♡nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (3) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje Poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje Selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje 02. (1) Antares - ronde 2 - 3e kindje 03. (7) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje Emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje Babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje BMJunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje 04. (1) Lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje 05. (0) 06. (0) 07. (0) 08. (0) datumloos. (2) Cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. beccy, 30 jaar, ronde 3, 3 e kindje buiten de lijst. (0) totaal: 15 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Loontje ook bedankt Hoe is het met iedereen... Wat is die rode zee toch viezzzz echt veel vanmorgen zeg bleeg... Nou wordt maar goed schoon daar van binnen dan kunnen we Hopelijk in maart eindelijk zeggen we zijn zwanger... Knuffel voor wie dat nodig heeft💋😘
Babywish we zitten nu al voor de 3keer in zelfde groep haha hopen dat we elkaar volgende maand in een andere groep tegen komen 😋 Hier is het ook aardig bezig blehhhh hopen dat het snel weer over is
Toen het [na het stoppen met de prikpil] zo lang duurde voordat ik weer ongesteld werd ben ik al naar de huisarts geweest. Hij heeft me toen doorgestuurd naar de gynaecoloog, daar een inwendige echo gehad en alles leek goed. Het zag er ook nog niet naar uit dat de menstruatie er aan kwam zei ze. Ik moest maar even mn bloed laten onderzoeken. Toen ik bij de huisarts was voor de uitslag van dat bloed was ik die ochtend ongesteld geworden. En dat is dus nu bijna een jaar geleden. De waarden in mn bloed waren ook allemaal goed. En omdat mn eerste cyclussen wat langer waren tel ik die eigenlijk niet mee. En had ik bedacht om maar in mei naar de huisatrs te gaan. Of zouden jullie eerder gaan?
Hey Bm junior nou dit is geen toeval meer he we gaan gewoon knallen nu deze ronde okay wat is jou nod? dikke knuf en rood is niet leuk maar bied ook weer mogelijkheden.. Liefs
Ja daar heb je gelijk in ! Mijn Nod is 3 maart en die van jou? Kan zijn dat hij 1-2 dagen eerder is omdat ik deze maand ook eerder was .. Al is dat nog nooit voor gekomen
We hebben dezelfde nod 😳nou als daar geen baby's van komen dan weet ik het ook niet meer😍😘
Hallo ladies, mag ik ook op de lijst? Nod 5 maart Picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje (ben nu nog 24 maar voor nod nog jarig) Ik zei bij doorbreken ongesteldheid dat ik deze ronde geen forum, ovulatietesten, enz zou doen maar ben nu dus alweer gezwicht 😱 hopelijk weet ik de testjes nog wel te weerstaan. Gewoon veel 🐰 🐰 🐰 haha. Voor onze zoon zijn we bijna n jaar bezig geweest. Ik had n heel positief gevoel voor de tweede, maar inmiddels is dit mn derde cyclus na de pil (nog maar net begonnen dus eigenlijk) en toch zakt de moed me af en toe al btje in de schoenen. Ben wel een dramaqueen hoor, ene moment super positief en hoopvol, en andere moment weer pessimistisch.. Tja.. Las wat heftige verhalen voorbij komen, pfffff.. Hopelijk een hele mooie roze lijst met voor iedereen een lieve plakbeeb 😘
Goedemorgen Ik kom me hier ook melden Mag ik op het lijstje? let1985 30 jaar -Nod 1maart -eerste kindje -ronde 2 Hopen voor iedereen dat maart een roze maand word!!
♡nod lijst 1 t/m 7 maart 2016♡ 01. (3) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje Poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje Selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje 02. (1) Antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje 03. (7) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje Emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje Babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje BMJunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje 04. (1) Lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje 05. (0) 06. (0) 07. (0) 08. (0) datumloos. (2) Cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. beccy, 30 jaar, ronde 3, 3 e kindje buiten de lijst. (0) totaal: 16 wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]
@babywish afgelope ronde is het bij ons gelukt en zo gaan we het nu dus weer doen: Na de rode zee om de dag, rond ei elke dag, evt met hulp van preseed, man eet extra vit. C. Ik kom tijdens of direct na zijn daad klaar, zo schijn je de zaadjes richting de goede kant te helpen. Ik blijf min 15 min met een kussen onder mn kont liggen. Oja en manlief eet elke dag een ei net voor mijn ei. Nu hopen dat het weer raak is, en dit keer wel blijft plakken
Hoe gebruik jij je preseed... Ml eet selenium en vit c en foliumzuur vit b Wij gebruiken ook preseed.. Ik kom ook vlak na mijn man klaar... Ik blijf ook 15 tot 30 min liggen na het sexen... Maar t kussen heb ik nog niet geprobeerd Miss ook maar is doen... En tijdens positieve test gewoon ook elke dag.... Bedankt voor je tips en ik hoop voor jou een plakker 💋🍼🙏😘👶
Hier geen speciale tactiek. En vlak na ml klaarkomen klinkt alsof je dat zomaar altijd kunt plannen, dat werkt hier niet echt zo hoor!