NOD-lijst 1 t/m 7 maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Kiekeboe4, 31 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Gek genoeg wist ik bij de tweede ook ruim voor ik een vroege test kon doen al dat t raak was
    Had van die typische kwaaltjes en dingetjes waardoor ik t gewoon wist.. Voelde me echt anders. Die test was gewoon n bevestiging!
    Hoop voor jou dat t ook zo zal zijn. T kan echt.. Vaker gelezen ook! Maar ook helaas dat je lijf je voor de gek houdt.. Maar dat toen was echt anders met de keren dat ik twijfelde..

2. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Spannend brammetje. Fijn dat je nu zo'n goed gevoel hebt!

Ik hoop idd morgen positieve ovulatietest wil er bijna nu ook nog eentje doen. Onzin natuurlijk maar ben dat wachten zat.. Zou ook graag met zwangerschapstest tot nod wachten maar ken mezelf, dat gaat me niet lukken ;)

3. Oliv

Oliv Actief lid

7 feb 2016
    265
    4
    18
    NULL
    NULL
    Lief van je d83. Ik hoop het ook! En anders weet ik meteen dat ik niet zo overtuigd moet zijn van de symptomen die mijn lichaam geeft.

Jij hebt vandaag je meest vruchtbare dag? Morgen ook op het bankje! Wat zou het leuk zijn als we positieve testen krijgen.

Wachten met testen tot nod is ook een sport opzich 😁

4. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Nou, ovulatietest is lichter dan vanochtend. Nu maar hopen dat t is omdat ik teveel water gedronken heb en niet dat nn ei nog steeds spoorloos is..

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    @oliv: jaaaa :) vanmorgen nog geklust en de dagen ervoor ook dus heb wat dat betreft n goed gevoel erover :)

Nou idd ik vind t n drang die ik net als lekker snaaien oo de bank voor de buis maar heel moeilijk kan negeren :p

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    @picasso; Kan t ni dat die laatste test niet gewoon je knaller was? Of dat j m net hebt gemist? Kan zo snel al weer afnemen na de knaller en vind ze best donker hoor die laatsten..
    Bij mij ook net nie even donker maar wel echt n duidelijke opbouw en afname

Zoals de eerste is ie altijd als er geen ei nadert en dan ineens gaan ze zoals twee en drie of nog iets donkerder en dan weer zoals vier en dan zijn ze verder standaard licht

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hm geen bloed meer hier, wel nog steeds enorm pijn rechts in heup/buik/rug...... Pfff

Eisprong??

8. Lot33

Lot33 Actief lid

29 jan 2016
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,
    ik mag ook bij deze lijst :).. nog niet echt officieel bezig maar wel plannen.. we hebben al drie kindjes maar is nu weer even spannend :)
    deze maand nog maar 1 keer onveilig gedaan op de 17e.. en 2 maart is mijn nod dus kans lijkt me zeer klein.. toch krijg ik het al niet meer uit mijn hoofd dus hier rond aan het snuffelen.. Hoop dat er deze ronde heel veel zwangeren zijn!!

9. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.916
    1.505
    113
    Vrouw
    Ik ga deze keer echt tot nod wachten. Afgelopen maanden erg gestresst geweest tijdens de wachtweken. Nu erg rustig, dus hopelijk blijft dit gevoel tot 1 maart zo.

10. nashville

nashville Actief lid

2 jan 2016
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Picassa wij zoeken nog steeds een ei, heb jij je ei al wel eens gevonden?

Aankomend weekend de eerste testers al spannend....

ik had op mijn nod een positieve test vorige maand 3 dagen later ongesteld, ik weet niet wanneer ik deze ronde ga testen.

11. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    Hoi meiden,

Wat is er weer lekker veel gekletst :D heerlijk!
    Ik word een beetje zenuwachtig van mezelf. Ik heb deze maand getest met de clearblue ovulatietest met dubbele hormoonindicator en ik heb nu echt al 10 dagen zo'n knipperende smiley. Een vaste smiley, wat dus de LH piek is, heb ik niet gehad. Nu las ik in d bijsluiter dat je dan beter kan stoppen met testen omdat dan de kans groot is dat je deze maand geen eitje hebt gehad.
    mijn cyclus is na het verwijderen van mijn spiraal nog niet echt regelmatig dus ik weet niet echt wat ik moet doen. Mijn eerste menstruatiedag zou in princiepe volgende week dinsdag moeten zijn. Zal ik deze week nog testen? Misschien dat mijn cyclus langer is deze maand....?! Ik heb echt geen idee en word alleen maar zenuwachtig. Ik mag nog niet klagen als ik soms lees dat andere vrouwen in de mmm zitten, maar toch :(

12. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Ja, heb vorige maand mn ei wel gevonden. Weet ook zeker dat ik m niet gemist heb. Had vorige keer twee dagen sochtends en savonds positieve test. Die van deze ochtend was echt nig lang niet zo donker.

Nog nooit zo'n lange cyclus gehad. Nu al minimaal 38 dagen. Had in het jaar voor de zwangerschap van mn zoontje 28-32 dagen. Ik kan zoooo slecht tegen deze onzekerheid hè, Blegh. Nu maar naar bed...

13. babysed

babysed Lid

7 jan 2016
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb mezelf ook voorgenomen om te wachten met testen tot NOD, maar ben bang dat ik dat echt niet ga volhouden... (5 maart)
    Zit nu nog maar op 2 dpo en kan al niet meer wachten..

Als ik echt duidelijke symptomen krijg, mag ik van mezelf eerder testen ;)

Heb al 2 dagen echt menstruatiekrampen in m'n rug en sinds vanavond begint m'n onderbuik ook, ohja en sinds m'n ei wat gevoelige tepels.

SPANNEND allemaal!!!

14. Lot33

Lot33 Actief lid

29 jan 2016
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ga zondag denk ik al een testje wagen 😀... heb ze van de action gekocht dus voor de prijs hoef ik het niet te laten haha..

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Knuffel voor jou Picasso.. Geduld is ook nie mijn sterkste kant! Vreselijk dat er zo n beroep op je wordt gedaan he.. Je wilt gewoon niets liever dan dat en elke dag is er weer een.. Maar t gaat hoe dan ook vanzelf gebeuren wanneer t jouw tijd is! x

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou idd lot33 die kosten geen drol he
    Kun j j nog eens toegeven aan die drang..
    Anders zou ik mezelf wel meer inhouden denk ik als t anders was

17. EvaElisa

EvaElisa Actief lid

23 jan 2016
    222
    0
    16
    Vrouw
    Nou 3x raden wat ik heb! Een vaste smiley!! :) klussen dus vanavond haha

18. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Leuk leuk weer nieuwe positieve testjes!! Sucxes weer iedereen.

Hier nog altijd geen streepje te bekennen. Denk dat mn lichaam bedacht had mij eens goed voor de gek te houden door eenmalig 28dagen aan te houden..

19. ChantalJ

ChantalJ Lid

7 jan 2016
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mocht ook al op paars.
    Gevoelige tepels blijven aan en ook het witte slijm. Nu maar gespannen afwachten voor het testen.

Wanneer gaan jullie testen?

20. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Hier ook gevoelige borsten en wit slijm.. Word weer een spannende week 😁

Deel Deze Pagina