik ook dat m'n ei de stok uitknalt, hele felle steken zijn dat dan. Deze cyclus niet gehad trouwens, dus ik heb echt geen id. Ik hou me er maar niet mee bezig... Haha ja die rode zee vind ik ook maar niets... Ik heb nu een doorzichtige groen/gele zee, uit m'n neus welteverstaan Daar moet dan maar een tampon in hahahaha!
Nou, wie er nog iets van snapt mag t zeggen op dag 18 bruinverlies en krampen maar geen ei gespot. Gisteren leek de test eindelijk toch nog op te lopen maar vanochtend (onderste, meest rechts) cd21 was ie alweer super licht ook buikpijn en rugpijn vanochtend. En rood sliertje maar dat kan van het klussen van gisteravond zijn.. Blegh, ben er nu toch wel klaar mee dat ontpillen of wat dit ook mag zijn
Hoi meid, Er zit idd nog geen knaller bij! Weet je hoelang je LF is? bij mij maar 10dagen... Ik zou gewoon nog even doortesten.. misschien komt die pas op dag 24. Rot he al die onzekerheid! Hoop dat de ongi uitblijft en er nog een knaller komt♡
Laatste keer was ie 13 dagen met al op dag 10 wat bloedverlies bij afvegen. Had toen op cd21 knaller maar daarvoor liep t al wel op en nu lijkt t juist alweer af te lopen..
Mijn bloedverlies wat begon twee dagen na m'n positieve ovulatietest op 4 feb is eindelijk voorbij Hoop dat ik nu heel snel m'n eitje kan spotten.. En dat ik dan vooral niet weer ga bloeden en al helemaal niet zo lang Eerste cyclus na t verwijderen van m'n spiraal op 26/1 is dus erg ontregelt geweest Kan dat m'n Nod alsnog verschuift...
Er zit nog niet echt een knaller tussen. Zou je ei de 18e niet gesprongen zijn? Had ook bruinverlies deze ronde bij eisprong.