Ja dat kan heel goed. zwangerschap kan heftige reacties hebben op tattoo''s inderdaad bultjes maar het kan ook echt lelijk worden wazig enzo.
Ah oke! Bedankt voor je antwoord en advies! Ben er bewust niet aan gaan krabben. Gelukkig is hij er niet lelijk/wazig van geworden.
Haha ik ken het! Ik denk dat ik nu zo rustig ben omdat we maar weinig geklust hebben. Deze maand geen Ovutesten gebruikt en ik denk dat ik dat ook niet ga doen, geeft me blijkbaar meer rust..
Hier begint de onrust ook te komen.... Mijn bh zit strakker, verder geen symptomen. Maar zit ook pas 5dpo. Mijn gevoel zegt dat het weer niet raak is. Waarom weet ik niet
Hé meiden. Hier ook 7 dpo, het schiet maar niet op haha. Ik ben nog steeds ziek. Zit al de hele dag op de bank pfff. Gewoon niet vooruit te branden. Alle kwaaltjes die ik heb schuif ik daarheen. Maar de meest vervelende is zwaar gevoel in de baarmoeder. Deze week nog afzien. Ik heb in m'n hoofd om dinsdagochtend een test te doen. Maar ja, hou ik dat vol haha. Dat zou dan 13 dpo zijn. Bij m'n vorige zwangerschappen testte ik 5 dagen voor nod positief
Mag ik mee praten had mezelf al opgegeven kan de lijst op tel niet aanpassen ikzelf ben nu 6 dpo en vanochtend en nu net een steek gehad in onderbuik kan me baarmoeder zijn maar ook me darm of kan t wat anders zijn iemand hier ervaring mee?
NOD Lijst 1 t/m 7 maart 2016 01. (8) jaatje - 33 jaar - ronde 1 - tweede kindje loontje - 31 jaar - ronde 6 - tweede kindje poeliwoepi - 24 jaar - ronde 4 - 2e kindje selles - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje ibiza30- 30 jaar - ronde2 - eerste kindje babywish2016 - 43 jaar - ronde 23 - vierde kindje lindajl - 31 jaar - ronde 7 - derde kindje famke - 32 jaar - ronde 7 6miskramen - 1ste kindje 02. (4) antares 35 jaar - ronde 2 - 3e kindje chantalj - 32 jaar - ronde 5 - tweede kindje evaelisa - 25 jaar - ronde 2 - eerste kindje lot33 - -ronde1 - 4ekindje 03. (7) kiekeboe - 24 jaar - ronde 2 - tweede kindje kimb91 - 24 jaar - ronde 6 - eerste kindje suzies - 32 jaar - ronde 12 - eerste kindje mariekeroxy -34 jaar- ronde 7 - eerste kindje emetje - 29 jaar - 2e ronde na bbz ronde 6 - eerste kindje bmjunior - 23 jaar - ronde 3 - tweede kindje indy - 26 jaar - ronde 3 - eerste kindje 04. (5) lisa2 - 31 jaar - ronde 1 - tweede kindje beccy, 30 jaar, ronde 3, derde kindje tess88, ronde 2 na curretage, eerste kindje let1985 - 30 jaar -ronde 2 - eerste kindje kim2306 - 22 jaar - ronde 9 - eerste kindje 05. (3) babysed, 21 jaar, ronde 3, eerste kindje nashville-34 jaar-ronde 4-derde kindje oliv - 35 jaar - ronde 1 - tweede kindje 06. (3) hinti - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje merelv - 30 jaar - ronde 4 - eerste kindje Julyn- 25 jaar - ronde 2- eerste kindje 07. (5) pandabeer87 - 29 jaar - ronde 1 - eerste kindje dora26 - 27 jaar - ronde 15 - eerste kindje missmarijke - 37 jaar - ronde 38 - tweede kindje mmm d83 - 32 jaar - ronde 2 - 3e kindje datumloos. (1) cins, 33 jaar, ronde 13, 1e kindje. buiten de lijst. (1) picasso, 25 jaar, ronde 2, tweede kindje totaal: 37 wachtbankje (27), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (1), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom Kim! gezellig dat je ook mee kletst! Ik zit toevallig ook op 6 DPO en had net steekjes aan de rechterkant, zelfde kant als mijn eisprong. Is dit bij jou ook zo of weet je dit niet? Ik dacht zelf misschien een innesteling? Dit hopen we natuurlijk maar! Ik heb verder ook veel last van rage rugpijn. Hoe is het met de rest? Zijn er al zwangerschapssymptomen gespot? Ik zit inmiddels ook alweer in de 'google me suf modus' hahaha. Weet niet of ik het volhoud om tot NOD te wachten met testen. .
Ik niet aan kant van me eierstok maar echt beetje midden onderin me baarmoeder maar is t niet veel te vroeg voor een innesteling?
Zo ik herken ook echt alles wat jullie zeggen. Ik heb ook erg last van mijn buik. Maar ik eet dan ook alles dat los en vast zit dus daar ga je buik technisch ook niet beter van natuurlijk. Net de drie testjes binnen. Ik zeg in mijn hoofd de hele tijd, het heeft geen zin om nu te testen! Tot wanneer hou ik dat vol? En ik moet nog ruim een week voor nod 😑. Wie gaan er vroeg testen? En hoe vroeg?
Overal lees ik verschillende dingen, maar volgens mij 5 - 10 dagen na je eisprong. Dus dan zou het wel kunnen.
Hahaha ja ik ben vandaag naar de huishoudbeurs geweest en daar ook het een en ander gesnaaid, dat kan de steken ook verklaren mijn hoofd is helaas eerder geneigd om alles vanuit een zwangerschap te verklaren misschien dat ik van het weekend een testje ga wagen..
Hier ook vroege testen besteld van zwanger en kids, 6 dg voor Nod. Zou dan de 1e zijn. De tweede is m'n oudste jarig, zou gewoon heel leuk en bijzonder zijn, al is t dan ntl nog pril.. Maar als t dan wel goed zit, heel erg leuk Kwa kwaaltjes; ineens weer witte afscheiding, lage rugpijn, vanmiddag n speldenprikje in m'n buik maar zou vroeg zijn (3dpo max 4) en gevoelige tepels..