@D83: Je weet toch dat die ovulatietesten (waarvan je foto's gepost hebt) dat die nog niet positief zijn? Ik weet niet of je 1 of 2 keer per dag test wanneer ze oplopen, maar de controle- en teststreep moeten echt allebei minstens even donker zijn om van een positieve test te kunnen spreken! @EvaElisa: Ik wou je net aanraden te stoppen met testen, maar gelukkig is je eitje daar! Veel plezier gewenst Ik schuif bij aan op het wachtbankje trouwens!
Vandaag weer meer bloed, heel helder en dun (geen stolsels) buikpijn is weg..... Snap er niks van 😒
Misselijkheid is weg. Wel fijn want nu kan ik het wat beter loslaten. kun je voor je nod ook met een ovulatie test testen?
Nou dames ik heb geprobeerd de lijst zo goed mogelijk bij te werken mocht er iets niet goed zijn of er mist iets dan hoor ik het wel... Jullie kunnen hem zelf ook aanpassen natuurlijk Even bij quote en dan kopieren en in je eigen reactie zetten ...
Ik heb m'n piek gemist Bij mij gaat t heel snel altijd van niks naar heel snel oplopen knallen en weer af.. Ik heb m'n ei ook voelen springen dus t zit wel goed! Nu de rest nog!
@Oliv: Ovulatietesten zijn gemaakt om je ovulatie te meten, zwangerschapstesten zijn gemaakt om een zwangerschap vast te stellen Er zijn mensen waarbij de ovulatietest ook op hcg reageert, maar dat zal niet altijd het geval zijn, dus je kan beter gewoon met een zwangerschapstest testen... niet te ver voor nod dan natuurlijk @Let: De lijst aanpassen zit er voor mij helaas niet meer in, wat ik ook doe, de kleuren vallen altijd weg, alles van tekstbewerking trouwens en dan wordt het behoorlijk moeilijk om die weer hetzelfde te maken... Geen idee waar het aan ligt, heb het ook al eens aan het beheer gevraagd, maar krijg geen reactie. Is ook pas sinds de laatste 2 maanden dat dit zo gebeurd... @D83: Blij dat het goed zit dan
Dora26 dat klinkt ook heel logisch hoor . Ik heb wel eens gelezen dat je met een ovulatie ook positief test bij een zwangerschap. Ik heb nu drie zwangerschapstesten gekocht. Ik ga toch wel voor mijn nod een testje doen. Ik ken mezelf 😁.
pfff ik kan mezelf ook zo gek maken.. kans is zo minimaal maar al de hele dag een beetje beurs gevoel onder in mijn buik en lage rugpijn.. heb ik normaal nooit! kan ook moeilijk stoppen met eraan denken haha.. en dat terwijl ik eigenlijk moet werken.. jullie ook zoveel moeite met dat los te laten?
Yep Lot33. en ik merk dat het bij mij het ergst is na de positieve ovulatietest tot en met de NOD. ik wordt er gek van bij alles wat ik zie en voel ga ik gelijk google maar ja zoals we allemaal weten is geduld en nog eens geduld het enige antwoord :x
Ja loslaten is zo makkelijk nog niet. Ik blijf ook maar googelen. Ik heb bij zwangerschap en kids 3 uiterst gevoelige testen gekocht voor 6,95 dus ik ga in ieder geval 6 dagen voor nod testen. Ik weet toch al dat ik het niet kan laten. Ik begin ook al mijn kasten leeg te eten. Ik ben nu wel weer misselijk trouwens.... Maar dat komt omdat eigenlijk niet van chips hou.
Ik merk echt dat mijn behoefte naar zout de pan uit schiet. Gister en eergisteren in de nachtdienst van die gezouten zonnebloempitjes weg gewerkt. Ook is lijkt mijn temperatuur hoger dan normaal. En heb juist helemaal geen afscheiding terwijl ik dat normaal bijna altijd wel heb..
Heel herkenbaar denk ook aan niks anders haha Vanaf hoeveel hcg meet die test oliv? 25 hcg? Kruidvat n action 50 toch?
hier idem...Ben er de hele dag mee bezig ik hoop te wachten met testen tot 2 dagen voor nod Spannend weer voor iedereen laat het maar snel 1 maart zijn en op naar heel veel roze voor ons
Vanaf 10. Dus dat is best snel. Nu was het zo dat ik bij mijn vorige zwangerschap bijzonder veel hcg aanmaakte en als dat weer zo is dan is het niet eens nodig maar ja dat weet je natuurlijk niet. Ik had toen 4 dagen voor nod een dikke roze streep met een gewone goedkope. Buiten dat is dat overigens niet iets om enthousiast over te zijn hoor 😁
Zijn jullie met het testen voor nod niet bang dat het alsnog vroeg mis gaat? Dat besef is hier nu alleen maar groter.. Ik heb net een echo gehad om te kijken of alles schoon is, dat is gelukkig zo! Bmslijmvlies was mooi dik. Maar uiteraard kon ze verder nog niks zien of er al iets nieuws zit. Mn tepelhof zijn groter dan anders, en af en toe jeukende oksels(had ik in mijn zwangerschappen ook) opzich hoopvol, ook wat krampjes af en toe.. Maar aan de andere kant durf ik niet te hopen
NOD Lijst 1 t/m 7 maart 2016 01. (8) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje famke - 32jaar - ronde 7 6miskramen - 1ste kindje 02. (4) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje evaelisa - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje lot33 - -ronde1 - 4ekindje 03. (7) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje 04. (4) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje 05. (3) babysed, 21 jaar, ronde 3, eerste kindje nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje 06. (3) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje Julyn- 25 jaar - ronde 2- eerste kindje 07. (4) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje missmarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje mmm d83 - 32jaar - ronde 2 - 3e kindje datumloos. (1) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. buiten de lijst. (1) picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje totaal: 35 wachtbankje (24), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (1), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
ja een beetje wel hoor Julyn. Die angst is natuurlijk groter als je het al hebt meegemaakt. Het speelt zeker in mijn achterhoofd. Het echte feest moment komt natuurlijk na nod en na 12 weken. En dan weer na 20 weken. Ik vind het eigenlijk 1 grote spannende periode. Waar ik toch een beetje naar bevestiging zoek. Tegen misschien beter weten in ook voor nod. Spannende weken voor jou helemaal meid. Sterkte en hopelijk een positieve test!
Hey dames! Ik mag helemaal van de lijst af. Tot nu toe nog steeds helemaal geen streepjes bij de ovu testen. Denk dat mijn lijf een vreemde uitschieter heeft gemaakt met 1x 28 dagen ipv de gebruikelijke 38 dagen. Iedereen he veel succes met de zwangerschapstesten en ik houd het hier zeker nog in de gaten hoe het verloopt!