Gezellig hier Hier komt ie er ook aan! Test knalt bijna! Merk t ook aan m'n slijm, steekjes links in m'n buik n tepels zijn gevoeliger als anders Heb dan ook altijd meer zin om te klussen als anders Wat heeft die natuur dat toch mooi geregeld Die zegt gewoon; klim erop
Ibiza ik zie wat hoooor! Bij mij waren die testen altijd omo wit.. hooop dat het raak is meid♡ Morgen weer testen!!! Ik mag ook op paars.. nog 9d wachten voor ik kan testen... spannend!! Vandaag gespannen borsten dus ga er vanuit dat mijn ei is gesprongen..
Ik zie hem ook hoor ibiza! Spannend hoor! Mijn eitje is er meestal rond dag 19/20 en vandaag zit ik op dag 18 dus we klussen gewoon nog even door haha.
Ik zie ook een streepje Ibiza!! Spannend hoop de eerste roze er al op komt 😄 Ik mag denk ook op paars
@ibiza spannend! Hopelijk een plakkertje! Ik weet niet wanneer ik durf te testen, in elk geval niet voor 1 maart.. Laat eerst mn temp maar hoog blijven. Ik heb komende dinsdag een echo, dan zou ik anders 8 weken zwanger zijn. Nu gaan ze kijken of alles schoon is, maar ja, wie weet zit er alweer een nieuw vruchtje... Zouden ze dat kunnen zien?
♡nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (6) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje 02. (3) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje evaelisa - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje 03. (7) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje 04. (4) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje Babysed, 21 jaar, ronde 3, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje 05. (3) nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje 06. (1) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje 07. (3) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje MissMarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje MMM datumloos. (1) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. buiten de lijst. (0) totaal: 29 wachtbankje (10), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (1), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE][/QUOTE]
Nog 1 dag en dan kan ik ook op het Wachtbankje. Ik heb een test gekocht die geeft aan dat ik. 6 dagen voor nod kan testen. Kan dat wel?
Ooh nee maar hoe kan je dat zo vroeg zeggen? 😕ik hoop toch dat je goed nieuws hebt hoor over 9 dagen 🙏👶🍼🍀
Hier nog steeds geen ei 😢 cd22 inmiddels dus ik val buiten de lijst. Af en toe ook sliertje roid bloed maar daarna weer niks..hoop nog n ei te spotten zsm.. Ik sta op 5, wil iemand mij verplaatsen naar 'buiten de lijst'? Ik blijf voorlopig wel hier, op zn minst tot ik zekerheid heb wanneer mn nod is..
Ha Babywish... een dieet... nee niet meer...heb het vorig jaar een 4-5 maanden gedaan..precies wat je hierboven hebt beschreven...maar was t op laatst zat en had het gevoel dat het toch niet hielp....daarnaast viel ik 8 kilo af en was ik nog maar 57 kilo... ben er dus weer mee opgehouden. Zo ook met alle andere tips en trucs die je voorbij ziet komen, zoals granaatappel, speciale thee, speciale vitamine pillen voor vrouwen die zwanger willen worden, tarwekiemolie pillen...enz enz. You name it..i did it.. Ik weet/lees dat voeding/pillen/etc soms best wat kan uitmaken...maar heb de moed en zin er gewoon niet meer na zoveel teleurstellende rondes.
Kan innesteling zijn...ik weet dat ik dat ook had voor ik zwanger raakte van mijn dochter... Heb het daarna nog een paar keer gehad...helaas tot nu toe daar geen zwangerschappen uit voort gekomen... Wie weet is t bij jou lekker raak deze maand